אגם ראשון

עוגן הרם – איך ייראה מעגן סירות חדש שייבנה באגם ראשון?

ביתן הסירות נבנה בימים אלו על ידי החברה הכלכלית, במהלך שנת 2018 ייבנה מעגן של כארבעים סירות שייט ללא מנוע בעלות של כמיליון שקלים

פורסם בתאריך: 5.2.18 10:03

נופך נוסף של תיירות ופנאי מסתמן בסביבת אגם ראשון שבמערב העיר – במהלך שנת 2018 צפוי להיבנות מעגן של כארבעים סירות שייט ללא מנוע בעלות של כמיליון שקלים על ידי עיריית ראשון לציון. לעת עתה, החודש (פברואר) החלה בנייתו של ביתן הסירות על ידי החברה הכלכלית בהובלת ניצן פלג, והעבודות צפויות להסתיים עוד החודש. האטרקציה התיירותית תופעל על ידי זכיין חיצוני.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

 

המעגן יכלול גם מבנה של כמאה מ"ר לצורך משרד, אחסון וסככת פעילות וימוקם בגדה המערבית של האגם. במתחם קיימת טיילת דק בשולי האגם ובתוך האגם עם נקודות תצפית וניתן לראות את קומפלקס הקולנוע יס פלאנט, מסעדות, בתי קפה, אולם כנסים ואירועים, ואטרקציות נוספות בקרבת מקום. בשנים האחרונות המתחם מושך עוד ועוד תושבים מראשון לציון והערים הסמוכות.

הולך להיות כיף באגם. ביתן הסירות שנבנה (צילום: שגיא פלדמן)

 

בעיריית ראשון לציון מציינים כי הם תומכים בשימור האגמים ומקצים לשם כך תקציבים ומשאבים רבים לטיפוח המקום לטובת התושבים. ראש העירייה, דב צור: "התכניות לפיתוח סביב האגם יהפכו את ראשון לציון למוקד משיכה תיירותי המשלב היסטוריה, טבע ופעילויות פנאי ותרבות. כבר היום פוקדים את המקום אלפי מבקרים ומטיילים מהעיר ומחוצה לה שמגיעים לראות את ראשון לציון היפה". לדבריו הוסיף חבר המועצה, עידן מזרחי, מחזיק תיק חופים ואגמים: "מהיום הראשון בתפקיד חשבנו מבחינתנו על מה שהכי טוב לתושבים ואני בטוח שבמתחם הטבע היפיפה הזה התושבים יוכלו ליהנות מעוד אטרקציה חדשנית, ולקראת הקיץ צפויות להיות עוד הפתעות נוספות בכל הקשור לפנאי תרבות ובילוי בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר