אבי בר חיים
אבי בר חיים

מגן מומחים: הדרך המהירה לקבלת קצבאות הסיעוד – והיא נטולת סיכון

מגן מומחים מטלטלת את שוק הביטוח הסיעודי עם סיוע בקבלת קצבאות סיעוד שלא מנוצלות מדי שנה בהיקף של מאות מיליוני שקלים

פורסם בתאריך: 8.9.25 20:00

בראיון חגיגי לקראת ראש השנה, מסביר מנכ"ל החברה כיצד אזרחים מבוגרים רבים נותרים ללא מימוש זכויותיהם על אף שהפוליסות הסיעודיות מבטיחות להם אלפי שקלים מדי חודש וכיצד "מגן מומחים" משנה את המשוואה. המסר ברור: התחום הפך ל"שדה קרב בירוקרטי" מול חברות הביטוח וקופות החולים ומבטיח ללקוחותיו "שירות משמעותי של משרד מומחים אמיתי".

האתגר: בירוקרטיה מול צורך דחוף

שנים של תשלומים, חודש אחר חודש, לחברות הביטוח מעניקות פוליסת ביטוח סיעודי שנועדה להבטיח קצבת סיעוד שתזדקקו לה.

ברגע האמת, הגשת תביעה לביטוח סיעודי דורשת התמודדות עם בירוקרטיה נוקשה שמוסיפה נטל מיותר על משפחות הנמצאות ממילא במצב רגיש. בנוסף, לאחר התהליך המייגע, לעיתים קרובות התביעה נדחית והתשובה השלילית מהווה מכה קשה נוספת למשפחה. הערכות מומחים מצביעות על כך שמעל למחצית מהתביעות המוגשות באופן פרטי נדחות בשלב הראשון! 

חברת "מגן מומחים", המתמחה במימוש זכויות, מציעה מענה מדויק ומהיר: סיוע מקצועי שמעלה משמעותית את סיכויי ההצלחה, חוסך למבוטחים זמן יקר ומבטיח שהשקעה של שנים תשתלם.

שילוב בין ידע מקצועי ליחס אישי

"מגן מומחים" פועלת מתוך הבנה עמוקה של צורך כפול: מצד אחד ידע מקצועי, ניסיון והיכרות עם "השפה הביטוחית" ומצד שני קשר אישי ואנושי מול הלקוחות. החברה הוקמה כדי לגשר על הפער בין העוצמה והמורכבות של חברות הביטוח לבין הפגיעות והרגישות של האדם הפרטי. המטרה היא שהמבוטח לא יתמודד לבד ויזכה לשותף מלא לכל אורך הדרך שמסייע לו במימוש זכויותיו.

לכבוד החג ישבנו עם אבי בר חיים, מנכ"ל מגן מומחים, לשיחה על סיעוד, סיוע בירוקרטי וכיצד חברה חזקה וגדולה עם לב ענק יכולה לפעול למען דווקא החלשים ביותר. "ראינו מקרוב כמה מורכב ומייאש התהליך יכול להיות." מספר אבי "משפחות רבות שנמצאות ממילא במצב רגיש נאבקות בטפסים ובדרישות בירוקרטיות. הבנו שצריך לייצר פתרון שמסייע להן לצלוח את המשוכה במהירות וביעילות."

לקוחות מרוצים של

לקוחות מרוצים של "מגן מומחים" (צילומים: יח"צ)

אז מה בעצם אתם עושים?

"בניגוד לאמונה הרווחת, הגשת תביעה לביטוח סיעודי היא תהליך מורכב הרבה יותר ממילוי טופס. כאן נכנסת "מגן מומחים" לתמונה ומציעה מעטפת שירות מלאה, מקצועית וחסכונית בזמן. מתוך היכרות עם תנאי הפוליסות והקריטריונים אנחנו מסייעים ללקוח באיסוף מסמכים רפואיים, מילוי טפסים והגשת התביעה. בנוסף, לאורך כל התהליך, הלקוח נהנה מאיש קשר קבוע מטעם החברה המעדכן אותו בשקיפות מלאה על התקדמות התביעה. היחס האישי מתחיל כבר בפגישה הראשונית הנערכת בבית הלקוח ללא עלות והתשלום על כל התהליך נגבה רק במקרה של אישור התביעה וקבלת הכסף." מסביר בר חיים.

היתרון המרכזי: מהירות וחיסכון בזמן

"הלקוחות שלנו חוזרים ואומרים כי אחד היתרונות המרכזיים של "מגן מומחים" הוא מהירות התהליך לעומת פעולה עצמאית בסבך הבירוקרטיה הישראלית.

במצבים סיעודיים כל יום שחולף משפיע דרמטית על איכות החיים. בזכות ידע עמוק שצברנו במגן מומחים, הגשת התביעה מוכנה ושלמה מהרגע הראשון ומקצרת את משך זמן הטיפול בצורה משמעותית, מה שמוביל לקבלת הקצבה בזמן קצר."

אבי מציין כי "נתקלנו במקרים רבים של מבוטחים שתבעו בכוחות עצמם ולאחר חודשים ארוכים של המתנה ותסכול, פנו אלינו. ברגע שהגשנו את התביעה מטעמם היא אושרה תוך שבועות בודדים והם החלו לקבל את הקצבה כולל תשלום רטרואקטיבי על כל התקופה שבה היו כבר סיעודיים עד להגשת התביעה."

 

לראות את האדם מאחורי הנתונים

אבי, מה מייחד אתכם בשוק התחרותי?

"מהירות, שקיפות ויחס אישי. אנחנו מתחייבים לתהליך מהיר ככל הניתן ושומרים על קשר רציף עם הלקוח. אנחנו מציגים לו את האפשרויות, מסבירים כל שלב ומסייעים בכל הבירוקרטיה כדי שהוא ובני משפחתו לא יצטרכו לבזבז את זמנם וכוחם. מבחינתנו הערך המרכזי הוא לא רק הכסף אלא גם השקט הנפשי למבוטח למשפחתו."

איך אתם מצליחים לקצר תהליכים שעלולים להימשך חודשים ארוכים?

"בזכות ידע מעמיק והיכרות עם המערכת והשפה הביטוחית אנחנו יודעים בדיוק אילו מסמכים נדרשים, מהן הטעויות הנפוצות וכיצד לגשת לכל חברת ביטוח בצורה היעילה ביותר. זה חוסך את הצורך בהשלמות חוזרות המהוות את עיקר העיכובים והדחיות.

בסופו של דבר חברות הביטוח מקבלות מאיתנו תיק מסודר ומדויק. להן נותר רק לאשר אותו."

אילו עקרונות מנחים אתכם בעבודה מול הלקוחות?

אבי מחייך ועונה: "זאת השאלה שאני הכי גאה לענות עליה. הנוסחה היא אמפתיה, מקצועיות ודבקות במטרה. הצוות שלנו מורכב ממומחים שלא מוותרים עד שהלקוח מקבל את המגיע לו. במקביל, אנחנו מבינים את רגישות המצב והולכים יד ביד עם כל המשפחה – שירגישו וידעו שהם תמיד בידיים טובות."

הפגישה הראשונית שלכם נערכת בבית הלקוח. למה בחרתם במודל הזה?

"מצב סיעודי הוא מצב פיזי ונפשי מורכב." הוא משיב "לאנשים סיעודיים קשה מאוד להתנייד ובחרנו במודל שירות שמבוסס על פגישה אצלם בבית במקום להטריח אותם להגיע למשרדי החברה. זה חלק מהאמפתיה והשירות האישי שאנחנו מאמינים בו."

אבל בסוף, גם אחרי כל התהליך איתכם, עדיין יכולה להגיע תשובה שלילית.

"דחיית תביעה יכולה להיות מכה קשה אבל גם במקרים אלו – אנחנו שם עבור הלקוחות שלנו לאורך כל הדרך. אנחנו מסייעים בהגשת ערעור מפורט ובמקרים רבים הערעור מתקבל מה שמוביל לקבלת הקצבה. וגם במקרה של ערעור – כל עוד הכסף לא נכנס, אנחנו לא גובים תשלום. לא זכית – לא שילמת."

השורה התחתונה: שקט נפשי וביטחון

בסיום השיחה הנעימה עם אבי בר חיים, מנכ"ל מגן מומחים, מתקבלת תחושה של אדם עם אנרגיה יעילה וממוקדת מטרה שלא מוותר על האנושיות – לראות את האדם מאחורי כל הטפסים והניסוחים המפולפלים. 

הניסיון והידע שנצברו בחברה מאפשרים לה להפוך תהליך מורכב למסלול קצר ומהיר. בעידן שבו הזמן הוא משאב יקר ובמיוחד במצבים רגישים, "מגן מומחים" מציעה לא רק שירות אלא שקט נפשי וביטחון בידיעה שיש מי שמגן על הזכויות ומבטיח שהשקעה של שנים תשתלם בדיוק כשצריך.


לפרטים נוספים על השירות, חייגו: 8745*.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר