מצעד הגאווה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

"פוליטיקאים מחפשים לעשות הון פוליטי על גב הקהילה"

שחר הדר, מהפעילים הבולטים בראשון לציון של הקהילה הלהטב"ית וחובש כיפה זועם על כולם

פורסם בתאריך: 10.6.18 15:22

לפני מספר שבועות הכריזה עיריית ראשון לציון על מצעד גאווה ראשון הנתמך על ידה, המצעד יכלול הפנינג למען סובלנות והופעות של נסרין קדרי וכוכבים אחרים.
כמו בכל שנה יש כאלו שמרוצים ויש כאלו שלא, שלושה פוליטיקאים מקומיים החליטו להתנגד בתוקף לקיום המצעד

ואחרים שמתיימרים כביכול להגן על הקהילה הגאה, אבל מה שהם שכחו זה שהציבור מבין שהשנה היא שנת בחירות ושהסיבה שהם עברו ממצב של שינה וחוסר אכפתיות למצב של כביכול עשיה, היא אך ורק דאגה לכיסא ולכיס שלהם.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

לי קוראים שחר הדר ובשש השנים האחרונות אני מוביל מאבק עיקש ולא מתפשר עבור זכויות הקהילה בגאה בעיר, ביחד עם הגיבורים שהצטרפו אליי וביחד הגענו להישגים מדהימים והשנה היא השיא במוכנות העירייה להירתמות עבור הקהילה הלהט"בית בראשון לציון.

שחר הדר

זועם על כולם. שחר הדר

אבל, כל זה לא קורה סתם כי בא להם – כל זה קורה בזכות המאבק, בזכות הפעילים ותודות לאדם שבאמת עשה ועושה ולא בשביל שום תמורה – אבי כהן ארזי, יו"ר סניף מרצ בראשון לציון לשעבר שרתם את חברת הכנסת מיכל רוזין שיזמה דיון בכנסת, דיון שכל מהותו דאגה לצורכי הקהילה הגאה.

בעקבות התערבות השדולה הגאה בכנסת, לצד המאבקים שניהלנו עם חבורת פעילים, זכינו לכך שעיריית ראשון לציון סוף סוף תתייחס ברצינות לצורכי הקהילה בעיר ותודות לחברי מועצה וראש העיר דב צור, העירייה מצאה לנכון להקים את הוועדה העירונית הגאה שתפעל לשיפור יחס העירייה לצורכי לקהילה בעיר.
אבל הדבר שמרגיז אותי יותר מכל הם האנשים שמחפשים לעשות הון פוליטי על גבה של הקהילה הגאה בעיר. פתאום כולם מקבלים ורוצים לעזור פוליטיקאים מצד השמאלי והליברלי של המפה הפוליטית בעיר שברוב חוצפתם גונבים קרדיט על הפעילות שנעשתה עבור הקהילה הגאה בעיר ומבטיחים הבטחות שווא ומשקרים את הציבור כולו רק לשם האדרת שמם.
פוליטיקאים שחוץ מלהגיע לאירועים, להצטלם ולקחת קרדיט שלא שייך להם, לא יכולים להצביע על דבר אחד שעשו למען הקהילה.
זו בושה ושיא השפל שאיש ציבור יכול להגיע אליו. או כל מיני מועמדים מטעם עצמם לראשות העיר, שלא שמענו מהם מילה אחת עד השבוע, שפתאום נזכרים לתמוך. אז יפה שהם לא גונבים קרדיט, אבל איפה הייתם עד היום?
ויש עוד פוליטיקאים רבים שכאשר פניתי אליהם לפני שנים רבות וביקשתי לתת זכויות שוות לקהילה הגאה הם הסתכלו עליי וצחקו לי בפנים, ופתאום כשהם צריכים את הקהילה הגאה ובני משפחותיהם בבחירות הקרובות הם באים להגנתנו וכאילו נרתמים לעשייה.
ויש את הפוליטיקאים מהציבור הדתי,  שהבוחרים שלהם לא נימנים על הקהילה הגאה, שמנצלים את הרגע ומציגים מצג שווא שכביכול הם עושים עבור קהל בוחריהם וכדי לצבור אהדה ורווח פוליטי על גבה של הקהילה בעיר. אני כאדם דתי וחובש כיפה, אני מתבייש באמירותיהם האומללות של הפוליטיקאים ואישי הציבור הדתיים שמתיימרים לייצג את הדת שלנו ובמקום זאת זורעים שנאה, אבל, יותר אני מתבייש שבשנת 2018 יש כאלו שאמורים לייצג את הציבור הנאור המקבל והמכיל, אבל לצערי הם משרתים אך ורק את עצמם בהבטחות ריקות מתוכן ומנצלים מצבים כדיי למנף את הקריירה שלהם.
חברי התא הגאה בראשון לציון בעת הדיון בכנסת

חברי התא הגאה בראשון לציון בעת הדיון בכנסת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. שוש

    צודק בכל מילה.מסקנה,
    לא לסמוך ולא לתמוך באחרים.
    תסמכו רק על עצמכם.תלמדו איך עובדים המפלגות הדתיות,תפנימו ובהחירות הבאות יהיה לכם לפחות נציג אחד אם לא שניים במועצה וקדימה לעבודה.
    בהצלחה .

  2. ראשוני

    אין לי בעיה עם להט"בים, לא מעניין מה הם עושים ועם מי בחדר המיטות. אבל יש לי בעיה עם המצעדים האלה, שהם לא מכבדים לא אותם ולא את העיר. וכמו שאני מצפה שלא יערכו את "מצעד האהבה" שנערך כבר שנים בגרמניה, בו סטרייטים מוציאים את חדר המיטות שלהם לרחובות ככה אני מצפה שלא יהיו מצעדי גאווה שהם המקבילה הלהטב"ית של "מצעד האהבה". ומעבר לזה, בתור קבוצה של אנשים שאומרת שהיא מעוניינת שיתייחסו אליה כמו לכולם ושהמיניות שלהם לא צריכה להיות עסק של אחד הם עושים הכל כדי לדחוף בכוח את הזהות המינית שלהם לאנשים בפרצוף. הם רוצים תרבות גאה, אזורי בילוי גאים, שכונות מגורים לגאים וכו וכו משמע, גאים וישראלים זה שתי קבוצות נפרדות הם בעצמם עושים את ההבדלה בינם לשאר האוכלוסייה, מעבר לזה אתם חושבים כמו ציבורים אחרים (למשל חרדים) שיש לכם את הזכות לכפות את עצמכם ורצונתכם על אנשים אחרים ואתם לא מבינים שאתם לא יכולים להכריח אדם לקבל אותכם וככל שתפעילו יותר כוח על אנשים, ככה תקבלו תוצאה הפוכה.

    ואיזה זכויות בדיוק בסמכותה וביכולתה של עיריית ראשל"צ למנוע מהם? הזכות למצעדי גאווה על חשבון משלם המיסים? כי אם כן, מה אתם שונים בסחטנות שלכם מכל הסקטוריילים למיניהם, שדורשים דברים עבור המגזר הצר שלהם על חשבון משלם המיסים? אני מכיר מספיק להטב"ים שיש להם את אותן הדעות בכל הנוגע "לקהילה" הלהט"בית.

  3. שלמה

    מה להומואים ולמגן דויד שהם מנופפים בדגל ישראל ?! הרי המגן דויד הוא סמל היהדות והיהדות מאוד ברורה בנוגע למשכב זכר ! אי אפשר גם לאכול מאחורה וגם להשאיר את העוגה שלמה. די לעשות בדיחה מהיהדות.

  4. נמאסתם!

    לא מעוניינים במצעדי התועבה הדוחים שלכם!!! לא מעוניינים שתזהמו לנו את ראשון!

  5. לירון

    לא רוצים את הקרדיט שלכם ולא רוצים כלום מכם! עזבו אותנו בשקט ולכו לגן החשמל בת"א!

  6. נינה

    מעניין אם המפגינים האנרכיסטים בבלפור שנשאו שלושה אברי מין גבריים בגובה אמא שלהם האם היו להטבים? או סתם מפגינים סוטים שחושבים שכך יוידו ראש ממשלה מכהן ולא בקלפיות. בא לי להקיא עליהם ועל המפגינים שמתנהגים כמו בהודו פורקי עול ושמאלה של השמאל בישראל משמיץ את ביבי. לא יעזור לכם רק נתניהו בנסיונו חובק העולם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר