בובה לוי, צור ודורון אוזן, בתמונה שהציתה את הויכוח ברשתות החברתיות
בובה לוי, צור ודורון אוזן, בתמונה שהציתה את הויכוח ברשתות החברתיות

למרות ההסכם: דורון אוזן מצטרף לדב צור לקראת הסיבוב השני

דורון אוזן היה בין אלה שחתמו על הסכם האיחוד לפיו יצטרף למתמודד שיעלה בסיבוב השני נגד דב צור. ואולם, בסמוך לבחירות אירע הפיצוץ בינו לבין קנסטליך

פורסם בתאריך: 7.11.18 08:24

בראשון לציון נערכים במרץ לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר. היום (רביעי) הודיע דורון אוזן על תמיכתו בדב צור. זאת, למרות שאוזן חתום על הסכם האיחוד לפיו יתמוך במתמודד שיעלה לסיבוב השני מול צור. על ההסכם חתומים גם ליאל אבן זהר, אסף דעבול ורז קינסטליך שיתמודד בסיבוב השני מול צור.

מדב ודורון נמסר בתגובה: "ראשון לציון הופכת לעיר השלישית בגודלה בישראל. מה שעמד לנגד עינינו בהחלטה לחבור יחד זה רק עתידה של העיר. זה לא סוד שהשותפות בינינו ידעה מחלוקות, אך החלטנו להתעלות מעל כל אלו ולהישמע לרצון הבוחרים שלנו אשר הפעילו לחץ בימים האחרונים וביקשו הליכה משותפת".

עוד נמסר מצור ואוזן כי, "בימים האחרונים קיימנו שיחות רבות, ליבנו את המחלוקות ועסקנו באיך יוצאים לדרך שבה דורון יהיה שותף מלא בהנהגת העיר כסגן וכמ"מ ראשון וזאת לצד שיתוף חברי סיעתו בעשייה בקואליציה. מעל לפוליטיקה, השקענו הרבה מאוד מאמץ בבניית פלטפורמה אשר שמה דגש על תחומי הליבה במצע של דורון כאשר בראשם דאגה לצעירים ולוותיקי העיר".

משה כחלון, שר האוצר גם הוא בירך ואמר: ״אני מברך על הסיכום בין דב צור ודורון אוזן. יש לי הערכה רבה לדב צור. מדובר באחד מראשי הערים הטובים בארץ. דורון הוא כוח עולה ומבטיח בהנהגה המוניציפאלית והשילוב הזה בין שניהם הוא שילוב מנצח לטובת העיר ולטובת תושבי ראשון לציון. אנחנו מלווים במשותף מיזמים של מחיר למשתכן ומיזמים חשובים מאוד בתחום שיקום השכונות. ראשון היא חלוצה בתחומים אלה ומהווה מודל מוצלח לערים אחרות. אין לי ספק שהשילוב בין המנהיגות המנוסה של דב צור והכישרון המבטיח של דורון יוכיח את עצמו.״

 

בינתיים, אבן זהר הודיעה על תמיכתה בקינסטליך. גם מוטי עג'מי, מי ששימש בעשור האחרון כממלא מקומו של ראש העירייה, עד שהחליט לפרוש לטובת התמודדות לראשות העירייה, הודיע אתמול (שני) על תמיכתו בקנסטליך,  כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אוזן שימש כמשנה לראש העירייה עד שלפני כחצי שנה הדיח אותו מכל תפקידיו בעירייה, בטענה כי "התנהלותו בתקופה האחרונה מעוררת סימני שאלה קשים בדבר אחריותו הציבורית ונאמנותו. הייתי מצפה ממנו, כמי שהלך איתי לאורך שנים, להתנהגות אחרת, אולם מסתבר שהבחירות הקרבות גרמו לו לאבדן שליטה על היצר ועל מחויבותו לדברים אליהם התחייב". ואכן, זמן קצר לאחר הדחתו הודיע אוזן על התמודדותו.

במהלך קמפיין הבחירות הוא נמנה עם המתמודדים שחתמו על הסכם האיחוד, לפיו יתמכו במתמודד שיעלה לסיבוב השני מול צור. ואולם, יומיים לפני הבחירות המקומיות בראשון לציון, הגיש אוזן תלונה במשטרה נגד קיסנטליך. התלונה הסתיימה בלא כלום, אבל היא ללא ספק סימנה את השבר בהסכם האיחוד.

מימין רז קינסטליך, דורון אוזן, ליאל אבן זוהר ואסף דעבול (צילום: מורן בן זכאי)

מימין רז קינסטליך, דורון אוזן, ליאל אבן זוהר ואסף דעבול באירוע העיתונאים לכבוד חתימת התמיכה במי שיעלה לסיבוב השני (צילום: מורן בן זכאי)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. חופש

    "התנהלותו בתקופה האחרונה מעוררת סימני שאלה קשים בדבר אחריותו הציבורית ונאמנותו…"
    והופ…עכשיו דורון אוזון "יהיה שותף מלא בהנהגת העיר כסגן וכמ"מ…"

    סתם דוגמא קטנה על ערך המילים והעשייה של פוליטקאים מקומיים שימכרו את נשמתם ואמונם על מנת לשבת איפה שלא צריך…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דורון מאכזב מאוד, בחרנו בך כי לא רצינו את דב צור

  3. ראשלצית

    טעות קשה של ליאל לחבור לקינסטליך. חבל עליה כי המחוייבות שלה "להגינות" מביאה אותה לאופוזיציה ואולי אף להתאבדות פוליטית.
    עם כזה קושי בקריאת המפה הפוליטית והבנת המציאות, אולי טוב יותר שתשב באופוזיציה

  4. חיימון

    דורון סיים את הקריירה ,אם הוא חושה שחוץ מהמשפחה שלו מישהו בחר בו הוא טועה ומטעה ,בחרו כנגד דב צור המושחת ושמו פתק שלו או של ליאל או של רז ,רצון התושבים הוא אחד להשתחרר מהנוכל דב צור .

  5. אחד שמבין

    חבל מאוד נראה כמו שמשהו שסוכם בינהם כבר מזמן
    ציפתי שיעמוד בהסכם שלו!! בחרתי בך עכשיו אבחר בקינסטליך

  6. חי בראשון

    לפעמים נכון לשים את האגו בצד ולהתייחס למהות.
    גם אם בחרת בדורון כי לא רצית את דב, הרי שכעת אתה אמור לבחור בין דב לבין רז. דורון יצא מהמשוואה. השאלה היא מה המטרה שלך. טובת העיר או רעת דב…

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקווה מאוד שלמרות הצטרפות אוזן (מי זה?) לצור. צור לא יבחר לרשות העיר. וזו חוצפה מצדו ומצד אנשיו (של צור) למלא את הטלפון שלי בהודעות s.m.s שהוא נבחר על ידי ואין דרך להשיב שיפסיקו ושאיני בוחרת בצור.

  8. רז

    המלך החכם ביותר זה החיבור לדב

    ושקנסטליך ימשיך לקנא ולשמור על נכסיו

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דורון, איבדת אותי. עדיף עניי עירך מאשר כס הכבוד. קפצת על עגלה חולפת אבל הדרך… הדרך… הזמן יחשוף את כל התאוות הניסתרות כעת והפנקס פתוח בידי הציבור, כעת מתחילים לרשום. סעיף 1: בגידה. הסיבה: תתגלה בהמשך, אולי בחדרי החקירות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר