סמחוביץ-ושדי: ייעוץ מס וחשבונאות. קרדיט: בלודוט סטודיו
סמחוביץ-ושדי: ייעוץ מס וחשבונאות. קרדיט: בלודוט סטודיו

יועץ מס בראשון לציון: סמחוביץ – ושדי משרד ייעוץ מס וחשבונאות

משרד 'סמחוביץ - ושדי ייעוץ מס וחשבונאות', מספק שירותי ייעוץ ותכנון מס לשכירים, עצמאיים, עסקים וחברות מזה 13 שנה, במעטפת כוללת של שירותי חשבונאות וייעוץ מס מקיפים

פורסם בתאריך: 5.9.20 22:41

משרד 'סמחוביץ – ושדי ייעוץ מס וחשבונאות', בבעלותם של יועצי המס רונן סמחוביץ וושדי אבי, כולל צוות יועצי מס ורואת חשבון המעניקים מעטפת שלמה של שירותי חשבונאות וייעוץ מס, על פי צרכי הלקוח. צוות המשרד מקצועי ומנוסה, ומספק ייעוץ וליווי מקצועי וישיר בגובה העיניים.

בין שירותי המשרד: שירותי מס לעצמאיים: עוסק מורשה ועוסק פטור, חברות ועסקים, הנהלת חשבונות, דוחות שנתיים, הצהרות הון, הכנת תלושי שכר, החזרי מס לשכירים וייצוג מול רשויות המס. "בעת פתיחת עסק או פתיחת תיק עצמאי, אנו מלווים את הלקוח ועושים עבורו את כל הליך פתיחת התיקים ברשויות המס, רישום עסק, פתיחת תיק עוסק פטור או מורשה, וכן חברה בע"מ" אומר יועץ המס, רונן סמחוביץ.

מה כולל השירות שלכם להקמת עסק?

"הקמת עסק חדש יכולה להיות מרתיעה, אך באמצעות יועץ המס הנכון הדברים נראים אחרת לגמרי. אנו מייעצים ללקוח עוד מלפני שלב פתיחת העסק, האם הרעיון שלו ישים ויעיל והאם צפויים לו רווחים. עם פתיחת העסק, אנו מלווים אותו בכל ההתנהלות מול רשויות המס. למעשה, הוא לא צריך לעשות דבר בעניין, ואנו מבצעים עבורו את תהליך פתיחת העסק מול הרשויות, כחלק מהשירות הכולל שלנו. אנו מייעצים לו לגבי כל שלב ותהליך בעסק/בחברה. הצוות שלנו עובד עם הלקוח ישירות, ומספק לו ייעוץ בכל דבר, החל מהתכניות העסקיות שלו, דרך תכנון מס נכון ואפקטיבי, וכלה בבעיות מיסוי אפשרויות".

מה לגבי תכנון וייעוץ מס לעצמאיים?

"מה שקורה בדרך כלל במשרדים, שיועץ המס נפגש עם הלקוח אחת לחצי שנה ומבצע עבורו הערכה של המס, ואז בסוף השנה, יתכנו הפתעות של חובות גדולים לרשויות המס.
"כדי להימנע מכך, אנו מבצעים בעצמנו את ההערכות אחת לחודשיים עבור הלקוח, והכל נעשה בטכנולוגיה ותוכנות מתקדמות במשרד, כך שהלקוח מגיע לדוח השנתי, הוא כבר שילם את המקדמות כל חודשיים והוא מאוזן ונקי מחובות.

"אנו מוציאים מייל מסודר לכל לקוח במשרד עם המלצות: כמה להפקיד לקרן השתלמות ולקופת גמל, כמה במינימום צריך להפקיד כדי לנצל את המס. גם לגבי קופת פנסיה, יש את המינימום שצריך להפקיד ע"פ חוק פנסיה חובה לעצמאים ואנו מעדכנים את הלקוחות בשוטף מה מומלץ לעשות ומתי.

"אנחנו עוברים עם הלקוחות שלנו על רשימות ההוצאות כדי לוודא שהכנסנו הכל. יש הוצאות קבועות כגון: חשמל, ארנונה מים, וכו' ואם הם לא העבירו לנו במהלך החודשיים, תמיד נזכיר להם להעביר כדי לקבל החזרים".

ויש לכם מחלקה ייעודית להחזרי מס לשכירים?

"בהחלט. המחלקה פועלת בשם: 'החזרים – דואגים לכסף שלך'. החזר מס לשכירים ניתן לבצע עד 6 שנים אחורה, וחשוב מאוד לבדוק מה מגיע, במיוחד בתקופת הקורונה בה אנשים לא עבדו או יצאו לחל"ת.

"החזרי מס המגיעים לעובדים לשכירים עשוי להיות בגובה של אלפי שקלים וחבל לוותר עליו. מרבית העובדים אינם יודעים מהם הקריטריונים בגינם מגיע להם החזר מס, ואנו מבצעים את הבדיקות ואת הבקשות להחזר מס עבורם. שירות מיוחד שפיתחנו, שלא צריך להגיע אלינו למשרד לבדיקת ההחזר, הכל נעשה באונליין במערכת עם חתימה דיגיטלית, וייפוי כוח של מבקש ההחזר".

מה השירות שלכם כולל?

"אנו אוספים עבור הלקוח את כל טפסי 106 מהחברות בהן עבד במהלך 6 השנים האחרונות כולל גמלאות שקיבל מהביטוח הלאומי כמו: דמי לידה, מילואים, אבטלה, דמי פגיעה וכו', אנו אוספים את כל הנתונים דרך מערכות של מס הכנסה וביטוח לאומי, ומבצעים חישוב כדי להבין תחילה אם מגיע לו החזר מס. במידה וכן, מתחילים בעבודה לקבלת ההחזר עבורו, מול רשויות המס. הייחוד שלנו, שאנו גובים את העמלה רק לאחר שהלקוח קיבל את הכסף (ההחזר). על פתיחת התיק והבדיקות אנו גובים סכום נמוך יחסית ביחס לחברות האחרות בתחום, ולא נבצע בדיקה לו נחשוב שלא מגיע החזר מס ללקוח על פי הקריטריונים הקבועים להחזרי מס לשכירים".

אילו שירותים נוספים אתם מספקים?

"מייצגים נישומים בדיוני שומות ומומחים בהקטנת חובות במס הכנסה, בנוסף אנו מבצעים תיאום מס לשכירים ודואגים לתשלום מס נכון לעצמאים שהינם גם שכירים, ומבצעים תכנון מס אפקטיבי לכל הלקוחות, כדי לצמצם את חבויות המס ככל האפשר. היחס שלנו הוא אישי לכל לקוח, מגדול ועד קטן ואנו תמיד מספקים ללקוחות ערך מוסף ללא חיוב, לדוגמה – מידע לגבי המענקים שמגיעים להם בתקופת הקורונה, מתן מענה בדיני עבודה ע"י חשבי שכר מוסמכים ועוד. יש לנו תו אמון הציבור שקיבלנו לאחר בדיקות מקיפות שעברנו בהצלחה, ואנחנו זמינים בטלפונים הניידים גם מעבר לשעות הפעילות ומשיבים על כל שאלה ללקוחות המשרד".

סמחוביץ – ושדי משרד ייעוץ מס וחשבונאות

כתובת: יוסף לישנסקי 27, בראשון לציון

אתר: www.svmisim.co.il 

טלפון: 03-9442522

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר