מרכז מסחרי בבאר יעקב : אלמוג סנטר. צילום: אופיר אדרי
מרכז מסחרי בבאר יעקב : אלמוג סנטר. צילום: אופיר אדרי

מרכז מסחרי בבאר יעקב: אלמוג סנטר, המקום בשבילכם

מחפשים פלטפורמה אידיאלית ובית חם לעסק שלכם? הכירו את אלמוג סנטר בשכונת תלמי מנשה הצעירה בבאר יעקב. שכונה צעירה ואיכותית, חיי קהילה תוססים, ותמהיל מנצח של בתי עסק, מי צריך יותר מזה?

פורסם בתאריך: 4.6.20 08:03

אחד הקריטריונים שמשדרגים כל שכונה הוא מרכז מסחרי הנותן מענה לצרכי התושבים. אלמוג סנטר בשכונת חתני פרס ישראל בבאר יעקב, הידועה גם בשם תלמי מנשה הצעירה, בהחלט עונה על קריטריון זה. אלמוג סנטר הוא מרכז מסחרי שוקק ובלעדי בלב השכונה, כך שכל תושבי השכונה יכולים להגיע בקלות ברגל, תושבי שכונות אחרות יכולים ליהנות מחנייה בשפע ובחינם לאורך כל שעות היום.

באלמוג סנטר אפשר למצוא תמהיל מדויק של עסקים ומשרדים, הנותנים מענה הולם לצרכיהם של תושבי השכונה. בקומה הראשונה תמצאו סופר מרקט, מאפייה, חנות צעצועים, חנות תבלינים, מכבסה, קיוסק, מספרה, חנות לבגדי ילדים, חנות לבגדי נשים, פיצריה ומעדנייה לתבשילים ביתיים. בקומה השנייה, ניתן ליהנות משירותים שונים כמו קופת חולים כללית, סטודיו מור  – מתנ"ס פרטי לחוגים לילדים, סטודיו לטיפולי קוסמטיקה, חנות ספרים, משרד תיווך, ומשרד לתזונה בריאה ואימונים. כדי להשלים את הפאזל ולתת מענה כולל לצרכי הקהילה, נותרו חללים פנויים לחנות טמבורייה, חנות לציוד ומזון של בעלי חיים, חנות לציוד חד פעמי, וקליניקות של רופאים מומחים. זוהי אפשרות עסקית אופטימלית לתושבי באר יעקב, אשר יכולים לשלב עסק משגשג בקרבת הבית, ולהימנע מבזבוז זמן על נסיעות ופקקים בדרך לעבודה שמחוץ לעיר.

אלמוג סנטר פתוח החל משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות. במהלך כל שעות היום, ובעיקר בשעות אחר הצהריים והערב יש תנועה ערה של לקוחות.

שכונת תלמי מנשה הצעירה מאופיינת באוכלוסייה צעירה, אחוז האקדמאים מאוד גבוה, וכן בעלי עסקים, מהנדסים ואנשי קבע", אומר אופיר אדרי, מנהל השיווק של המרכז המסחרי אלמוג סנטר, "חיי הקהילה בבאר יעקב עשירים ותוססים וקצב גידול האוכלוסייה הוא מאוד גבוה".

אופיר מעיד על כך שבאלמוג סנטר בעלי העסקים שומרים על יחסים חמים ואישיים עם הקהילה. "בשל העובדה שמדובר בלקוחות חוזרים, השירות שניתן כאן לתושבים הוא שירות בוטיקי ואיכותי, כל לקוח מקבל כאן יחס אישי וחם". היחסים האישיים והחמים שנבנו בין התושבים לבעלי העסקים מאפיינים גם את הקשר שנוצר בין בעלי העסקים לבין בעלי אלמוג סנטר, אשר שמו להם למטרה להעצים עצמאיים ולמנף את העסקים שלהם. הענקת גיבוי ותמיכה לבעלי העסקים באלמוג סנטר היא אג'נדה מובילה בתפיסתם של בעלי המרכז. כך, עסק חדש שנפתח במתחם מקבל תמיכה בשיפוץ ובעיצוב המקום, ובנוסף מקבל על פי בקשתו, דחייה של תשלומי השכירות של החודשים הראשונים על מנת שיוכל למצב ראשית את העסק ולצבור הכנסות טרם תשלומי ההוצאות. "המטרה שלנו היא שבעלי העסקים במתחם ירוויחו, אנו מעניקים להם תמיכה נוספת על ידי קידום שיווקי ברשתות החברתיות, קיום הפנינג, מופעים ואירועים מיוחדים, כל זאת במטרה לקדם את העסקים במתחם. כך ירוויחו גם תושבי המקום ממגוון רחב של שירותים ועסקים", אומר אופיר.

פרטי קשר

כתובת: אפרים קישון 9 , באר יעקב

טלפון: 050-5942222

מעבר לעמוד הפייסבוק

מרכז מסחרי בבאר יעקב : אלמוג סנטר. צילום: אופיר אדרי

מרכז מסחרי בבאר יעקב : אלמוג סנטר. צילום: אופיר אדרי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר