יבגני ברחמן אנסטסיה מיכאלי
יבגני ברחמן ואנסטסיה מיכאלי

אנסטסיה מיכאלי חוזרת לפוליטיקה, דווקא בראשל"צ

אחרי שעזבה את תפקידה כח"כית בישראל ביתנו, מיכאלי חוזרת עם אותה סיעה למועצת לעיר ומסבירה למה התקשורת אשמה ומה היא מתכננת לעשות בעיר

פורסם בתאריך: 15.8.18 14:09

אנסטסיה יהודית מיכאלי חוזרת לפוליטיקה, אמש פורסם כי מיכאלי, חברת הכנסת לשעבר במפלגת 'ישראל ביתנו' החליטה להשתלב ברשימה המוניציפלית של מפלגת ישראל ביתנו ותומכת ביבגני ברחמן העומד בראשות סיעת ״ראשון ביתנו״ בבחירות הקרובות למועצת העיר ראשון לציון, כשהיא תוצב במקום השני ברשימה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

אנסטסיה יהודית מיכאלי התחילה את הקריירה הפוליטית שלה בדצמבר 2008 לאחר פנייתו של אביגדור ליברמן יו"ר "ישראל ביתנו" שביקש שתצטרף למפלגתו. היא שובצה במקום התשיעי וכיהנה בכנסת ה-18 בשנים 2008-2013.

מיכאלי ושימשה במגוון תפקידים, בין היתר יושבת ראש השדולה לקידום זכויות ומעמד המשפחה, חברת ועדת החינוך, התרבות והספורט, חברת הוועדה לקידום מעמד האישה, ועוד תפקידים רבים.

נפגשנו עם מיכאלי ושאלנו אותה על הקאמבק, דווקא פה, בראשון לציון, "התקשורת כותבת ולא כל דבר שהיא כותבת קורה בחיים האמיתיים" היא אומרת היום,"יש הרבה דברים מאחורי הקלעים. גם כשעזבתי את החיים הפוליטיים מסיבותי האישיות, נשארתי נאמנה למפלגת "ישראל ביתנו". היו לי בשנים הללו לא מעט הצעות מהפוליטיקה המקומית והארצית, אבל עשיתי דברים אחרים, הילדים גדלו, הבן הבכור שלי סיים אוניברסיטה, והיה לי חשוב להיות בשנים הללו עם המשפחה, עזרתי מאחורי הקלעים להרבה גופים ואנשים, ועכשיו החלטתי לחזור ולתמוך ביבגני ברחמן, כי אני מאמינה בו כאדם, יש צוות של אנשים טובים שנמצאים איתו, ורוצים יחד לעשות שינוי, ואני מצטרפת לצוות המדהים הזה, ושחשוב לי ולנו כמפלגה לדבר על מספר נושאים כמו ההדרת נשים, מעמד האישה, יש הרבה מה לעשות בתחום. אני אשתף פעולה עם גופיים ארציים ובין לאומיים כדי שהנושא הזה ישתפר עד כמה שאפשר".

מה דעתך על ריבוי המתמודדים בבחירות הקרובות?

"אני מכירה את כולם והציבור יעשה בסופו של דבר את הבחירה שלו, בסופו של דבר נצטרך לבחור באדם שיוביל את העיר עם תקציב יעיל ונכון לכל תושב העיר, בשלב הזה עוד לא הצטרפנו לאף מועמד, אנחנו מקשיבים לציבור ופועלים בשטח".

למי שלא ידע, או שכח, מיכאלי היא אם ללא פחות משמונה ילדים, כך שהנושא קרוב לליבה, ״כאמא לשמונה אני מכירה מקרוב את הבעיות של ההורים בעיר – רמת החינוך, איכות ובטיחות המתקנים לילדים, מצבם של הצהרונים ורמת מערכת הבריאות. ״עיר לילדינו״- התכנית שרשימת ״ראשון ביתנו״ מובילה כמצע לבחירות היא הפתרון לכל הבעיות הללו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר