הלן אזרזר (צילום: עצמי)
הלן אזרזר (צילום: עצמי)

"כשלקוח יוצא מהבנק מרוצה, זה נותן לי את הכוח להמשיך"

17 שנים בבנק. בכל יום שישי מבשלת לחיילים בודדים. הכירו את הלן אזרזר, מנהלת בנקאות עסקית בסניף השקד בראשון לציון, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 15:16

שם: הלן אזרזר.

מגורים: ראשון לציון.

מצב משפחתי: בת 45, נשואה ואימא לשלוש בנות.

כמה זמן בבנק: 17 שנה.

תפקיד: סגנית מנהלת בנקאות עסקית בסניף השקד בראשון לציון. "את העבודה בבנק התחלתי מיד לאחר השירות הצבאי. התחלתי כמזכירה של מנהל הסניף, ולאחר שנתיים יצאתי ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב. לאחר הלימודים התחלתי לעבוד במקום אחר. מנהל הסניף, שעבדתי אצלו, פגש אותי במקרה וביקש ממני לחזור לבנק. באותה תקופה עברתי טיפולי פוריות לא קלים, והרגשתי שזו התחלה חדשה עבורי. התחלתי כ'בנכל' בקופות וגייסתי לקוחות, וכשמנהל הסניף ראה שיש תוצאות בעבודתי, קודמתי לבנקאות האישית. באותה התקופה הריתי. לאחר חופשת הלידה, חזרתי לבנק והשתלבתי בפיילוט חדש, ששילב בנקאות אישית ומשכנתאות, לאחר מכן עברתי לבנקאות העסקית ובהמשך קודמתי לסגנית מנהלת הסניף. במסגרת התפקיד צריך לנתב את המחלקה, לטפל בעסקאות גדולות, לנהל חשבונות עסקיים, לקבל החלטות, והכל תחת המעטפת הניהולית. לפני כשנה, מוניתי לתפקידי הנוכחי".

למה דווקא המחלקה העסקית: "הגעתי מתחום המשכנתאות והתמקצעתי בתחום הזה. יש לי ידע רב בשעבודים, בעסקאות ובנדל"ן בכלל. זו מחלקה שמאגדת בתוכה תחומים רבים – סחר חוץ, יבוא וייצוא. מלווים את הלקוח מהרגע שהוא פותח חברה חדשה וגדלים ביחד איתו. זה מאוד מעניין, מגוון ורב תחומי".

מה החזון שלך: "לדאוג ללקוחות בכל מה שהם צריכים ולהוביל את המחלקה לצמיחה ולהישגים; לגייס חברות ולקוחות עסקיים שיגדלו ביחד איתנו לצד הלקוחות הקיימים".

 

 

מוטו בעבודה: "אני תמיד שמה את עצמי במקום הלקוח, ולכן השירות והמקצועיות מאוד חשובים לי. אני רוצה שהלקוח יהיה מרוצה, בדיוק כמו שאני הייתי מרוצה".

סיפור בלתי נשכח: "כשהייתי יועצת משכנתאות, הייתה לי לקוחה שעברה טיפולי פוריות בדיוק כמוני, ובשלב מסוים היא הרתה. הם התחילו תהליך של קבלת משכנתא לרכישת הבית, ועברתי יחד איתם את כל התהליך. במשכנתאות יש טווח זמן של אישור הריבית, והם חששו שלא יעמדו בפרק הזמן המאושר. הלחץ היה גדול, כי היא הייתה צריכה ללדת בכל יום. לבסוף, היא ילדה תאומים לפני שהספקנו להחתים אותם. אני זוכרת שזה היה יום גשם מטורף. לקחתי את התיק שלהם ונסעתי לבית החולים להחתים אותם, שלא נפספס את הריביות הטובות. חיכיתי שהיא תתאושש מהניתוח, היא חתמה, והם קיבלו את המשכנתא".

הלקוח המקומי: "הלקוח המקומי הוא לקוח שמבין ויודע מה הוא רוצה, והבנק צריך לספק לו מענה בהתאם לתקופה".

מתחרים: "התחרות היום היא מאוד גדולה, אבל השירות הוא המנצח. ברגע שאתה נותן שירות טוב, הלקוח לא יעזוב".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "תחום ההתנדבות קרוב לליבי. זה התחיל כשאחת המורות של הבנות שלי חלתה, והוחלט לעשות בבית הספר יום מכירות כדי לממן לה טיפול, ואני הובלתי את זה. הגענו ליעד, והמורה קיבלה את הטיפול. בנוסף, חברתי לאגודה של אימהות שמבשלת לחיילים בודדים. בכל יום שישי אנחנו מבשלות, וקשה לתאר במילים את ההנאה והאושר לראות את החיילים כשהם מקבלים אוכל חם וביתי, את הוקרת התודה. מבחינתי, כך זה גם עם הלקוח – כשלקוח יוצא מהבנק מרוצה, זה נותן לי את הכוח להמשיך".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אני רואה את עצמי בתפקיד ניהולי בכיר יותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר