פיצוץ באיחוד: דורון אוזן הגיש תלונה במשטרה נגד רז קינסטליך

שני המתמודדים לראשות העיר שחתמו על הסכם האיחוד במידה שיתקיים סיבוב שני יצאו לקרב גלוי: אוזן מאשים את קינסטליך בשוחד בחירות ואילו קינסטליך מאשים את אוזן בכך שמבקש לפוצץ את ההסכם כדי לחבור לדב צור

פורסם בתאריך: 28.10.18 12:29

יומיים לפני הבחירות המקומיות בראשון לציון ופיצוץ בין שני המתמודדים לראשות העיר שהבטיחו לשתף פעולה במידה שיתקיים סיבוב שני בעיר: דורון אוזן ורז קינסטליך. הרקע: אוזן מאשים את הקינסטליך בשוחד בחירות ואף הגיש תלונה על כך במשטרה. מנגד, קינסטליך טוען כי אוזן מייצר שבר שיאפשר לו לצאת מהסכם האיחוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפי פחות מחודש הודיעו ארבעה מהמתמודדים לראשות העירייה  – ליאל אבן זוהר, אסף דעבול, דורון אוזן ורז קינסטליך – על חתימת הסכם שיתוף פעולה ואיחוד במידה שיתקיים סיבוב שני בבחירות לראשות העיר ראשון לציון. אלא שבסוף השבוע האחרון התנפצה האידיליה לאחר שאוזן וקינסטליך החלו בהאשמות הדדיות.

בשישי הגיש אוזן תלונה במשטרת ראשון לציון נגד קינסטליך בטענה לשוחד בחירות. אוזן טען כי בהקלטה שקיבל, שומעים עבודת ממריצים שצריכים להביא מצביעים לקלפי ולעמוד ביעדים, ממש כמו סוכני מכירות. לטענת אוזן אנשי המטה של קינסטליך אף הבטיחו עשרה שקלים לכל בוחר שיגיע לקלפי ויצביע עבורו. בנוסף, טען אוזן כי קינסטליך קיבל, כך על פי הפרסומים, תרומות כספיות משמעותיות מיזמי נדל"ן.
בתגובה טען קינסטליך כי דורון אוזן ככל הנראה מבקש להצטרף לדב צור, במידה שצור יינצח בבחירות וציין כי אוזן הודיע ש"הכל פתוח" כאשר נשאל האם יחבור לצור. בשל כך מבקש אוזן לטרפד את הסכם האיחוד.
"אני ממוקד בדבר אחד והוא לנצח את דב צור", אמר קינסטליך הבוקר (ראשון). "צריך לדעת להתמקד בעיקר ולא לתת יד לנסיונות של דב לפרק את הקואלציה. אני מקווה שדורון אוזן יתעשת ויבין שבחירות מנצחים בקלפי ולא בשום מקום אחר. העתירה שלו שקרית ומניפולטיבית והוא יצטרך לתת את הדין בגין הגשת תלונת סרק. למרות המעשה הפחדני והמבוהל הזה ולמרות שאני בטוח שמדובר בנסיון נואש של דב צור לפרק את הקואליציה, אני לא מתכוון לשחק לידיים של דב ואני מכבד ואכבד כל מסמך משפטי שאני חתום עליו. אם דורון רוצה לחפש סולם בשביל לצאת מההסכם ולחבור לדב שיעשה זאת בדרך ישרה ובלי תחבולות זולות".
מהמטה של דורון אוזן נמסר: "ההסכם נחתם לפני שגילינו את הנושא, בעקבות כך הגשנו תלונה במשטרה, אנחנו מחכים לתגובת המשטרה בנושא, שזה העניין כרגע".
בשלב זה לא ברור מה יהיה עם הסכם האיחוד. בינתיים הודיע אסף דעבול, המתמודד לראשות העיר, כי ההסכם שעליו גם הוא חתום עומד בעינו וכי "גם רז וגם דורון ילדים גדולים שיכבדו את ההסכם עליו חתמו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. בתימי לשעבר

    ראשון לציון/בת ים הכל אותו דבר אין בושה רק כסף מעניין אותם לא התושבים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא צריך להיות גאון גדול כדי להגיע למסקנה: אסף דעבול וליאל אבן זהר המועמדים הכי נקיים ואמינים אבל קצת חסרים ניסיון ניהולי. קינסטליך ואוזן שני עסקנים (כנראה מושחתים) שעלולים להחזיר את ראשון עשרות שנים אחורה. אני מתכוון לבחור במוטי עג'מי שגם עושה רושם מנוסה ורציני, גם כנראה פחות מושחת ומקושר לקבלנים מדב צור וגם מאוד פעיל למען בעלי החיים עניין שמאוד קרוב לליבי.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בוקר טוב אנשים יקרים חבל שצריך את כל הלשון הרע הזה , אפשר גם לדבר בנועם , אתם אנשים מכובדים ,
    שיהיה לכם יום מקסים ושהטוב ביותר יצליח וינצח חיובית את ראשון בדרכי יושרה והצלחה

  4. יותם

    נו 10 שקלים לכל מי שיצביע לרז? נו באמת מישהו מאמין לבולשיט הזה? לי זה נשמע מופרך מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר