דב צור ואיתן שלום
דב צור ואיתן שלום

מסתמן: התנועה החברתית הירוקה בדרך לפירוק בין קינסטליך לצור

בזמן שיפעת מאירוביץ' יפת קוראת בגלוי לתמיכה בדב צור, איתן שלום מי ששימש כסגן ראש עירייה והביע תמיכה בצור לפני הבחירות אומר: "בפוליטיקה הכל משתנה מרגע לרגע"

פורסם בתאריך: 5.11.18 16:04

התנועה החברתית הירוקה בראשות חבר המועצה הוותיק איתן שלום וחברת המועצה יפעת מאירוביץ' יפת, בדרך לפירוק, על רקע חילוקי דעות בנוגע לתמיכה בין שני המתמודדים לראשות העיר בסיבוב השני: דב צור ורז קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני בחירות 2018 הודיעו שלום ומאירוביץ' יפת על תמיכתם בדב צור, כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון". ואולם, לאחר שהתברר בראשון לציון יתקיים סיבוב שני לראשות העירייה, מסתמן כי איתן שלום יתמוך בקינסטליך, בעוד מאירוביץ' יפת תתמוך בצור. זאת, על רקע האכזבה מתוצאות הבחירות.

בבחירות בראשון לציון חברה מיכל קלדרון מסיעת הבית היהודי לתנועה החברתית הירוקה, שהצליחה בניגוד לתחזיות לגרוף שלושה מנדטים בלבד, כמו בבחירות הקודמות. כעת מתברר כי שלום, מי ששימש כסגנו של צור, צפוי לחבור לקינסטליך. שלום הצהיר לפני הבחירות כי ״יש לנו שותפות אמיצה וארוכה עם ראש העיר דב צור. היינו שותפים מרכזיים במהפכה שעוברת העיר בכל התחומים ויש עוד דרך ארוכה לפנינו. ידענו גם להתנגד ליוזמות שפגעו בתושבי העיר ועשינו זאת ללא חשש. אחרי עשר שנים צמודות במחיצתו, אני מאמין שדב הוכיח את עצמו, הוא האיש הראוי ביותר לתפקיד". אלא שהסיבוב השני והמגעים עם קינסטליך גרמו לשלום ככל הנראה לחשב מסלול מחדש.

זאת, כאשר מאירוביץ' יפת ממשיכה לתמוך בצור. אתמול העלתה מאירוביץ' יפת פוסט לדף הפייסבוק שלה שבו היא מביעה תמיכה בצור לראשות העיר: "השמועות בעיר רבות", כך כתבה, "מבקשת להבהיר, קראתי לכם להצביע דב צור, סיפרתי לכם שקיבלתי תמיכה מלאה מדב בכל הקשור לאיכות הסביבה והבריאות, אני מאמינה בדב ובעשייה שלו. ב-13/11 אני קוראת לכם לצאת מהבית ולהצביע לדב צור".

"זה לא סוד שאיתן שלום רצה לרוץ לראשות לפני כמה חודשים", סיפר הבוקר גורם בתנועה החברתית, "היו הרבה שיחות על כך, בזמן שמוטי עג'מי התפטר ורז קינסטליך, גם איתן רצה לרוץ. בסופו של דבר איתן החליט להישאר ולתמוך בדב, אחרי הסיבוב הראשון של הבחירות האלה, איתן הבין שבפוליטקה כמו בפוליטיקה צריך לקבל החלטות. יפעת יצאה והביעה תמיכה מלאה בדב, איתן לעומת זאת שתק וקולו לא נשמע".

מאיתן שלום נמסר בתגובה :"כל הידיעות לא נכונות כרגע אני שומע את כולם וחושב כיצד לפעול,שומע את את האנשים מסביב ואקבל החלטה בסוף, לא כולם בסיעה מסכימים וחושבים אותו דבר, אבל מכאן ועד פיצול הסיעה הדרך ארוכה, בפוליטיקה הכל משתנה מרגע לרגע, אני מדבר בשם עצמי ולא בשם יפעת, בסופו של דבר כל אחד יתמוך במי שנראה לו ונצא בהודעה עם האני מאמין של כל אחד ואחת מאיתנו".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ומי ידאג לזבל שלי?

    יותר מידי ראשי עיריה בפוטנציה נאספו במחנה קינסליך.
    ראש עיר צריך רק אחד, משהו גם צריך לעבוד.
    נראה שבמחנה הזה אף אחד לא ירצה לעבוד. מי ידאג לפנות את הזבל שלי? הם לכאורה מאוחדים עכשיו למען הדחת דב צור אבל מהר מאוד תגמר האידיליה. כל אחד מהם ירצה למצב עצמו כמתמודד בקדנציה הבאה ולכן ימשוך לכיוון אחר. התוצאה תהיה קדנציה מלאה במריבות, משיכות וסיכסוכים. אוי אוי מה מחכה לנו הראשונים, אם החבורה הזו תבחר.

  2. aaa

    פוליטיקת שחיתות, בושה לעיר ראשון לציון ותושביה שאלה הם נבחריה חסרי עמוד שידרה.

  3. גולן

    אם דב היה נותן לאיתן תפקיד בעל כח אמיתי לא היה מגיע למצב הזה.
    כולם מבינים שאיתן כרגע הוא לשון המאזניים בבחירות האלה ועם מי שיחליט ללכת הוא זה שיבחר.
    בהצלחה

  4. דוביק

    הירוקים תמיד מדברים על איכות הסביבה וזוקרים הצהרות יפות על עולם יפה ונקי אבל בפועל הם תמיד הכי מלוכלכים, מטונפים ומסריחים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר