מועדון הדזרט נסגר בעקבות הפרת הנחיות משרד הבריאות I צפו:

הבעלים איציק רוסו, אמר ל"השקמה ראשון לציון": "המקום נסגר בגלל התקשורת. עכשיו אאלץ לפטר עשרות עובדים"

פורסם בתאריך: 10.6.20 17:18

עדכון אחרון: 10.6.20 19:30

בעל מועדון דזרט, איש העסקים איציק רוסו, זומן לשימוע בתחנת המשטרה וקיבל צו סגירה של 21 יום למקום, בעקבות אי עמידה בהנחיות משרד הבריאות והתקנות לשעת חירום. זאת, יום לאחר פרסום הכתבה ב"השקמה ראשון לציון". בתגובה אומר רוסו כי אינו מבין מדוע המקום נסגר, מאחר שעמד בכל הנחיות תו הסגול.

"לצערי, בגלל התקשורת שמלבה את הדברים המקום נסגר. זה הזוי מה שקורה כאן", אומר רוסו ל"השקמה ראשון לציון", "היה פיקוח, הייתה משטרה בזמן אמת והכל היה בסדר, ראו שאני עומד בתו הסגול. אבל בגלל הלחץ של התקשורת המקום נסגר, מה לעשות ש-700 איש על שטיח נראה לא טוב והמוני מדי? עובדה שדו"ח אחד לא קיבלתי. בנוסף, עיריית ראשון לציון אמרה תגובה שעמדנו בכל הנהלים, ושיש למקום אישור להפעיל בר פתוח עם עם 2,000 איש למרות שבפועל היו 1,400. בנוסף, מימנתי מכיסי מסכות וחילקתי אותן בכניסה".

רוסו מוסיף כי כעת ייאלץ לפטר עשרות עובדים. "צריך להבין שכל התקנות של התו הסגול הם משהו חדש שלא היה קיים, אז לסגור את המקום בלי אזהרה? בלי דו"ח אחד שקיבלתי בזמן אמת כשהמשטרה הגיעה? אני חוזר ואומר שוב, נצטרך ללמוד לחיות לצד הנגיף, אי אפשר לסגור את כל המדינה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במקביל לצו הסגירה משרד הבריאות פרסם כי לפני 11 יום, ב-30 במאי, חולה קורונה מאומת שהה במועדון מחצות ועד ארבע בבוקר. בנוסף, שהה חולה קורונה במועדון ב-28 במאי, בין השעות מהשעה 22:30-23:30.

אתמול פורסם ב"השקמה ראשון לציון"  כי בסוף השבוע האחרון נערכה מסיבה עם 1,400 חוגגים. הבעלים איציק רוסו סיפר כי מבחינתו, כבעל המקום, הוא עושה את המקסימום כדי למנוע הדבקה.

"במקום רחבת הריקודים שמנו שולחנות אבירים וספות כדי שאנשים לא יתערבבו יותר מידי ושתהיה יותר ישיבה מאשר ריקודים", סיפר רוסו, "בנוסף, הורדנו את כמות האנשים שהמקום יכול לאכלס, אנשים לא מבינים שיש לנו ברישיון 2,240 ומותר לנו 85 אחוז לפי ההנחיות של משרד הבריאות שזה 1,900 איש. אנחנו נתנו עוד מקדם הגנה והכנסנו 1,400 אנשים, מדובר בשטח של שלושה דונמים באוויר הפתוח, זה לא 500 מטר, זה מקום ענק ואת זה חשוב לציין".

בנוסף, ציין רוסו כי מרבית נשאי הנגיף לא נדבקו במקומות פתוחים, אלא בבתי הכנסת, בתי ספר ותחבורה ציבורית. "יש לנו תוכנה דיגיטלית במקום, וכל אדם שנכנס יש לנו את כל הפרטים שלו, שם משפחה, כתובת מייל והצהרת בריאות", הוסיף, "בנוסף, אנחנו מודדים חום בכניסה ואני קונה על חשבוני מסכות ומחלק לכולם. כל הצוות שלי עם מסכות ואני מבחינתי עושה את המקסימום. במקרה הכי גרוע של הדבקה, נסגור את המקום לשבוע, נעשה חיטוי, נאתר את האדם וזהו, ממה כולם מפחדים? צריך לדעת לחיות לצד הקורונה כי אין לזה סוף".

צפו במסיבה שנערכה בדזרט בסוף השבוע:


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודק ! חלאס הרגו את כולם! צריך לחיות לצד הקורונה ולהתקדם, מספיק כבר! אנשים מתאבדים, סוגרים עסקים, בדכאון וממשיכים עם השקר הזה!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר