הסרת משקפיים בלייזר (צילום: Alcon)
הסרת משקפיים בלייזר (צילום: Alcon)

הסרת משקפיים בלייזר בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם על ידי מיטב המומחים

22 שנות ניסיון בהסרת משקפיים בלייזר מיצבו את רשת אמריקן לייזר בצמרת המרפאות העוסקות בתחום. הודות לטכנולוגיה חדשנית ביותר, המקצועיות של הרופאים ומיומנותם, למטופלים מובטח הליך פשוט, חזרה מהירה לשגרה ושיפור ניכר לאין ערוך באיכות החיים

פורסם בתאריך: 11.7.23 13:30

בשנות ה-90 החלו בעולם בביצוע ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר, ששינו ללא מעט אנשים את החיים. אם בעבר הסרת משקפיים בלייזר הייתה סוג של מותרות, בשנים האחרונות, לאור ההתפתחות הרבה בתחום והמחירים שהפכו להיות נגישים יותר, רבים מבקשים לעבור את ההליך, ובכך לוותר על התלות במשקפיים או בעדשות המגע בחיי היומיום.

לרשת אמריקן לייזר הוותיקה, הפועלת כיום בתחום הסרת המשקפיים בלייזר והסרת שיער בלייזר, כ-22  שנות ניסיון, שמיצבו אותה בצמרת המרפאות להסרת משקפיים בארץ עם עשרות אלפי מטופלים. הרשת, שבה עובדים מיטב הרופאים והמנתחים, לא קופאת על שמריה ומקפידה כל העת להתעדכן ולהתפתח ולהתחדש בטכנולוגיות המתקדמות יותר בהתאם לתקנים המחמירים בתחום.

"הליך הסרת המשקפיים בלייזר הוא אחד הנפוצים בעולם, שבוצע עד כה עשרות מיליוני פעמים ומאפשר לשפר בצורה משמעתית את הראייה וכתוצאה מכך את איכות החיים", מסביר ד"ר מצליח טייב, רופא עיניים ומנתח בכיר ברשת. "מדובר בהליך פשוט יחסית, אך כזה שדורש מקצועיות ומיומנות רבה מהרופא הבודק והמנתח בכל שלבי התהליך".

ד"ר מצליח טייב (צילום: אמריקן לייזר)

ד"ר מצליח טייב (צילום: אמריקן לייזר)

מירב שטרית – מנהלת חדר ניתוח אמריקן לייזר סניף ראשל"צ: "חדר הניתוח שלנו באמריקן לייזר, הוא אחד מחדרי הניתוח המובילים בתחום. החל מהציוד המתקדם ועד צוות רופאים מוביל, ותיק ובעל ניסיון רב שנים. המטופלים שלנו הם מגוונים, מגיעים אלינו מכל הארץ, לאחר שעברו ייעוץ ראשוני בסניפים השונים והניתוח מתקיים אצלנו בראשון לציון".

הליך הסרת המשקפיים באמריקן לייזר מבוצע, בין היתר בשיטת FEMTO LASIK, שעושה שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום תיקון הראייה בלייזר. מדובר באחת השיטות היעילות ובעלת אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, הן ברמת הדיוק והן ברמת ההחלמה ומיעוט תופעות הלוואי. "בתחילת ההליך מבוצע חיתוך מדויק של השכבה העליונה של הקרנית באמצעות לייזר, ולאחר מכן מתבצע תיקון הראייה באמצעות מכשיר לייזר נוסף. בסוף הטיפול, שכבת הקרנית מוחזרת בצורה בטוחה למקומה הטבעי", מסביר ד"ר טייב.


 

שטרית מוסיפה על ההליך שעובר המטופל: "מדובר בתהליך שלוקח מספר שעות מהרגע שהמטופלים מתקבלים אצלנו לצורך הניתוח ועד סיום ההליך. המטופלים מגיעים, עוברים פעם נוספת סדרה של בדיקות, נפגשים עם הרופא המנתח לבדיקה נוספת ותיאום ציפיות של הרגע האחרון ולאחריו נכנסים לחדר ניתוח לביצוע ההליך. האחיות מתדרכות אותם פעם נוספת, נותנות להם הסברים מה מתרחש במהלך הניתוח ולאחריו. ההליך הוא חוויה שלוקחת כמה דקות בלבד ובסיום הם מתקבלים פעם נוספת אצל האחיות המסבירות להם על משך ההחלמה ולאחריו הם מקבלים תעודת אחריות, טלפון שהם יכולים להתקשר אליו במשך 24/7 ויוצאים לדרכם".

מהם היתרונות של הסרת המשקפיים בשיטת FEMTO LASIK?

ד"ר טייב: "מדובר בחתך דק, עדין ומדויק שנעשה בעזרת לייזר ולא בסכין כירורגית, ולכן רמת הבטיחות גבוהה וגם החזרה לשגרה וההחלמה מהירות. כמו כן, ישנה פחות תחושת יובש.  נוסף על כך, בשיטה הזו התוצאות מדויקות יותר, מאחר שעובי החתך נקבע וידוע מראש, כך שקיים פחות סיכוי לניתוח תיקון ראייה חוזר. השיטה מאפשרת הסרת משקפיים גם למי שבעבר לא ניתן היה לטפל בהם, לדוגמא לבעלי  אישונים רחבים במיוחד, קרניות דקות, קוצר ראייה ואסטיגמציה גבוהות, עיניים שקועות או מפתח עין קטן והכל כמובן בכפוף לבדיקות התאמה שנעשות ברשת".

שיא הטכנולוגיה

רשת אמריקן לייזר הוקמה בשנת 1999 כרשת להסרת שיער. בסוף שנת 2000 היא הרחיבה את פעילותה לתחום הסרת המשקפיים בלייזר, וכיום היא בעלת 18 סניפים נגישים בפרישה ארצית, המטפלים ביותר מ-500 אלף לקוחות.  נוסף על תוצאות יעילות ומהירות, באמריקן לייזר שמים דגש על נוחות הלקוחות.

ד"ר טייב: "במקומות אחרים ובעבר הלא רחוק, היה צורך לעבור ממיטה אחת לאחרת במהלך הניתוח. כיום, הודות לטכנולוגיה המתקדמת, בחדר הניתוח של אמריקן לייזר, נמצאת מיטה שהיא למעשה "סוויטה" המורכבת משני מכשירי לייזר כשהמיטה יכולה לנוע בניהם. בניתוח שבו משולב מכשיר Femtosecond laser  המטופל נע מהלייזר שמבצע את החתך ללייזר שמבצע את הסרת המשקפיים".  עוד הוא מציין שרמת הדיוק והבטיחות של המכשירים גבוהה ומאפשרת ביצוע בדיקות במהלך הניתוח, דבר אשר מסייע למנתח לעבוד בצורה המדויקת ביותר. "המכשירים הם בעלי תקני איכות מחמירים, המאושרים על ידי מינהל הבריאות האמריקאי, רשות הבריאות האירופית ומשרד הבריאות הישראלי. אמריקן לייזר עובדת על פי התקנים המחמירים ביותר ומעסיקה את מיטב המנתחים בתחום. 22 שנות הניסיון שלנו, יחד עם השמירה על בטיחות מרבית ומקצועיות ללא פשרות, הן שמיצבו אותנו בצמרת מרפאות הסרת המשקפיים בארץ".

שטרית שעובדת באמריקן לייזר כ- 15 שנה,  מתוכם שבע שנים בחר הניתוח מספרת על חוויה נעימה ויחס חם שהמטופלים מקבלים באמריקן לייזר. "מעבר לחלום שאנחנו מגשימים להם של הסרת משקפיים בלייזר, החוויה אצלנו היא חוויה טובה וחיובית וניתן לראות זאת מהתגובות שאנחנו מקבלים. הם מודים לנו לאחר הניתוח ולאחר מכן בהמשך ממליצים לחברים וקרובים. לא מעט מהמטופלים שלנו מגיעים מפה לאוזן".


לאתר אמריקן לייזר >>>

סניף ראשון לציון, רחוב משה לוי 11, בנין UMI (ראשון לציון מערב).

לרשימת כל הסניפים של אמריקן לייזר ברחבי הארץ

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות, השאירו פרטים בטופס וייצרו אתכם קשר טלפוני בקרוב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר