דב צור ואיתן שלום
דב צור ואיתן שלום

התנועה החברתית הירוקה תומכים בדב צור: "האיש הראוי ביותר"

סגן ראש העיר איתן שלום וחברת המועצה יפעת מאירוביץ' יפת, מהתנועה החברתית הירוקה הודיעה על תמיכה בראש העיר

פורסם בתאריך: 26.8.18 17:56

״התנועה החברתית הירוקה״ בראשות חבר המועצה, וסגן ראש העיר איתן שלום וחברת המועצה יפעת מאירוביץ' יפת, הודיעה היום על תמיכה בראש העיר, דב צור, בהתמודדותו לראשות העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תמיכת הסיעה כוללת בתוכה גם את תמיכת 'הבית היהודי' שנציגתה, סא"ל במילואים מיכל קלדרון, משולבת במקום השלישי וכן את תמיכתו של אייל לוי, המשולב במקום הרביעי, כולם חברי מועצה מכהנים.

על פי ההבנות עם ראש העיר יוכלו חברי התנועה החברתית הירוקה להמשיך ולקדם את תחום איכות הסביבה והבריאות, תחום הספורט, פעילות החברה העירונית לתרבות נופש וספורט על כל גווניה, טיפול במורשת היהודית תורנית ובחינוך הממלכתי דתי, בנוסף הם יהיו אחראים גם על תחום הרווחה והגמלאים, תחום התרבות והטיפול בעסקים הקטנים. תחום נוסף עליו יקבלו אחריות, הוא התחבורה הציבורית, אשר התחילו את הטיפול בו והם צופים כי התושבים יוכלו ליהנות ממהפכה חיובית גדולה כבר במהלך השנה הקרובה.

דב צור: ״יש לנו שותפות ארוכה עם התנועה החברתית הירוקה אשר תורמת תרומה חיובית לאיכות החיים בעיר. אנחנו מגבשים כבר כעת את הקואליציה העתידית לקדנציה הבאה ומציגים עשייה חסרת תקדים בהיקפה, חזון וראייה למרחקים ארוכים. הציבור מעריך זאת והוא יודע שראשון לציון נמצאת בידיים בטוחות. בפני העיר עומדים אתגרים משמעותיים מאוד ואסור להפקירה בידיים חסרות ניסיון. זו לא העת להמר על העיר שלנו ועל עתידנו".

איתן שלום, יו״ר הסיעה מסר: ״יש לנו שותפות אמיצה וארוכה עם ראש העיר דב צור. היינו שותפים מרכזיים במהפכה שעוברת העיר בכל התחומים ויש עוד דרך ארוכה לפנינו. ידענו גם להתנגד ליוזמות שפגעו בתושבי העיר ועשינו זאת ללא חשש. אחרי עשר שנים צמודות במחיצתו, אני מאמין שדב הוכיח את עצמו, הוא האיש הראוי ביותר לתפקיד. אנחנו מאמינים בחפותו של צור ומקווים כי החקירה כנגדו תיסגר בהקדם".

יפעת מאירוביץ יפת מסרה עוד, כי ריבוי המועמדים גרם לדעתה לזילות בתפקיד: "אנו מאמינים כי הציבור יבחן את התוצאות בשטח ולא יתעלם מהשינויים הרבים שנעשו בעיר. תושבי העיר דרגו את ראשון לציון כעיר שטוב לחיות בה, במקום הראשון מבין הערים הגדולות בישראל. יש גם נושאים שמחייבים תיקון ושיפור ולכן אנחנו רצים שוב, רק למועצה – כדי להמשיך ולפעול למען התושבים".        

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם איתן שלום תומך בדב אז זו החותמת הסופית שדב נקי. איתן הכי ישר בעולם ואם היה לו ספק בדב לא היה תומך בו . בהצלחה.

  2. רוזן יונתן

    במקום לחיצות ידיים תתחילו להזיז את תוכנית דיור למשתכן שראשון היא הכי מפגרת בו

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יודעת במי הפ תומכים או לא- אבל כדי שיבדקו למי הם שולחים מודעות פרסום בחירות לטלפון האישי למרות שאיננו תושב ראשלצ

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר