ראשון לציון נפרדת מסופרת הילדים ריקה ברקוביץ שהלכה לעולמה

ברקוביץ, בת 72 במותה, כתבה את המנון העיר ללחן של נחום הימן. ליאל אבן זהר: "רק לפני שבועות ספורים התכתבה איתי כדי לקדם חינוך יצירתי לילדי העיר"

פורסם בתאריך: 10.2.19 18:29

הלכה לעולמה הסופרת ריקה ברקוביץ מראשון לציון, מי שכתבה את המנון העיר שהולחן על ידי נחום היימן. ברקוביץ, בת 72 במותה, הותירה אחריה שלושה ילדים ושבעה נכדים.

17 ספרים לילדים, בני נוער ומבוגרים כתבה ברקוביץ, שנולדה בראשון לציון לציון ופרידה לוין שהסיפוק לעלות לישראל מפולין לפני השואה. מלבד הספרים שכתבה, יזמה וניהלה ברקוביץ לפני 15 שנה את תחרות הכתיבה הארצית, המתקיימת בין תלמידי בתי ספר יסודיים מכל רחבי הארץ. בנוסף, קיימה כל העת סדנאות כתיבה והרצאות לילדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עם היוודע דבר מותה, ספד לה ראש העירייה, רז קינסטליך, שכתב בדף הפייסבוק שלו: "ראשון לציון מרכינה ראשה על לכתה בטרם עת של סופרת הילדים, העיתונאית והמשוררת ריקה ברקוביץ.
ריקה ילידת ראשון ותושבת העיר כתבה גם את המנון ראשון לציון, ותרמה רבות לקידום השפה העברית דרך פעילויות בבתי הספר וגני הילדים בכל רחבי הארץ. האופטימיות ואהבת הארץ אפיינו את יצירותיה שישמשו השראה וזיכרון לכולנו".

סגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך ליאל אבן-זהר, כתבה בדף הפייסבוק שלה כי "היא הובילה ודחפה לעידוד יצירתיות וכתיבה לילדי העיר וישראל, ורק לפני שבועות ספורים התכתבה איתי כדי לקדם חינוך יצירתי לילדי העיר ובענייני תרבות. צר לי מאוד על מותה".

הלוויתה של ריקה ברקוביץ תתקיים מחר (שני), בבית העלמין גני אסתר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר