עיריית ראשון לציון
צילום: שגיא פלדמן

ראש העיר ובכירים בעירייה ישוחררו למעצר בית

אחרי עשרה ימי מעצר, שלושת הבכירים מעיריית ראשון לציון, שנעצרו בעקבות החשדות לשחיתות, ישהו במעצר בית ויורחקו מהעירייה

פורסם בתאריך: 11.12.17 10:55

(עדכון: 13:55): בית המשפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של יזם הנדל"ן דרור גלזר והקבלן אלברט ביטון בארבעה ימים. מעצרו של איש העסקים, משה יוסף הוארך בשמונה ימים.

היום (שני) לאחר עשרה ימי מעצר, צפויים להשתחרר ממנו ראש העיר, דב צור וסגניו אייל מושיוב ויוסי חממי. שלושת הבכירים מעיריית ראשון לציון שנעצרו בעקבות החשדות לשחיתות בראשון לציון ישהו במעצר בית במשך עשרה ימים ויורחקו מהעירייה למשך 30 יום.

שורת המעצרים בעקבות חקירת תיק 1803 הובילה לחקירת יו"ר הקואליציה דוד ביטן, בכירים בעיריית ראשון לציון, עובדי עירייה, אנשי עסקים וקבלנים. בשבוע האחרון עוכבו לחקירה שמעון סוסו, ראש מועצת חבל מודיעין, ועידן פרץ, ראש המטה של השר ישראל כץ וכמו כן עוכב גם שלומי קוסטנטין, מנהל אגף בעיריית ראשון לציון.

היום יובא ביטן, החשוד בקבלת שוחד מרמה והפרת אמונים, בפעם השלישית להמשך חקירה במשרדי להב 433. גורמים יודעי דבר מדווחים כי בימים אלה נעשים נסיונות לגייס עד מדינה לפרשה על מנת לחבר בין החוטים.

בימים אלה משמש מוטי עג'מי כממלא מקום ראש העיר. בראיון ל"השקמה-ראשון לציון" בשבוע שעבר הצהיר עג'מי כי העירייה ממשיכה לתפקד כרגיל.

עורכי הדין של ראש עיריית ראשון לציון דב צור, עוה״ד גיורא אדרת, טל שפירא ואריאל כפרי, מסרו: "ראש העיר שב ודוחה בתוקף את החשדות המיוחסים לו. עם זאת, על מנת לאפשר למשטרה לסיים את החקירה, הוסכם על הארכת מעצר קצרה ובסיומה, והיום ישוחרר דב צור לביתו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר