עכשיו זה סופי: איתן שלום והתנועה החברתית החליטו – דב צור

נמשך מצעד התמוכים לקראת הסיבוב השני: התנועה החברתית הירוקה והליכוד הצהירו על תמיכה בדב צור, לקראת הסיבוב השני שיתקיים ביום שלישי

פורסם בתאריך: 7.11.18 14:19

אחרי שבוע מתוח גם בגזרת התנועה החברתית, לקראת הסיבוב השני שיתקיים ביום שלישי, הודיע איתן שלום כי יתמוך בדב צור בבחירות לראשות עיריית ראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


פחות משבוע לסיבוב השני, מערכת הבחירות רותחת כאשר מדי יום מתווסף לאכל אחד משני המחנות תומך נוסף. הבוקר (רביעי) כפי שפורסם מוקדם יותר כאן, ב"השקמה ראשון לציון", הודיע דורון אוזן על תמיכתו בדב צור. זאת, על אף הסכם האיחוד שעליו חתם, לפיו יתמוך בכל במתמודד נגד בצור בסיבוב השני. בינתיים, ליאל אבן-זהר עמדה בהסכם והודיעה על תמיכתה בקינסטליך.

מלבד התמיכה של המתמודדים לראשות העירייה עלתה גם התמיכה של הסיעות שהתמודדו למועצת העיר. השבוע סיפרו גרומים במערכת הפוליטית על פיצול בתנועה החברתית הירוקה, כאשר יפעת מאירוביץ' יפת הביעה תמיכה בדב צור ואילו שותפה בהנהגת הסיעה, איתן שלום, טרם הכריז על תמיכה ככל הנראה בעקבות מגעים עם קינסטליך. זאת, על אף הצהרתו לפני הסיבוב הראשון על תמיכתו בצור.

"חברות וחברים יקרים, בימים האחרונים היו שמועות רבות. מבקשים להודיע לכולם חגיגית: התנועה החברתית הירוקה בראשות איתן שלום ויפעת מאירוביץ יפת מאוחדת וחזקה מתמיד. אנחנו פונים לכולכם שוב ומבקשים לצאת להצביע בסבב השני, כדי שאנחנו נהיה חזקים. ב-13/11 מצביעים דב צור".

מאיתן שלום נמסר בתגובה: "טרם חתמתי על הסכם עם דב צור, הדבר היחידי שעשיתי הוא להביע תמיכה, היו גם מגעים ושיחות עם קינסטליך, מה היה עם כל אחד מהצדדים אשמור לעצמי, נכון לעכשיו הבעתי תמיכה בדב".

גם סיעת הליכוד בראשון לציון, בראשות יוסי חממי, הביעה תמיכה בצור. אתמול הצהיר חממי בשם הסיעה שגרפה שני מנדטים: "סיעת הליכוד במועצת העיר ראשון לציון מודיעה כי היא תומכת בדב צור לראשות העיר. בעשור האחרון דב צור פעל בהצלחה והביא להישגים משמעותיים בכל תחומי החיים בעיר".

בכך, נכון להיום, אל מחנה קינסטליך הצטרפו ליאל אבן זהר, מוטי עג'מי ותנועת ראשונים ולמחנה צור הצטרפו דורון אוזן, התנועה החברתית הירוקה, ויוסי חממי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. ביטן

    יוסי חממי יכול ללכת רק עם מי שגנב איתו סוסים ,שניהם יבלו בקרוב הרבה זמן חופשי ביחד עם הרבה בוטנים

  2. אבי

    יאללה תרדו מהם אפשר לחשוב שאין בעיר ראשון לציון תושבים מושחטים ושלא נדבר על הציבור שגונבים מכל מיני – מקומות עובדה טוב שיש צילומי פייסבוק

  3. עדנה

    אני רק יכולה לאמר שאני שמחה שלא התפתתי לתמוך באיתן שלום ובמר אוזן אותו איני מכירה אבל מבינה היטב מיהו.

  4. גולן

    וואי עדנה
    מזל שלא התפתת
    מה יעשו בלי הקול שלך??
    ממד אבדה…
    אנשים חיים בסרט!!
    זאת הפוליטיקה. ולבחור ברז שדב צור גידל אותו מאפס ועכשיו הוא מלכלך עליו זה בסדר? הוגן??
    איתן זה האדם ההוגן ביותר שאני מכיר. עזר לי אישית מבלי שהכיר אותי לפני וללא תמורה. ואני לא היחיד שעזר לו.
    איתן הוא גם כף המאזניים ותמיכתו תביא לדב ניצחון.
    בהצלחה

  5. גיל

    יאלה הבייתה ככה שרו תומכי צור למאיר ניצן לאחר 25 שנה שהוא שירת את העיר היום המעגל נסגר וצור הוא הוא זה שהולך הבייתה….בנפול אויבך אל תשמח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר