יפעת אלטמן (צילום: עצמי)
יפעת אלטמן (צילום: עצמי)

"בנקאות פרטית זה מעבר ליחסים של פקיד-לקוח"

35 שנים בבנק. פעילה חברתית ורותמת גם את הסניף לכל מה שצריך. הכירו את יפעת אלטמן, בנקאית פרטית בסניף ראשונים בראשון לציון, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 15:15

 שם: יפעת אלטמן.

מגורים: ראשון לציון.

מצב משפחתי: בת 54, נשואה ואימא לשתי בנות.

כמה זמן בבנק: 35 שנה.

תפקיד: בנקאית פרטית בסניף ראשונים בראשון לציון. "אנחנו נותנים שירותים שוטפים ללקוחות בכל מה שקשור לחשבון הפרטי שלהם. אני עובדת הן בקבלת קהל והן בשירות הטלפוני".

למה דווקא בנקאות פרטית: "אני מאוד אוהבת את העבודה מול הלקוחות. האינטראקציה והקשר הבינאישי עם הלקוח חשובים לי. בבנקאות פרטית מכירים את הלקוחות ואת המשפחה שלהם קצת יותר לעומק, זה מעבר ליחסים של פקיד-לקוח".

מה החזון שלך: "החזון שלי הוא קודם כל לדאוג ללקוח ולתת לו את השירות הכי טוב. מאוד חשוב לי שהלקוחות ייצאו מרוצים, שיגידו שבנק הפועלים נותן שירות טוב ושימליצו לחברים שלהם לעבור לבנק הפועלים".

 

 

מוטו בעבודה: "שירות ומקצועיות".

סיפור בלתי נשכח: "יש לי לקוח שעובד בחברה גדולה, ויש לנו קשרי עבודה טובים. ביקשתי ממנו שיפיץ לעובדים בחברה שלו את התנאים המיוחדים שהבנק מעניק ושיעניין אותם בפתיחת חשבון אצלנו בבנק. זה זכה להצלחה, ומספר עובדים באמת ניידו את החשבון שלהם לסניפי הפועלים".

הלקוח המקומי: "הלקוח המקומי הוא לקוח שיודע מה הוא רוצה. מצד אחד, יודע להעביר ביקורת, אבל מצד שני, גם להגיד מילה טובה. כשעברתי לסניף הזה לפני כשלוש שנים מסניף אחר, הלקוחות ביקשו לעבור יחד איתי בזכות השירות המקצועי שהם קיבלו".

מתחרים: "אני פחות מסתכלת על המתחרים שלנו. אצלנו, בבנק הפועלים, כל הזמן חושבים קדימה ורואים את טובת הלקוחות. לדוגמה יש לנו את 'מועדון הייטקזון' שנותן הטבות רחבות לעובדי הייטק, והלקוחות מאוד מרוצים מכך".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "תחום ההתנדבות מאוד קרוב לליבי, במיוחד בנושא החינוך. אני פעילה חברתית כבר שנים רבות ורותמת את הסניף לכל מה שצריך. אנחנו עושים פעילויות שונות בבתי ספר בעיר. לדוגמה, באחד מבתי הספר בעיר קיימנו פעילות עם 'כנפיים של קרמבו'. אנחנו משתפים פעולה עם 'צעד קדימה' בעיר. בפורים ארזנו ושלחנו משלוחי מנות ועוד".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אני רואה את עצמי ממשיכה לעבוד בבנק עד הפנסיה. מאוד חשוב לי לקום בבוקר ולבוא למקום העבודה שאני אוהבת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר