שגריר צ'ילה בישראל בביקור באקדמית גורדון (צילום: יח"צ האקדמית גורדון)
שגריר צ'ילה בישראל בביקור באקדמית גורדון (צילום: יח"צ האקדמית גורדון)

האקדמית גורדון מקדמת חדשנות בחינוך גם בצ'ילה

שגריר צ'ילה בישראל ביקר לאחרונה במכללת גורדון במטרה להרחיב את שיתופי הפעולה בין המדינה והמכללה

פורסם בתאריך: 5.8.23 03:08

שגריר צ'ילה בישראל, חורחה קרבחל, ביקר לאחרונה באקדמית גורדון לחינוך בחיפה. הביקור התקיים לאור שלושה הסכמים, עליהם חתמה לאחרונה המכללה עם שלוש אוניברסיטאות בצ'ילה. מדובר בתוכניות לחילופי סגל וסטודנטים, יצירת תוכניות לימוד משותפות למוסדות כולל לימודי תואר כן סיוע של מכללת גורדון בהטמעת שיטות הוראה מתקדמות במוסדות בחו"ל. גורדון מתמחה בנושא חדשנות בחינוך, בפיתוח שיטות הוראה ובהקמת מרכזי למידה טכנולוגיים. הידע שצברה, כמו גם הניסיון, יועברו לצ'ילה תוך ליווי אישי.

השגריר ביקש להכיר מקרוב את פעילותה של המכללה. לאחר קבלת פנים חמה ניתנה לו סקירה. הוא סייר בקמפוס, התנסה בשיטות הוראה מגוונות והתרשם עמוקות מאופן הלמידה. כפועל יוצא, ביקש להרחיב את שיתופי הפעולה. הוא הציע עזרתו בתמיכה אישית ובקידום הנושא מול משרד החינוך בצ'ילה בכדי לחתום על הסכמים עם אוניברסיטאות ומכללות נוספות, הפעם הדגש יהיה בעיקר באלו מתחום החינוך.

 

 

את פניו של השגריר קיבלו נשיא האקדמית גורדון, פרופ' יחזקאל טלר; סגנו, יגאל שייניס; פרופ' רונדה סופר, ראש המרכז הבין-לאומי במכללה; ד"ר ביאטריס כץ, ראש המחלקה ההיברו-אמריקאית, ולימור הררי, ראש המרכז לחדשנות. כן השתתפה במפגש ד"ר נעמי גרינספון, מנהלת אקדמית בארגון צ'ילה ישראל, שגם תיאמה את הביקור.

פרופ' יחזקאל טלר, נשיא האקדמית גורדון: "אני מודה לכבוד השגריר על הביקור ועל הנכונות להעמיק את שיתופי הפעולה. האקדמית גורדון הפכה בשנים האחרונות לאבן שואבת בתחום החינוך למדינות בכל העולם. אנו נמשיך להפיץ את הידע שלנו כמובילים בתחום הטכנולוגיות בחינוך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר