עג'מי מצטרף לקינסטליך: "ייקח חלק מרכזי בהנהגת העיר הבאה"

מוטי עג'מי ששימש במשך כעשור כממלא מקום ראש העירייה, עד ההתמודדות בבחירות האחרונות, מצטרף לרז קינסטליך לקראת הסיבוב השני

פורסם בתאריך: 5.11.18 20:39

מוטי עג'מי, המתמודד לראשות העיר ומי ששימש במשך עשור כממלא מקומו של דב צור, הודיע הערב (שני) על תמיכתו ברז קינסטליך לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה. עג'מי התמודד בבחירות האחרונות לראשות העיר, אולם הצליח לגרוף מנדט אחד בלבד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בינתיים, ליאל אבן-זהר שהתמודדה גם היא על ראשות העירייה, הודיעה על תמיכתה בקינסטליך. גם איתן שלום מסיעת החברתיים הירוקים מסתמן כמי שיצטרף לקינסטליך בעוד שותפתו לסיעה, יפעת מאירוביץ' יפת הביעה בתמיכה בצור, כפי שפורסם מוקדם יותר כאן ב"השקמה ראשון לציון". אסף דעבול ודורון אוזן שהתמודדו גם לראשות העירייה וחתמו על הסכם האיחוד לקראת הסיבוב השני, טרם הצהירו במי יתמכו.

עם הצטרפותו של עג'מי מסר קינסטליך "אני שמח לדווח לכם כי מוטי עג'מי, אחד מאנשי הציבור הוותיקים, האהובים והראויים ביותר בעיר החליט לתמוך בי לראשות העיר. מוטי כיהן בעשור האחרון כמ"מ וסגן ראש עיריית ראשון לציון ולפני כן שימש כחבר מועצת העיר. בתפקידיו הניהוליים בעיר הוא היה אחראי על תחומים רבים בהם: תיק הרווחה, תיק תרבות הדיור, יו"ר ועדת המכרזים ועוד. בתקופת נבצרותו של דב צור מהעירייה שימש מוטי ראש העירייה בפועל. מוטי ייקח חלק מרכזי ומשמעותי בהנהגת העיר הבאה לאחר שאנצח בבחירות".

קינסטליך ששלח הבוקר מכתב התרעה לפני נקיטת הליכים משפטיים לדב צור, ניצל את ההזדמנות והוסיף: "דב צור חושש מהשינוי ולכן הוא בוחר לנצל את הימים האחרונים עד לסבב הבחירות הקובע ביני ובינו להכפשות, השמצות והפצת עלילות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מוטי טעם מה זה לשבת בכיסא שלושה חודשים ובגד בדב אז מי אנחנו התושבים שהוא לא יבגוד בנו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר