אלומיניום זה לא רק חלונות: פרופילי הגליל. צילום עצמי
אלומיניום זה לא רק חלונות: פרופילי הגליל. צילום עצמי

פרופילי הגליל – אלומיניום זה לא רק חלונות

הכירו את הדבר החם הבא: פרופילי אלומיניום כפתרון למעטפת שלמה של הבית – חיפוי קירות, פרגולות, דקים ואפילו גופי ארונות למטבח ולחדרי רחצה

פורסם בתאריך: 30.6.20 09:27

אם תביטו סביבכם, בוודאי תופתעו לדעת שיותר ויותר בתי מגורים ומבני ציבור מחופים היום באלומיניום. ולא רק. היום פרופילי אלומיניום כובשים בהתמדה גם חלקים אחרים בבתים ונראה שהמהפכה כבר כאן. "אני מאמין שהגיע הזמן להגיד "תודה" לאמא אדמה על כל השנים שסיפקה לנו עץ לשימושים השונים של בני האדם, כעת הגיע תור האלומיניום", אומר בחיוך ועם המון תחושת שליחות ארי יפה, שהקים עם שותפו סמיר קבלאן, את "פרופילי הגליל". "האלומיניום נמצא בשימוש האדם כמעט בכל תחומי החיים, החל מאריזות מזון, אריזות של תרופות וכלי בישול. מדובר בחומר ידידותי, עמיד לאורך זמן, נוח לעיצוב ולא פחות חשוב מזה קל למחזור ושימוש חוזר".

כששואלים את ארי מה מיוחד כל כך באלומיניום, קשה לעצור את שטף הדיבור שלו. כמי שחי ונושם את תעשיית האלומיניום מאז שהיה בחור צעיר בן 24, הוא מעיד שהוא חווה ומבין את המימד השלישי של החומר המיוחד הזה. "אין כמעט אדם שיש לו דק או פרגולה בבית שעשויים מעץ שלא מאס בצורך לתחזק אותם, לפחות פעם בשנה, בגלל בלאי או פגעי טבע. באלומיניום זה לא קורה – הוא לא מחליד,

הוא עמיד למים ולשינוי טמפרטורה וניתן למכור אותו למחזור", מסביר ארי. "יתרונות נוספים של האלומיניום, שבאים לידי ביטוי בחיפוי חיצוני לבתים הוא משקלו הקל ביחס לאריחי שיש ולעץ, העובדה שהוא לא נשחק ולא נסדק".

אלומיניום זה לא רק חלונות: פרופילי הגליל. צילום עצמי

אלומיניום זה לא רק חלונות: פרופילי הגליל. צילום עצמי

פרופילי אלומיניום של "פרופילי הגליל" משמשים כפתרון למעטפת שלמה לבית. כך למשל, הרכבת דק חיצוני, פרגולות מעוצבות, גדרות היקפיות, שכולם "מתכתבים" נהדר עם העיצוב הכולל של המבנה. גולת הכותרת של "פרופילי הגליל" היא שיטת ההרכבה הידידותית של החיפויים הן בפנים המבנה והן מחוצה לו, או כמו שארי אוהב לכנות זאת: התקנת מערכות בצ'יק – ובקליק. "הפרופילים מתוכננים כך שהם מורכבים זה לצד זה ב"קליק", ללא צורך בהברגות או הדבקה, אינם מחייבים במכונות מיוחדות וכל בעל חוש טכני יכול לבצע את הרכבה בעצמו. ניתן באופן הזה לעטוף קירות פנימיים, עמודים מלבניים או עגולים ואת הקירות החיצוניים, להרכיב דק, לבנות מסתורי כביסה ועוד. גם הגדרות מורכבות בקלות בשיטת השחלה או הקלקה, מה שהופך את התהליך כולו ליעיל ומהיר יותר", ממשיך ארי. "כבר בשלב התכנון האדריכלי ניתן לתת התייחסות לשימוש באלומיניום ולהחליט על העיצוב, הצבע, הטקסטורה והגימור הרצוי ואנחנו ונספק את הפרופילים המדויקים. את כל עבודות ההרכבה בפרופילי האלומיניום עושים צוותים של מתקיני "פרוקליק הגליל", שנמצאים בפרישה ארצית ויודעים לתת מענה לכל צורך".

בשנים האחרונות גופי ארונות מאלומיניום מקבלים מקום של כבוד בקרב מעצבים ואדריכלים בכל הנוגע לעיצוב והזמנה של מטבחים וחדרי רחצה, ולו רק בזכות העובדה שהם עמידים למים, למכרסמים ולמזיקים. כך למשל, ארונות מטבח או מזווה, שסובלים לא פעם מפלישה של מזיקים שמחרבים את הארונות (גוף הארונות מיוצרים על-פי רוב מעץ סנדוויץ"). "מלבד מזיקים או מכרסמים, ארונות מטבח וארונות בחדר הרחצה מועדים לפורענות כאשר יש נזילות או הצפות של המים ועם גוף מאלומיניום כל שנותר לעשות במקרה כזה הוא פשוט לספוג את המים במטלית, וזהו. עם גופי ארונות מאלומיניום הדאגה הזו לא קיימת, ולראייה – החברה נותנת עליהם אחריות לכל החיים".

מטבח חוץ. קרדיט צילום: פרופילי הגליל

מטבח חוץ. קרדיט צילום: פרופילי הגליל

חברת "פרופילי הגליל" נוסדה בשנת 1993 כשהחזון לאורו היא פועלת מאז ועד היום הוא להוביל את תחום האלומיניום תוך מתן פתרונות קלים ומהירים ליישום פתרונות למעטפת הבית.

עם השנים הפכה "פרופילי הגליל" לחברה שנותנת פתרונות אופטימאליים לאדריכלים ומעצבים, יצרני אלומיניום ולקוחות פרטיים, תוך ליווי מלא בכל שלבי התכנון והפיתוח ולהתאימם לפרופיל אלומיניום. את הידע שנצבר לאורך עשרות השנים מתרגמים במפעל בפיתוח בלתי פוסק של עשרות פרופילים כפתרונות יצירתיים וחדשניים, הנותנים מענה לכל צרכי הבנייה הציבורית והפרטית בתחום של תחליפי עץ, אומנות כיפוף באלומיניום והלהיט האחרון – מטבחי אלומיניום. בנוסף, החברה מכשירה עובדים ייעודיים לצוותי "פרוקליק הגליל" ואף נותנת ייעוץ מקצועי לגופים, חברות קבלניות וכדומה.

במרכז הפיתוח של פרופילי הגליל מקפידים על פיתוח מוצר על-פי ק.נ.מ – קלות, נראות ומחיר אטרקטיבי, בדגש על התאמה לצרכי הלקוח. יש לציין כי הפיתוחים של "פרופילי הגליל" רשומים כמדגמים רשומים ומיוצרים על פי תו תקן ישראלי לייצור פרופילי אלומיניום.

לרכישת מוצרי החברה יש לפנות ל"פרוקליק הגליל" ולדרוש את מוצרי "פרופילי הגליל" להתאמה מושלמת של כל מעטפת הבית.

לקבלת רשימת "פרוקליקי הגליל" באזור מגוריכם, ניתן לפנות לחברת "פרופילי הגליל".

 

פרופילי הגליל

כתובת: הבזלת 4, אזור תעשייה מזרחי, כרמיאל

טלפון: 3275* שלוחה 1.

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

פרופילי הגליל. צילום עצמי

פרופילי הגליל. צילום עצמי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר