מימין רז קינסטליך, דורון אוזן, ליאל אבן זוהר ואסף דעבול באירוע העיתונאים לכבוד חתימת התמיכה במי שיעלה לסיבוב השני (צילום: מורן בן זכאי)
מימין רז קינסטליך, דורון אוזן, ליאל אבן זוהר ואסף דעבול באירוע העיתונאים לכבוד חתימת התמיכה במי שיעלה לסיבוב השני (צילום: מורן בן זכאי)

אבן זהר: "תומכת בקינסטליך לראשות העיר, אעמוד בהסכמים"

בהמשך להסכם שנחתם בין ארבעת המתמודדים לראשות העיר, ליאל אבן זוהר תומכת בקינסטליך שהודיע, "אני קורא לכל מי שחתם על ההסכם לעמוד בו"

פורסם בתאריך: 4.11.18 10:51

הסיבוב השני בראשון לציון מחכה רק למתמודדים שלא עברו לשלב הבא כדי שיודיעו במי הם תומכים – בדב צור או רז קינסטליך. כידוע – לפני הבחירות חתמו ליאל אבן זוהר, אסף דעבול, דורון אוזן ורז קינסטליך על מסמך שבו הם הסכימו לתמוך אחד בשני, במידה ומי מהם עובר לסיבוב הבא.  כעת, אבן זוהר מקיימת את התחייבותה ואומרת: "ראשון לציוון ניצבת היום לפני הזדמנות למנהיגות חדשה בראשות רז קינסטליך, ואני מאמינה כי יחד ניישם את התוכניות החשובות לקידום העיר ולניקיון העירייה, להחזרת העיר לתושבים ולטובת תושבי ראשון", כידוע, קינסטליך אמנם עלה לסיבוב השני עם 22% מקולות הבוחרים, אך אבן זוהר היתה צמודה אליו לכל אורך הדרך עם 20% מקולות המצביעים וכעת ועם חתימת ההסכם, היא תקרא לתומכיה לתמוך בקינסטליך לסיבוב השני של הבחירות שיערך ב-13 בנובמבר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גורמים המעורבים בהסכם מסרו כי השניים הסכימו כי נושא מיגור השחיתות יעמוד בבסיס המצע המשותף, וכן נושאים שונים של תכנון ושיפור פני העיר, איכות סביבה, חינוך, צעירים וסטודנטים, גמלאים, בריאות הציבור ועוד, בהתאם לאג׳נדות של הצדדים.

קינסטליך ציין כי: ״ליאל מוכיחה שוב שהיא נאמנה לדרכה ולהסכמים עליהם היא חותמת. החובה של כולנו היא להיות קשובים לציבור ולהסיר את העננה שמעיבה על עירנו. ביחד עם ליאל ועם שותפים נוספים שיצטרפו בימים הקרובים ל"קואליצית השינוי", נוביל את ראשון לציון לעתיד חדש״.

 

אבן זהר הוסיפה ואמרה כי: "אני רואה חשיבות רבה בעמידה בהסכמים, ותמיד עומדת מול עיני טובת תושבי ראשון לציון. יחד עם רז נביא להחלפת השלטון, נבטיח שמירת המנהל התקין, שקיפות ושיתוף התושבים. מראש הודעתי שאכבד את ההסכם שלי ואני מתכוונת לדאוג לכך שהחזון המשותף אכן יוגשם".

רז קינסטליך הוסיף וכיוון לשאר המתמודדים כשאמר: "אני מקווה כי גם שאר מנהיגי הסיעות קשובים לרחשי הציבור ויצטרפו גם הם לשינוי. במיוחד אני מצפה מאותם אלה שחתמו על הסכם התמיכה בי בסיבוב השני להוכיח שהם נאמנים לדברים עליהם חתמו ואותם הציגו במסיבת העיתונאים. זוהי תחילתה של עידן של פוליטיקה חדשה."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הידה ראשון

    ליאל עושה את טעות חייה. בשביל להיות "הוגנת" עם קינסטליך , לדעתי היא מתאבדת פוליטית. הוא לא היה עושה את זה בשבילה אם היא היתה נבחרת למקום השני ולא הוא.
    לרז אין סיכוי להיבחר והיא הולכת עם הראש בקיר.
    חוסר היכולת שלה לקרוא את המפה הפוליטית ואת המציאות מדהימה אותי. לאור התמימות/הטפשות שלה אולי טוב שלא תנהל את העיר וטוב שתשב קצת באופוזיציה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דווקא נראה שזו היתה החלטה נבונה- רז קינסטליך זכה בבחירות בזכות התמיכה הזו. אז גם החלטה נבונה וגם החלטה ישרה? באמת נדיר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר