צילום: שגיא פלדמן
צילום: שגיא פלדמן

נוסעים לים גם בשבת ב-10 שקלים בלבד

חבר המועצה עידן מזרחי הפעיל מחדש את פרויקט תחבורה ציבורית בשבת למרכזי בילוי בעיר עד חוף הים. כמה זה יעלה לכם?

פורסם בתאריך: 7.8.17 17:20

סוגיית השבת מציפה פעם אחר פעם את הניגוד בין הדתיים לחילוניים, וכשזה נוגע לתחבורה הציבורית קולות התושבים נשמעים מיד. כך גם בראשון לציון. מזה שלוש שנים פועלת תחבורה ציבורית בשבת בעיר, שעוברת בצירים ראשיים אך לא נכנסת לתוך השכונות כדי לא להפר את מנוחת התושבים ועל מנת לכבד את הדתיים ושומרי המסורת באזורים השונים. דבר שמקשה על אלה שמבקשים לבלות גם בשבת.

לדברי חבר המועצה, עידן מזרחי פנו אליו תושבים רבים בבקשה למציאת פתרון לתחבורה לחוף הים בעיקר בימי שבת, ולמקומות בילוי נוספים. לכן החליט ליזום את הפרויקט שיקל על החילונים.

"אין בכוונתי לפגוע באף תושב, פתרון זה בא לסייע למי שמעוניין לנסוע ואין ביכולתו", אומר מזרחי, "אני חושב שלכל תושב בעיר יש את הזכות ליהנות ממה שיש לעיר להציע ואם זה נבצר מהם בגלל שאין כיום תחבורה ציבורית מסודרת בשבת תפקידנו לדאוג לשנות את המצב".

עלות התחבורה הציבורית שיזם מזרחי היא 10 שקלים לכל לכיוון. התחבורה תעבור במגדלי העיר, צריפין, רחוב ירושלים, בניין העירייה, תחנה ממרכזית הרצל, צומת רוטשילד ז'בוטינסקי, מרכז בן גוריון, תחנה מרכזית חדשה, צומת בזק, רחוב הנחשול, סינמה סיטי וחוף הים. את התחנות ניתן יהיה לזהות באמצעות שילוט במקום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר