עג'מי ודב צור בטקס נטיעות בט"ו בשבט האחרון
עג'מי ודב צור בטקס נטיעות בט"ו בשבט האחרון

בהפתעה גמורה: דב צור הדיח את דורון אוזן מכל תפקידיו בעירייה

הפתעה בעיריית ראשון לציון. ראש העיר דב צור הודיע לדורון אוזן שהוא משעה אותו מכל פעילות ציבורית ומורה לו להפסיק להשתמש בתואר "משנה לראש העירייה"

פורסם בתאריך: 17.4.18 17:55

הפתעה בראשון לציון. ראש העיר דב צור הדיח את דורון אוזן מכל תפקידיו בעירייה וכך כתב לפני זמן קצר בדף הפייסבוק שלו: "לפני דקות אחדות התקשרתי לחבר המועצה דורון אוזן והודעתי לו שאני מוציא אותו מהקואליציה ומתפקידו כמשנה לראש העירייה, מחזיק תיק הצעירים והנוער ויתר תפקידיו. הסברתי לדורון שהתנהלותו בתקופה האחרונה מעוררת סימני שאלה קשים בדבר אחריותו הציבורית ונאמנותו. הייתי מצפה ממנו, כמי שהלך איתי לאורך שנים, להתנהגות אחרת, אולם מסתבר שהבחירות הקרבות גרמו לו לאבדן שליטה על היצר ועל מחויבותו לדברים אליהם התחייב. על כן, כאמור הראיתי לו בצער את הדרך החוצה".

רבים מתושבי העיר מתרעמים בתגובות לפוסט ומלינים על כך שההודעה הגיעה דווקא בערב יום הזכרון, כאשר אוזן אמור לנאום במהלך אחד מהטקסים. כאשר חלקם מעירים את תשומת לב הקוראים לעובדה שאוזן התעקש לבטל את ניידת הפיקוח שמצלמת כלי רכב שאינם חונים כחוק ללא ידיעת בעליהן.

דורון אוזן: "צר לי שהדבר נעשה טלפונית ועוד בסמוך למפקד בני הנוער המסורתי בבית יד לבנים לארוע פתיחת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. התנהלות זו מעידה יותר מכל על הסגנון, הכאוס וההיסטריה שנמצאים בסביבת ראש העיר.
צעד זה נעשה על רקע פעילותי הציבורית בעניין הניידת המצלמת, הוספת פסי האטה בסביבת מוסדות חינוך בעיר והגברת האבטחה בגני הילדים. ביום שכזה, ערב יום הזיכרון לבנינו ובנותינו שאבדו, אין לי להוסיף דבר בעניין ביום זה ואגיב בהמשך".

 

 

מכתבו הרשמי של דב צור לדורון אוזן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. אבי

    דורון אוזן הוא בין היחידים אדון צור שעשה לטובת התושבים וללא מרות או תמורה …
    בושה וחרפה דוב צור על המהלך הזה !

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    את דעתנו ותגובתנו למהלך הנאלח, הבזוי והשפל הזה של ראש העיר, אנחנו התושבים השפויים, נביע בהמונינו בקלפי. דב צור לך הבייתה!!!!

  3. מייק

    כולי תקווה כי בבחירות הקרבות לא תיבחר לקדנציה נוספת , מי שמתעלם מבקשות חוזרות ונשנות להחזיר את הכבוד לעירנו וממשיך להתעקש על עץ אומלל ומיובש כסמל מרכזי אין לו עתיד .

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל..יש הפועלים לטובת הציבור ויש המועלים באימון הציבור.צור לך הביתה.

  5. אלי

    ראש עיר מלא שחיתות שעוד מעט נגמר לו הסוס בפוליטיקה של מושחתים שיסתכל על עצמו

  6. שלומי

    ממש בושה… דורון אוזן זה הבן אדם היחיד שפועל למען הצעירים אם זה לסטודנטים ועזרה במילגות ואם זה בתחום הדיור היחיד שהעלה את הנושא שבכל פרויקט בנייה יהיה השכרת דירות לטווח ארוך וכל הזמן רואים אותו בשטח.

  7. סיגל

    חבל שגב צור לא יודע להעריך את האוצר שיש לו ביד . חבל מאוד עזר לתושבי השכונה ולא רק לצעירים בכול בקשה שביקשנו השתדל לעזור לא כמו אחרים . מקווה שתחזור בך דב צור למען התושבים שבטוחים שדורון אוזן הוא כס לעיר ראשון ולתושביה

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כול המושחטים בתמונה אחת יאלה שיתן גז וישב בשקט אנחנו נעשה הכול שדוב צור לא ימשיך לקדנציה נוספת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר