רובי גלאנטי (צילום: עצמי)
רובי גלאנטי (צילום: עצמי)

"מהיום הראשון שלי בבנק, אני עושה הכל באהבה"

28 שנים בבנק. מאוד אוהב לבשל ולאפות, ובזמן הפנוי אוהב לדוג. הכירו את ראובן (רובי) גלאנטי, יועץ השקעות במרכז INVEST, ראשון לציון, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 15:13

שם: ראובן (רובי) גלאנטי.

מגורים: חולון.

מצב משפחתי: בן 49, נשוי ואב לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 28 שנים.

תפקיד: יועץ השקעות INVEST בראשון לציון. "בנק הפועלים פתח בשנה האחרונה מרכזי ייעוץ בכל רחבי הארץ, שבהם מרוכזים, תחת קורת גג אחת, כל יועצי ההשקעות, שבעבר ישבו בסניפים. במסגרת הפעילות, אנחנו מייעצים ללקוחות בהשקעות, בניירות ערך ובמוצרים נוספים. אנחנו בונים תיקים ללקוחות, מלווים אותם מאפס, בהתאם לפרמטרים שנכונים להם, ועוקבים אחרי התיקים בהתאם לרמת הסיכון שלהם. אנחנו מלווים את הלקוחות בכל הטלטלות שיש, שומעים את הסיפורים שלהם ויודעים על כל השמחות והאירועים שלהם".

למה דווקא יועץ השקעות: "עברתי את כל השלבים בבנק. התחלתי בתור בנקאי והייתי מנהל יחידה בסניף. כאשר ראיתי שהבנק הולך לכיוון של האינטרנט, החלטתי לעשות שינוי מקצועי. עשיתי קורס יועצים וקיבלתי רישיון, ומשנת 2008 אני יועץ. תחום ההשקעות מאוד מעניין אותי. השקעתי בעצמי וצברתי ניסיון".

מה החזון שלך: "לתת ללקוח את השירות הטוב והמקצועי ביותר. מבחינתי, הלקוח הוא כמו משפחה. בנוסף, בתור יועץ, אני צריך לדאוג גם לבנק".

מוטו בעבודה: "תמיד לבוא לעבודה עם חיוך. מהיום הראשון שלי בבנק, אני עושה הכל באהבה. אני יכול לומר שלי, באופן אישי, יצאו דברים טובים מהבנק. את אשתי הכרתי בעבודה, כשעבדה בבנק בזמן הלימודים שלה, ונולדו לנו שלושה ילדים. הבנק הוא כמו משפחה עבורי".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "הגיע אליי לקוח, תושב חוץ, שביקש להשקיע בחברה לקידוחי נפט, שבאותה תקופה הייתה אופנתית. שאלתי אותו אם הוא הולך לקזינו והוא אמר לי שלא. שאלתי אותו 'אם תלך, כמה תשקיע?', הוא ענה: '50 דולר'. אמרתי לו שזה הסכום שהוא יכול להשקיע במניה. הוא היה בהלם ואמר שתכנן להשקיע מיליון שקלים, כמו החברים שלו. לבסוף הצלחתי לשכנע אותו לא להשקיע, ואחרי תקופה הוא הגיע אליי פעם נוספת ואמר שהמניה נמחקה, ובכסף שחסך, הוא הולך לקנות דירה. מקרה נוסף שקרה רק לאחרונה: המלצנו על מניית 'טאואר' שנרכשה על ידי 'אינטל' ועלתה ב-40 אחוז ביום. בערך שליש מהתיקים שלי נהנו מאקזיט של 70-30 אחוז".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו הם נאמנים, הם כמו משפחה. יש לנו קשר טוב וארוך שנים. הם שואלים, בודקים ומתווכחים, אבל גם יודעים להגיד מילה טובה".

מתחרים: "אני חושב שהמרכז שלנו הוא הגדול והאיכותי מכל המרכזים. עובדים בו 25 יועצים מקצועיים, ויש שיתוף פעולה נהדר".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני מאוד אוהב לבשל ולאפות, ובזמן הפנוי אני אוהב לדוג. בדיג, כמו בבנק בכלל ובייעוץ השקעות בפרט, צריך הרבה סבלנות גם עם הלקוחות וגם עם שוק ההון".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "עושה את אותו הדבר, כי זה מה שאני אוהב. אני אוהב את האנשים, וטוב לי איפה שאני נמצא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר