מחזיקת תיק החינוך והתרבות, ליאל אבן-זוהר (צילום: פרטי | אילוסטרציה By ESB Professional shutterstock)
מחזיקת תיק החינוך והתרבות, ליאל אבן-זוהר (צילום: יח"צ | אילוסטרציה By ESB Professional shutterstock)

תעשו כבוד: פרס חינוך מחוזי לרשויות לשנות הלימודים תשפ"א-תשפ"ב לראשון לציון

מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך הודיעה על זכייה בפרס החינוך המחוזי לרשויות אבן יהודה, אלקנה, גני תקווה, נס ציונה, ראשון לציון, שוהם.מחזיקת תיק החינוך, עו"ד ליאל אבן זהר "ראשון לציון קמה בבוקר עבור החינוך ועבור ילדי העיר, כדי להיות עיר החינוך של ישראל.זה של כולנו, זה של כולכם"

פורסם בתאריך: 5.1.22 07:30

בתחילת השבוע בישרה מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך הגב' ורדה אופיר לשש הרשויות הזוכות במחוז בפרס החינוך המחוזי על זכייתם. הפרס ניתן כהוקרה על איכות ומצוינות, והינו פועל יוצא של השקעה מיוחדת בקידום ושיפור מערכת החינוך ברשות ברמת הפרט והארגון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ועדת פרס החינוך המחוזי בהשתתפות מפקחי המחוז ונציגי ציבור, סיירו ברשויות אשר הגישו מועמדותן לפרס. בסיור הוצגה עבודת אגפי ומחלקות החינוך החינוך ברשויות, והשבוע יצאה ההודעה הרשמית על הזוכים. "חברי ועדת פרס החינוך המחוזי התרשמו מן העשייה הברוכה בתחום החינוך ביישובך" נכתב בהודעה שיצאה מלשכת מנהלת המחוז, וכן "קבלו את הערכתנו הרבה על העשייה החינוכית, יישר כח והמשך עשייה פורייה".

מחזיקת תיק החינוך,עו"ד ליאל אבן זהר הגיבה על הזכייה בפוסט בפייסבוק וכתבה בין השאר כי: "זה כמובן לא היה קורה בלי כל השותפות והשותפים לעשייה:מנהל החינוך בראשות אטי אדר, עם כל מנהלות ומנהלי האגפים והמחלקות, העובדים והעובדות, נבחרת מדהימה ומסורה שלא נחה לרגע מראשית הקדנציה, ולא אמנה כאן את כולן וכולם, אבל כל אחת ואחד מכן ומכם תרם/ה לזכייה ותורם/ת יום יום לעשייה החינוכית בעיר"

עוד הוסיפה אבן זהר " חשוב לציין את רז קינסטליך – ראש עיריית ראשון לציון – שמנצח על התזמורת ומי שהחינוך עומד בראש סדר יומו, על ההשקעה והרוח הגבית שמובילה את כלל הנהלת עיריית ראשון לציון ועובדיה מהמנכ״ל היוצא והמנכ״ל הנכנס ועד שפ״ע, מהדוברות ועד הקהילה והנוער, ההנדסה ואיכות הסביבה, מנהלי ועובדי החברה העירונית והחברה הכלכלית, לשותפות נפלאה לעשייה וגם לחזון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר