דב צור בהארכת מעצרו
דב צור בהארכת מעצרו בחודש שעבר (צילום: ולאד קפוסטין)

מעצרו של של דב צור הוארך; מורחק מהעירייה לחודש ימים

החשדות לשחיתות בראשון לציון: בית המשפט האריך בחמישה ימים נוספים את מעצרם של ראש העיר ושני סגניו

פורסם בתאריך: 7.12.17 11:43

בית המשפט  השלום בראשון לציון האריך הבוקר (חמישי) את מעצרו של ראש העיר, דב צור בחמישה ימים נוספים ולאחר מכן הוא ישוחרר למעצר בית למשך עשרה ימים ויורחק מהעירייה לחודש. גם מעצרם של סגן ראש העיר, יוסי חממי והמשנה לראש העיר אייל מושיוב הוארך בחמישה ימים.

בימים אלו ממלא המקום של ראש העיר הוא מוטי עג'מי שדואג לשדר עסקים כרגיל למרות הפרשה שמסתמנת כרעידת אדמה לעיר ראשון לציון. כזכור גל המעצרים שבו נעצרו יותר מ-30 חשודים בוצע לאחר שנה של חקירה סמויה בתיק 1803, שבמהלכה זוהו לכאורה קשרים בין גורמים פליליים לבעלי תפקידים שונים בשלטון המקומי והארצי. הפרשה התפוצצה בתחילת השבוע לאחר שנעצרו ועוכבו לחקירה 17 אנשים, בהם בכירים בעיריית ראשון לציון, עובדי עירייה, אנשי עסקים וקבלנים. בין החשודים גם יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, תושב ראשון לציון ומי ששימש בעבר כסגן ראש עיר. גם אשתו של ביטן, חגית, עובדת עיריית ראשון לציון, בת 55. מכריה סיפרו ל"השקמה ראשון לציון" כי חגית "היא בת זוג תומכת, טיפוס חרוץ שמבצע את עבודותו על הצד הטוב ביותר ואישה נעימת הליכות שרחוקה שנות אור מהפוליטיקה".

עג'מי עצמו אמר בתחילת השבוע, עם התפוצצות הפרשה כי "יש לי הכרות רבת שנים עם דב, כ-25 שנה. תמיד הוא היה ידוע בטוהר המידות שלו, ובכך שהוא מקפיד על קוצו של יוד. אני בטוח בסופו של דבר שלא יהיה שום דבר. זה באוויר כבר תקופה מסוימת אבל אני חושב שהכול בסדר בהתנהלות שלו ולא דבק בו שום רבב".

עורכי הדין של ראש עיריית ראשון לציון דב צור, עוה״ד גיורא אדרת, טל שפירא ואריאל כפרי מסרו: "כי ראש העיר שב ודוחה בתוקף את החשדות המיוחסים לו. עם זאת, על מנת לאפשר למשטרה לסיים את החקירה, הוסכם על הארכת מעצר קצרה ובסיומה, ביום שני הקרוב, ישוחרר דב צור לביתו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר