שרון גבע-מזרחי (צילום: עצמי)
שרון גבע-מזרחי (צילום: עצמי)

"אנחנו נמצאים שם עבור הלקוחות ברגע האמת כשהם הכי צריכים אותנו"

24 שנים בבנק. אוהבת לרקוד, לקרוא, לצפות בסרטים ולטייל. הכירו את שרון גבע-מזרחי, סגנית מנהלת סניף ומנהלת מחלקת משכנתאות בסניף נווה ים בראשון לציון, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 15:11

שם: שרון גבע-מזרחי.

מגורים: חולון.

מצב משפחתי: נשואה ואימא לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 24 שנים.

תפקיד: סגנית מנהלת סניף ומנהלת מחלקת משכנתאות בסניף נווה ים בראשון לציון. בעלת תואר שני במינהל עסקים. "לעבוד במחלקת משכנתאות זה להגשים ללקוח חלום ולהיות שותפים לתהליך. אנחנו מלווים את הלקוח החל מהרגע שהוא מתעניין ברכישת דירה, דרך החתימה על החוזה ועד קבלת הכסף וסיום התהליך. במקביל, אנחנו עוסקים בסיטואציות נוספות כמו 'הלוואה כנגד שעבוד נכס' – כשלקוח רוצה לשעבד בית שיש לו על מנת לקחת הלוואה בשביל לסגור הלוואה אחרת".

למה דווקא משכנתאות: "תחום המשכנתאות הוא מאוד מעניין. יש לו היבט משפטי והיבט פיננסי. זה לנתח בקשות אשראי, לבדוק מה הן היכולות של הלקוח, הכנסות מול הוצאות, האם הוא יכול לעמוד בהחזרים. פוגשים כל מיני סוגים של לקוחות, ומתאימים לכל אחד את המסלול שמתאים לו. זה משתנה מלקוח ללקוח. זה תחום מאוד דינמי".

מה החזון שלך: "לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר. אם הוא לא לקוח של הבנק, לגייס אותו אלינו. בנוסף, חשוב לי שנצליח לטפל בכמה שיותר לקוחות וששיעור סגירת העסקאות יהיה גבוה".

מוטו בעבודה: "להיות הוגן ולשקף ללקוח את כל הנתונים. אם אני חושבת שהלקוח לא יכול לקחת משכנתא, אני אומר לו שזה מעבר ליכולת שלו".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "היה לי לקוח שהגיש בקשה למשכנתא על סכום גבוה במיוחד. משהו בנתונים ובמסמכים שהוא העביר לא נראה לי. בדקתי את זה לעומק וראיתי שכל המסמכים שהוגשו היו מזויפים ושהמוכרת שהוא קנה ממנה את הנכס נפטרה. העברנו את הנתונים הלאה, והגיעו חוקרים של המשטרה, שביקשו שאתקדם עם הלקוח ואאשר לו את המשכנתא. הזמנו את הלקוח לסניף, כשמסביב החוקרים איישו את העמדות. הוא הגיע לסניף והם תפסו אותו. יש לנו לקוחות שלא מאמינים שיצליחו לקנות דירה, ואנחנו מלווים אותם, נותנים להם רעיונות יצירתיים איך הם כן יכולים לגייס הון עצמי, ובסופו של דבר הם מצליחים לרכוש דירה".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו מגיעים אלינו מכל קצות הארץ. יש לנו הרבה זוגות צעירים, זוגות שזכו במחיר למשתכן, שזו דירה ראשונה שלהם, ומשפרי דיור".

מתחרים: "היועצים בבנק הפועלים מאוד מקצועיים ובקיאים בנושאים המשפטיים ובתהליכי המכירה, וזה היתרון הגדול שלנו. אנחנו זמינים ללקוחות, עונים להם על השאלות, ונמצאים שם עבורם ברגע האמת כשהם הכי צריכים אותנו".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני אוהבת לרקוד, לקרוא, לצפות בסרטים ולטייל".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אני מאמינה שיקימו סניפים ייעודיים למשכנתאות ואני אנהל אחד מהם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר