ראשון לציון תחנה מרכזית מחלף הפרח
מחלפים, תחנה מרכזית חדשה ושכונות מלאות מגדלי מגורים יוקרתיים. ראשון לציון של שנות האלפיים

הכי שוות בעיר: עשר האטרקציות בראשון לציון שאסור לכם להחמיץ

עם חכמת ההמונים אי אפשר להתווכח. אספנו לכם את אטרקציות התיירות הכי שוות לפי אתר טריפ אדוויזור, אתם תופתעו מהמקום הראשון

פורסם בתאריך: 9.3.18 07:20

חשבתם פעם איך התיירים רואים את ראשון לציון? הלכנו לבדוק מה הן האטרקציות הכי טובות או שוות בראשון לציון, לפי דירוג טריפ אדוויזור שמתבסס על דירוגי הגולשים. התוצאות באמת שהפתיעו גם אותנו.

נתחיל מקצת נתונים. לפי אפליקציית התיירותטריפ אדווייזור. ראשון לציון היא העיר ה-13 מבחינת עניין בישראל. אנחנו יותר מעניינים מרעננה ואשדוד (מקום 15) אבל פחות מעניינים מבאר שבע (מקום 12) וכן, מצפה רמון הוא אולי מקום קטן ורחוק, אבל קצת קשה לתיירים להתעלם מה-אטרקציה שלו בדמות המכתש. אז יאללה, בואו נתחיל – אלו הם עשרת מוקדי התיירות המומלצים ביותר בעיר.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

מקום 10 – החי כיף

בשנה האחרונה החי-כיף עלה לכותרות בעקבות מקרה מותה של הזברה. ניכר כי המקרה עלול להקשות אף יותר על הדימוי של החי-כף, שזכה לביקורות צוננות ולמחאות מצד התושבים. העירייה מצידה הבטיחה להשקיע לא פחות מ-40 מליון שקלים בשידרוג המקום.

מקום 9 – פארק האגמים

רוצה להיות פנינה תיירותית. (צילום: עידן גרוס)

מה שלכם נראה כמו מקום נחמד לפיקניק או לשבת בו לפני הסרט, מוגדר על ידי האתר הבינלאומי בתור מתחם להליכה ורכיבה על אופניים. אם תראו במקום תיירים בבגדי ספורט, זו כנראה הסיבה. בעירייה רוצים לשדרג את האגם וכבר התחילו להקים בו מעגן סירות שיאכלס 40 סירות ללא מנוע לרווחת התיירים והתושבים כאחד. 

מקום 8 פארק נאות שקמה

אם כבר להגיע לפרוור שקט  כדי לראות איך האנשים המקומיים חיים, מה יכול להיות יותר טוב מגן שעשועים הומה בשבתות? אם משפחה בריטית רוצה לצפות במקומיים עושים חיים, זה המקום בשבילם.

 

מקום 7 – חדרי בריחה

מנהלי מתחמי חדרי הבריחה בראשון לציון יכולים לטפוח לעצמם על השכם. כמובן שחלק מהמקומות דורשים ידע בעברית על מנת לפתור את החידות, אבל על פי רוב המשחקים הם אוניברסליים. במבט נוסף על ענף חדרי הבריחה, עולה כי כמעט כל עיר בעולם המערבי עם יותר מ-50,000  תושבים מחזיקה לפחות חדר בריחה אחד.

מקום 6 – מרכזי שעשועים

Flybox, yes plant ,- Laser City בראשון לציון אפשר גם לבלות! שלושת המרכזים מסומנים ביחד בתור האופציה השישית מבחינת תחומי העניין של העיר. תיירים חדי עין בוודאי יבחינו שיחד עם הסופרלנד בראשון לציון אפשר לבלות באותו הבלוק רק במקומות עם שמות באנגלית.

מקום 5 – מרכז המבקרים של איגודן

במרכז המבקרים "איגודן" אפשר למצוא הדמיה של סיור בצינור תת קרקעי והיכרות עם תהליכי מחזור המים. למרות שהמקום פתוח בעיקר לקבוצות, זה אחד המרכזים המעניינים ביותר לתיירים שרוצים להרחיב אופקים. יתר על כן, תייר שהתאמץ להגיד "ראשון לציון", יכיר מילה חדשה בעברית שהרבה יותר להגות –  שפד"ן.

מקום 4 – מוזיאון ראשון לציון

לתיירים שרוצים להרגיש חלוצים, לבקר בבית משוחזר ולהכיר את ההיסטוריה של ראשון לציון- המוזיאון הזו הוא כנראה בשבילכם. בינינו, המוזיאון יכול להיות מעניין מאד למבקרים שרוצים להבין איך אנשים הקימו מושבה בישראל עוד לפני שהמציאו את הציונות.

מקום 3 – הסופרלנד

למרות התורים הארוכים, הילדים הצווחים וספינת הפירטים שעושה בחילה, הסופרלנד הגיע למקום השלישי המכובד. אגב, לונה פארק תל אביב אפילו לא נכנס לאחת מעשרים האטרקציות הגדולות של העיר המתוירת בישראל.

מקום 2 – גן בעברית

חכמת ההמונים מעדיפה ריאה ירוקה עם חיבה ללשון העברית, יותר מאשר אטרקציות מפוארות, משחקיות ומוזיאונים. הפנינה המתוקה המוקדשת לשפת הקודש היא הדבר השני המומלץ ביותר שאפשר לעשות בראשון לציון

מקום 1 – חוף פלמחים

צילום: שגיא פדמן

אומנם אין לנו דיסנילנד, גני וורסאי, או קזינו מפואר. אבל דבר אחד לא יוכל להשתוות לערים האירופאיות הקרירות או הערים האמריקאיות העמוסות- חופי הים. לפי אתר התיירות הגדול ביותר בעולם, כשמגיעים ראשון לציון לא צריך לקחת ז'יטונים, משקפת תאטרון, או מילון כיס לאומנות מודרנית. ראשון לציון מבקשת רק שלושה דברים – קרם הגנה, ארטיק ומגבת. אפילו מצילה ראשונה בארץ יש לנו. 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר