הדמיית הקו הכחול בראשון לציון רחוב הרצל - קרל נטר מבט לצפון. קרדיט עדי בואנו סטודיו ארקפקט
הדמיית הקו הכחול בראשון לציון רחוב הרצל - קרל נטר מבט לצפון. קרדיט עדי בואנו סטודיו ארקפקט

כל מה שרציתם לדעת על הקו הכחול והקו החום, הערב בוובינר מיוחד

רוצים לדעת יותר על הקו החום והקו הכחול שיחברו את ראשון לציון לגוש דן ולערי השפלה? כנסו הערב לוובינר מיוחד, קישור בכתבה

פורסם בתאריך: 19.10.25 09:02

ממשיכים במהפכת התחבורה: עיריית ראשון לציון תקיים וובינר מיוחד להצגת עבודות מטרונית הקו הכחול והחום הצפויות ברחובות רוטשילד והרצל. חברת נתיבי איילון, בשיתוף עיריית ראשון לציון, תקיים הערב (יום ראשון, 19.10.25) כנס וובינר מיוחד להצגת עבודות מטרונית הקו הכחול והחום הצפויות ברחובות רוטשילד והרצל במרכז העיר.

בכנס ישתתפו ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, מנכ"לית נתיבי איילון אורלי שטרן, גורמי המקצוע מטעם חברת נתיבי איילון, צוות ניהול הפרויקט וגורמים עירוניים.

במהלך מפגש ההסברה יוכלו התושבים לשאול שאלות ולקבל מענה בנוגע למערכת הסעת ההמונים החשמלית שתחבר את ראשון לציון לערי השפלה ותשדרג את חיי התושבות והתושבים בסביבה.

המפגש יתקיים כאמור הערב, יום ראשון, בשעה 18:30.

להרשמה בקישור >> https://did.li/L3Zrl

מדובר בשני קווי אוטובוסים חשמליים מיוחדים ומהירים, מעין אוטובוס-רכבת. הקו הכחול יחבר בין מרכז מטרופולין גוש דן, תל אביב, לבין דרום גוש דן, וערי השפלה רחובות, נס ציונה וראשון לציון, במסלול שאורכו כ-23 קילומטרים ולו 44 תחנות נוסעים. הקו החום יחבר בין לוד, רמלה, באר יעקב וראשון לציון. הפרויקט קודם תחילה על ידי חברת נת"ע ותוכנן במקור כקו רכבת קלה כחלק מהדנקל, אך ב-2019 שונו התוכניות, והוא החל תכנון מחדש. הפרויקט עבר לידי חברת נתיבי איילון שמקדמת אותו כ-ART שהוא מעין אוטובוס-רכבת חשמלי שנוסע באמצעות גלגלי גומי ללא צורך במסילה. ייתכן כי חלק ממנו יופעל כ-BRT בדומה למטרונית בחיפה. אורך הקו החום כ-30 קילומטרים, תוכננו לאורכו 46 תחנות.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר