בשעה טובה: עיריית ראשון לציון ופורום summer camps ישראל יסבסדו מחנות קיץ לבנות ובני נוער

עיריית ראשון לציון, קרן ראשון לציון ופורום summer camps ישראל, יסבסדו מחנות קיץ לבנות ובני נוער שידם אינה משגת. המחנה מיועד לבוגרי כיתות ח' וט', יתקיים בכפר הנוער "נווה הדסה" ויכלול עשרה ימים של טיולים, פעילות אתגרית, ספורט, מוזיקה, תיאטרון, בריכה וסדנאות

פורסם בתאריך: 28.6.22 09:18

למעלה מ-1,500 בני ובנות נוער יקבלו הקיץ סבסוד למחנה קיץ של summer camps ישראל ברחבי הארץ, כך הודיעה שונה גודמן-סון, מייסדת פורום summer camps ישראל. בין המחנות שיעניקו מלגות לבני הנוער נמצא גם מחנה הקיץ של עיריית ראשון לציון, שתסבסד השתתפות במחנה עבור נערות ונערים תושבי ראשל"צ שידם אינה משגת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מחנה ראשון לציון שמיועד לבוגרי כיתות ח' וט' העולים ל-ט' וי', יתקיים בכפר הנוער "נווה הדסה" בין התאריכים 2-11.8.22, ויכלול עשרה ימים של אירועי נוער, טיולים, מסעות, פעילות אתגרית, ספורט, מוזיקה, ריקוד, תיאטרון, בריכה וסדנאות. במחנה, החניכים מקבלים הזדמנות לקחת חלק בקבלת החלטות, רוכשים כלים לניהול שיח ולהעצמה של יכולות חברתיות, מנהיגים ומובילים פעילויות ומתנסים במיומנויות חדשות והיכרות עם קבוצות שונות המרכיבות את החברה הישראלית.

בין 40 המחנות של הפורום בקיץ הקרוב ניתן למצוא גם מחנה המשלב בין אוכלוסיות של ילדים ונוער בסיכון יחד עם ילדים עם צרכים מיוחדים, מחנה שמחבר בין נוער דתי לחילוני בהתנדבויות ובפעילויות משותפות, מחנה התנדבות למען הקהילה יחד עם בני ובנות נוער מכל המגזרים – מוסלמים, יהודים, נוצרים ועוד. המחנות מקנים לנערים ולנערות חוויה מלאת תוכן והעשרה, אטרקציות וחוויות משותפות, התנדבויות והיכרות עם חברים חדשים מאוכלוסיות שמעולם לא פגשו.

להרשמה ולפרטים נוספים:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר