מלי ואייל מושיוב
מלי ואייל מושיוב

אשתו של המשנה לראש העיר: "אנחנו יודעים שהוא נקי"

אייל מושיוב, המשנה לראש העיר ראשון לציון, צפוי להשתחרר מחר מהמעצר אל חיק משפחתו

פורסם בתאריך: 10.12.17 17:57

בעקבות החשדות לשחיתות בעיריית ראשון לציון, בשבוע שעבר בוצע גל מעצרים. החקירה הסמויה של תיק 1803 התקיימה לאורך שנה ובמהלכה זוהו לכאורה קשרים בין גורמים פליליים לבעלי פקידים שונים בשלטון המקומי והארצי – בהם בכירים בעיריית ראשון לציון, עובדי עירייה, אנשי עסקים וקבלנים.

בניגוד לעריפת הראשים ראשי החשודים שמתנהלת ברשת והפללתם בטרם עת, המשנה לראש העיר אייל מושיוב זוכה לתמיכה ולאהדה גדולה ברשת. מושיוב שחשוד בעבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, בעבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ובעבירות לפי רשות המסים, צפוי לחזור מחר מהמעצר אל חיק משפחתו.

ברחבי הרשת זכה מושיוב לתמיכה עצומה מצד תושבים ששיבחו את פועלו בעיר ותיארו את טוב ליבו. בין הפוסטים הרבים, אחד שבלט במיוחד וסחף מאות לייקים היה זה של שיר מושיוב, בתו של המשנה לראש העיר, שצירפה תמונה שלה מהילדות עם אביה ואת הכיתוב: "אבא שלי, תהיה חזק. כולנו מאחוריך. מאמינים שבקרוב האמת תצא לאור. מתגעגעים ואוהבים אותך".

בשיחה עם "השקמה-ראשון לציון" מספרת אשתו מלי מושיוב: "זו חוויה קשה, אבל זה מרגש עד דמעות מה שאנשים כותבים לאייל. כולם ממש רואים את אייל האמיתי. אפילו למשרד שלו שלחו מכתבים וזרי פרחים ואני לא מפסיקה לקבל הודעות תמיכה".

עוד מוסיפה מושיוב: "ביום שישי יצאתי אל מרכז העיר לקניות וניגשו אלי המוני אנשים לחזק אותי. אני הולכת זקופה ובראש מורם. התגובות האלו מחממות לי את הלב. אנחנו בטוחים ומאמינים שחלום הבלהות הזה ייגמר, וזה ייגמר, כי אנחנו יודעים שהוא נקי והכל יתברר כטעות אנוש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר