"צריכים ללמוד לחיות לצד הקורונה": 1,400 בליינים במסיבה במועדון הדזרט I צפו:

איציק רוסו הבעלים של הדזרט חזר לפעילות, ומסביר למה הוא לא מתרגש מהנגיף

פורסם בתאריך: 9.6.20 10:55

מועדון הדזרט שהוקם במתחם האלף ויחגוג באוגוסט הקרוב שנתיים, ומושך אליו בליינים רבים מהאזור וגם מחוץ לעיר, ערך בסוף השבוע האחרון עם 1,400 חוגגים, בזמן שכולם מדברים על סבב שני של קורונה. וזאת בסמוך להדבקה של תלמידים בחטיבת הביניים "אחרון הבילויים".

איציק רוסו מספר כי מבחינתו, כבעל המקום, הוא עושה את המקסימום כדי למנוע הדבקה, למרות שבני הנוער נמצאים במקום ללא אמצעי מיגון. "אדם שרוצה לשתות ולעשן סיגריה יכול להיות עם מסכה?" שואל רוסו.

אז מה בעצם שונה המצב עכשיו מזה שהיה לפני שנה?

"במקום רחבת הריקודים שמנו שולחנות אבירים וספות כדי שאנשים לא יתערבבו יותר מידי ושתהיה יותר ישיבה מאשר ריקודים. בנוסף, הורדנו את כמות האנשים שהמקום יכול לאכלס, אנשים לא מבינים שיש לנו ברישיון 2,240 ומותר לנו 85 אחוז לפי ההנחיות של משרד הבריאות שזה 1,900 איש. אנחנו נתנו עוד מקדם הגנה והכנסנו 1,400 אנשים, מדובר בשטח של שלושה דונמים באוויר הפתוח, זה לא 500 מטר, זה מקום ענק ואת זה חשוב לציין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לשמחתי, עד כה, מאז שהסירו את ההנחיות, יש אפס מקרים במקומות פתוחים, כמו השלוותא בנמל, מדיסון בהרצליה, סלינה באילת, בחוף הים ובעוד מקומות", מוסיף רוסו, "איפה כל הנדבקים? בתי ספר, בתי כנסת ותחבורה ציבורית, שם רואים מסלולים של נדבקים. אנחנו נצטרך לחיות עם זה בסופו של יום".

בחטיבת הביניים "אחרון הבילויים" הייתה הדבקה בסוף השבוע האחרון, מדובר בבני נוער שהם הקהל שלך, אין פחד?

"יש לנו תוכנה דיגיטלית במקום, וכל אדם שנכנס יש לנו את כל הפרטים שלו, שם משפחה, כתובת מייל והצהרת בריאות. בנוסף, אנחנו מודדים חום בכניסה ואני קונה על חשבוני מסכות ומחלק לכולם. כל הצוות שלי עם מסכות ואני מבחינתי עושה את המקסימום. במקרה הכי גרוע של הדבקה, נסגור את המקום לשבוע, נעשה חיטוי, נאתר את האדם וזהו, ממה כולם מפחדים?".

"אנשים לא הולכים לשוק הכרמל? מחנה יהודה? מה נעשה נסגור את השוק? את המדינה? צריך לזכור שהקהל יעד שלי הם אנשים בני 25-18 ולא מבוגרים. אם המדינה שלנו יודעת לשלוח ילדים לצבא שיכולים למות למען המדינה הזאת, כמו הבן שלי שהיה לוחם בגולני, אז בסופו של יום שכל אדם יחליט אם הוא רוצה לבוא או לא וזאת השורה התחתונה. צריך לדעת לחיות לצד הקורונה כי אין לזה סוף, שכל אחד יעשה את השיקול שלו".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "השיטור העירוני קיים במהלך סוף השבוע ביקורות במספר מוקדי בילוי שהותר להם לפתוח בהתאם להגבלות התו הסגול. במקום המדובר בוצעו מספר ביקורות פתע על ידי המשטרה והפיקוח. המקום עמד בדרישות שקבעה הממשלה, בין היתר, היקף התפוסה המותר על פי התו הסגול הוא עד 85 אחוז מסך התפוסה המאושרת בשגרה במקום. בכניסה למקום חולקו מסכות פנים ואף נבדק חום לבאים. במידה שישנן הוכחות על פעילות שחרגה מתנאי התו הסגול, אנו נפעל בהתאם. נציין עוד כי סרטונים שהופצו ברשת הועברו לבדיקת השיטור העירוני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר