עשתה היסטוריה: לינוי אשרם הביאה מדליה אולימפית שלישית לעיר

אחרי תרגילים עוצרי נשימה והמתנה מורטת עצבים לתוצאה, בעיר יש אלפוה אולמפית חדשה, לינוי אשרם שזכתה בכל הקופה

פורסם בתאריך: 7.8.21 16:17

לינוי אשרם, בת ה- 22 היא הזוכה במדליית זהב באולמפיאדת טוקיו בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית ושברה למעשה את רצף הזכיות של רוסיה. אשרם, ילידת ראשון לציון, קטפה עד כה שלל תארים שונים בדרך למדליית הזהב, והיא נחשבה למתמודדת עם הסיכויים הגבוהים לנצח, הבוקר (שבת) זה קרה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אני גאה ומתרגש לעמוד בראשה של עיר שיצאו ממנה 3 מדליסטים אולימפיים וספורטאים מצטיינים. אני גאה בלינוי שהוכיחה מקצועיות, התמדה ונחישות והביאה לנו עוד הישג היסטורי.
בימים אלה סיימנו לתכנן את מרכז המצוינות לספורט הישגי, בהשקעה חסרת תקדים שיהפוך לבית לכל הספורטים בתחום הג׳ודו, התעמלות מכשירים והתעמלות אומנותית. ראשון לציון הפכה למעצה אולימפית ואנחנו ניתן ונתמוך בספורטאים שלנו לאורך כל הדרך." אמר היוך ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך שגם שוחח לפני זמן קצר עם הוריה של לינוי, חדווה ואורן אשרם ואמר להם שהוא לא יכול להוריד את החיוך מהפרצוף. אביה, אורן, החזיר לרז: "האם היתה לנו היסטוריה כזו בראשון לציון?", ורז מיד השיב: "לא הייתה היסטוריה כזו במדינה כולה, כולי צמרמורת מהתרגשות".
אשרם, היא הזוכה השלישית המדליה אולמפית בעיר, קדמו לה השבוע הג'ודוקא פיטר פלצי'ק שזכה במדליית ארד בחלק מנבחרת ישראל, וארטיום דולגופיאט מתעמל הקרקע שזכה במדליית זהב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר