נותנת בראש: "האינסטגרם זו המקפצה כדי להגיע לאן שאני רוצה"

היא מקדמת את העסק הקטן שהקימה, עושה כסף קל ואפילו את העבודה שלה כברמנית השיגה בזכות כמות העוקבים שלה: עמית פינטו בת ה-19 בפרויקט מובילי הרשת של "השקמה ראשון לציון"

פורסם בתאריך: 9.9.18 11:39

עמית פינטו, בת 18.5 מראשון לציון חולמת על קריירה של דוגמנית. בינתיים, היא משתתפת בקמפיינים צנועים, עובדת כברמנית ומתחזקת חשבון אינסטגרם עם 25 אלף עוקבים.

"האינסטגרם זו הדרך, לא המטרה. עבורי זו מקפצה כדי להגיע לאן שאני רוצה, יש לי עוד הרבה חלומות שהגשמתי ואגשים, והחשיפה שאני מקבלת ברשת החברתית בהחלט עוזרת לי להגיע ליעד", היא אומרת.

פינטו גדלה בראשון לציון, בת יחידה המעידה על עצמה כמי שעשתה חיים לא פשוטים לאמא שלה בגיל הנעורים המוקדמים. "הייתי ילדה קשה", היא מספרת, "מרדתי בכל וכמעט בכל דרך. בגיל 14 היה לי משבר גיל הנעורים, ואז החלפתי שתי פנימיות כי לא רציתי להיות בבית. אבל בסופו של דבר החלטתי לחזור הביתה, לראשון לציון. הגעתי לפרויקט הילה – מערכת מדהימה של מורים מחבקים ומלטפים שבמקביל ללימודים עובדים וכך גם הגעתי לעבוד בעיריית ראשון לציון".

שם החליטה שתעשה בגרויות ותתגייס לצבא. "זה לא היה לי פשוט, אבל בסופו של דבר התגייסתי וכיום אני משרתת כמש"קית משמעת, אם מישהו היה אומר לפני שנתיים שאהיה חיילת ואוהב את זה הייתי מתגלגלת מצחוק, אבל החיים מלאים הפתעות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


וכשפינטו מדברת על הפתעות היא מתכוונת, בין היתר, לקליפ של הזמר איתי לוי, "הלו ממי", שבו השתתפה ולאחר מכן הגיעה הפריצה הגדולה שלה ואיתה גם ברשת החברתית. "עד לפני כשנה וחצי היו לי רק חמשת אלפים עוקבים. אבל אחרי שהצטלמתי לקליפ של איתי לוי, מספר העוקבים עלה  בקצב רצחני", היא אומרת, "פתאום הגיעו אליי הודעות ממעריצות של לוי והצעות מכל מיני חברות מסחריות לפרסם את המוצרים שלהן בחשבון שלי באינסטגרם. אני לא אשקר, פשוט התמכרתי, זה כסף קל ומתנות ומי לא רוצה חיים כאלה? החלטתי לפתח את זה ומאז כל יום עולה מספר העוקבים שלי. זה עוזר לי לפרסם את העסק שלי לתכשיטים ולכפכפים מעוצבים", אומרת פינטו שמתפרנסת גם מעבודה כברמנית במועדון ה"לייט" בתל אביב.

"אני מאוד אוהבת לעצב את התכשיטים, זו אמנות בעיניי וזה גם מרגיע אותי", היא מוסיפה, "לשמחתי כל תכשיט שאני מעצבת נמכר בשניות אחרי שאני מעלה את זה לאינסטגרם. גם את הנעלים שאני מעצבת עולים ואינסטגרם וזה יוצר לי ביקוש מטורף. גם בזכות האינסטגרם וכמות העוקבים שלי קיבלו אותי גם לעבוד ב'לייט'. הרי יש המון ברמניות יפות ומוכשרות, אבל היח"צנים ובעלי המקומות הגדולים מחפשים פרסום טוב וכל מי שעובדת במקומות האלה גם מפרסמת אותו בחשבון שלה. זה כלי נהדר וקל שהביא אותי להרבה מקומות טובים בחיים".

ומה בעתיד?
"החלום שלי הוא לפתח את העסק שלי, ולהמשיך ולהתפרסם גם מחוץ לעיר ולדגמן לגדולים ביותר בארץ, אין לי ספק שאני בדרך הנכונה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר