צילם: אפיק כהן
צילם: אפיק כהן

כל תוספי התזונה והאקססוריז הדרושים למתאמנים: עכשיו ב-My Body בראשון לציון ובאתר

פורסם בתאריך: 9.7.20 09:23

באמצע יוני 2020, בשיאו של משבר הקורונה, נפתחה בראשון לציון חנות נישה ייחודית שמתמחה בתוספי תזונה ובציוד למתאמנים. למרות המצב ובד בבד דווקא בשל המצב – נפתח סניף נוסף של הרשת הוותיקה, שנוסדה בשנת 2013 עם סניף ראשון שנפתח באשקלון, במטרה לתת מענה לתושבי מרכז הארץ, נשים וגברים בכל הגילאים, שעד כה נאלצו לחפש את תוספי המזון המבוקשים ממקומות כאלה ואחרים.

כעת, עם פתיחתה של My Body, מחנויות תוספי המזון המקצועיות והמבוקשות בארץ, כל התוספים שניתן להעלות על הדעת סדורים על מדפיה, כמו גם באתר האינטרנט הידידותי למשתמש שהזמנות באמצעותו יכולות להגיע תוך שעות ספורות למזמינים תושבי ראש"לצ, חולון והסביבה.

החנויות, הפיזיות והווירטואליות, מציעות מבחר עצום של תוספי תזונה שמיועדים לכל העוסקים בספורט או פעילות גופנית ממתאמנים בחדר כושר, דרך מתאמנים בספורט מקצועני על כל ענפיו ועד לאנשים שזקוקים לתוספי תזונה ללא קשר לספורט. מפיתוח גוף, רכיבת אופניים, שחייה וריצה ועד למשתתפים במשחקי כדור כמו כדורגל, כדורסל, טניס, כדורעף וסקווש – לכל אורח בחנות מותאמים התוספים והאביזרים הנכונים לו, תוך ייעוץ מקצועי והקשבה לצרכים הפיזיולוגיים של כל אחד ואחת.

המטרה: להיות בריאים תמיד, ועכשיו במיוחד.

ב-My Body הבריאות שלכם מעל הכל

מתי אכלתם לאחרונה במבה מועשרת בחלבון, צ'יפס עתיר חלבון או שוקולדים שמשופעים בו? רבים אינם מודעים לכך שכמעט כל חטיף שמצוי בשוק מגיע גם בגרסה מועשרת בחלבון, שחיוני גם למתאמנים וגם לכאלה שרוצים לשמור על גופם חזק וחיוני. המתאמנים הוותיקים, לעומתם, מכירים היטב את החיפוש המתמיד אחר ערכות חלבון – ואת כל אלה ניתן למצוא במרוכז במיי בודי.

לספורטאים מציעה החנות את אבקות חלבון, חטיפי חלבון ומגוון מוצרים מועשרים בחלבון ובוויטמינים, או מוצרים שונים המכילים חלבון לצד תוספי תזונה רבים אחרים במחירים נוחים במיוחד, כשהיעדים משתנים – כך למשל לבניית שרירים, לחיזוק הגוף ולתחזוקה שוטפת מוצעים אבקות חלבון, גיינרים וחומצות אמינו; להגנה על הגוף, לשיקום ולשמירה עליו מוצעים גלוטמין, חומצות אמינו, מולטי ויטמין, אומגה 3, משקאות איזוטוניים, ג'ל וחטיפי אנרגיה, טריבולוס, גלוקוזמין ונוספים; ואילו לשיפור הישגים, ביצועים ותוצאות ניתן למצוא בחנות קריאטין, ניטריקס אוקסיד, תוספי קדם אימון, חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA), שורפי שומן, HMB, ארג'נין ונוספים. או בקיצור כל תוסף מזון שעולה על דעתכם.

נוסף על אלה, גם לאנשים שאינם מתאמנים, אך דרושים להם תוספי מזון שונים לפי המלצת רופא, ניתן מענה בחנות שמציעה ויטמינים, מינרלים, אבץ, ברזל, מגנזיום ונוספים.

מלבד עולם תוספי תזונה הכמעט אינסופי, ב-My Body ניתן למצוא אביזרים מיוחדים לענפי ספורט שונים, כמו מזרן ייחודי ליוגה ולפילאטיס, מגוון רחב של כפפות לשימושים שונים ולא פחות מ-20 סוגי גומיות שמיועדות לאימונים ביתיים מכל הסוגים.

גם ספורטאים שעוסקים בטיפוס או אימוני סטריט ימצאו בה אוצרות, כמו המגנזיום לשיפור האחיזה, שבדרך כלל מגיע בצורתו המוכרת כאבקה לבנה ומלכלכת – ב-My Body ניתן לרכוש את המגנזיום במגוון צורות כמו מגנזיום נוזלי (שלא מלכלך), שמשדרג את איכות החיים של המתאמנים ובעיקר שומר על חפציהם נקיים.

לצד הצוות המיומן והמסור של My Body שמעניק למבקרים בחנות שירות מסביר פנים ומקצועי ומסייע להם להתאים את התוספים והאביזרים הדרושים להם, נמצאת בחנות יועצת תזונה, וניתן לתאם איתה פגישה לייעוץ מעמיק במסלולים שונים, אם בבניית תוכנית תזונה וכושר ואם בהמשך בליווי ובתמיכה.

 

My Body

כתובת: קניון הזהב, ראשון לציון (קומה ראשונה), הכניסה משער לונדון

טלפון: 1-700-704-710

שעות פעילות: א'-ה': 22:00-10:00, ו' 16:00-10:00, שבת מחצי שעה עד צאתה ועד 23:00

מעבר לאתר

צילם: אפיק כהן

צילם: אפיק כהן

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר