נטליה פיליפצ'וק (צילום: אלי שם טוב)
נטליה פיליפצ'וק (צילום: אלי שם טוב)

"בכל יום אני אומרת לעצמי שכנראה אני עושה משהו נכון"

יותר מ-20 שנים בבנק. פעילה ומתנדבת בקליטת עולים חדשים. הכירו את נטליה פיליפצ'וק, מנהלת סניף ראשונים בראשון לציון, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:38

שם: נטליה פיליפצ'וק.

מגורים: נס ציונה.

כמה זמן בבנק: יותר מ-20 שנה.

תפקיד: מנהלת סניף ראשונים בראשון לציון. "להיות מנהלת סניף זה התפקיד הכי מעניין בבנק. אני מאוד נהנית לעבוד עם האנשים ולתת שירות ללקוחות. להיות מנהלת סניף זה למצוא פתרונות פיננסיים ולדעת לשלב סביבה דיגיטלית עם אנלוגית. התקשורת עם הבנק הפכה יותר ויותר דיגיטלית, וצריך למצוא את שביל הזהב בין הפעילות שמתבצעת פרונטלית מול הלקוחות לבין הפעילות הדיגיטלית".

למה דווקא מנהלת סניף: "אני זוכרת, כשנכנסתי בפעם הראשונה לבנק בתור עובדת צעירה, עשיתי סיבוב בסניף ואמרתי לעצמי שאני אהיה מנהלת. מהרגע הראשון שהתחלתי לעבוד בבנק זה היה ברור לי ולא סטיתי מהמסלול. אחרי 15 שנה הפכתי להיות מנהלת הסניף הצעירה באזור, ואולי גם בבנק. אני מאוד אוהבת את התפקיד שמשלב עבודה מול הלקוחות, העובדים וההנהלה. אני נמצאת במקום הנכון, וכיף לי במה שאני עושה. אני מקבלת מדי יום פידבקים, ובכל יום אני אומרת לעצמי שכנראה אני עושה משהו נכון".

מה החזון שלך: "אנחנו פה בשביל לתת ללקוחות פתרונות ולהיות יצירתיים, להעניק להם את השירות שהם צריכים, ולעשות זאת באהבה".

מוטו בעבודה: "להיות במקום שבו אני נהנית. לכן כל דבר שאני עושה, חשוב לי לעשות אותו בצורה הטובה ביותר ועם הרבה אהבה. כשאוהבים משהו, כולם מרגישים זאת".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "עליתי לישראל מאוקראינה בגיל 18 ואני זוכרת את חווית העלייה. היום אני פעילה ומתנדבת בקליטת עולים חדשים. אני פועלת בשני כובעים: אני מתנדבת באולפנים של עולים חדשים, מספרת להם על הבנק, מה זו משכנתא ואיך מתנהלים פיננסית, ובתוך הבנק, אני מנטורית של עובדים יוצאי אתיופיה במסגרת עמותת 'עולים ביחד'. לא פעם מדובר בעובדים שנולדו בישראל, והם צריכים תמיכה והכוונה על מנת להשתלב בצורה מיטבית גם בתפקידים ניהוליים. מבחינתי, כל אחד יכול להגיע לאן שהוא מכוון. צריך רק ביטחון ובעיקר רצון".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו מקסימים. בראשון יש שילוב מדהים של מרכז ודרום, יש את החום של אנשי הדרום ואת התפיסה של המרכז. יש בעיר הרבה עסקים, וראשון היא עיר מתפתחת עם ראש עיר שמוביל לשינויים מאוד חיוביים בעיר. רואים בנייה, מחשבה, התפתחות ותכנון לטווח הארוך".

מתחרים: "לכולם יש זכות קיום, והטוב ינצח".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מאוד אוהבת לטייל בארץ ובחו"ל. ברגע שאני מרגישה שאני צריכה פסק זמן, אני עוצרת וממלאת מצברים. זה היה כך גם בקורונה. בנוסף, אני רוכבת על אופניים ומאוד אוהבת את הים".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אני מאמינה שאני אנהל סניף בנק יותר גדול, עסקי ומורכב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר