קניון מגדלי העיר מתעורר עם בית מרקחת, מכון כושר ועסקים חדשים I צפו:

אחרי שנים לא פשוטות ומאבק מתמשך מצד התושבים והסוחרים, בשיכון המזרח מרוצים מהשינויים שחלו בקניון הוותיק אבל עדיין מחכים לשיפוצים

פורסם בתאריך: 26.2.20 14:47

"הקניון מתעורר לחיים. רואים את זה בתנועה במקום, בחנויות שנפתחו, נראה שאנחנו בכיוון הנכון", כך אומרת ענת פנסו, הפעילה החברתית שעומדת בראש ועד קניון מגדלי העיר שבשיכון המזרח. זאת, לאחר שבמקום נפתחו בית מרקחת חדש ומכון כושר.

יחד עם זאת, לצד הברכות על השינוי המתהווה במקום, עדיין ישנם ליקויים וצורך בשיפוצים. המדרגות הנעות שממוקמות במרכז הקניון אינן פועלות כבר כשנה, ובעלי מוגבלויות וקשישים אינם יכולים להגיע לסניף קופת חולים, שנמצא בקומה העליונה, וכך לא פעם האחיות נאלצות לרדת לקומת הקרקע ושם להעניק טיפול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שלוש השנים האחרונות היו לגמרי לא פשוטות בקניון הוותיק, מגדלי העיר. חנויות רבות נסגרו, בהם סניף בנק הפועלים ובית מרקחת ששימשו תושבים רבים, בפרט בקרב האוכלוסייה המבוגרת בשכונה. התושבים אף יצאו למאבק והתלוננו על הזנחה חמורה במקום. בנוסף, הקניון הוכרז לפני כחמש שנים כמבנה מסוכן.

אבל בחודשים האחרונים ניתן לקבוע בזהירות שהחלה התעוררות בקניון. לפני כחודש נפתח במקום בית מרקחת חדש, באותו המקום שבו פעל בית המרקחת הקודם שנסגר לפני שנה, ומאז נאלצו התושבים להרחיק אל מחוץ לשכונה כדי לרכוש תרופות. מלבד בית המרקחת נפתחו חנות נוספות בקומה העליונה, וכן מכון כושר שמשתרע על פני 100 מ"ר, "ניב רום פיטנס סנטר", שנפתח לפני כחודשיים.

הבעלים, ניב רום בן 25, אומר כי "יש התעוררת בקניון ללא ספק. הכניסו חברת ניהול חדשה, המקום נראה יותר טוב, דברים זזים והמצב הרבה יותר טוב. זה טוב לכולם, גם לבעלי העסקים וגם ללקוחות".

 

ענת פנסו מוסיפה: "אני מאמינה שתתממש בקרוב ההבטחה של ראש העירייה רז קינסטליך כי ידאג לשיפוץ ושדרוג המקום. יש ללא ספק שינוי בקניון. רק לאחרונה נפתחו כאן מספר עסקים, כמו מספרה נוספת, הלחמת ריסים, הסופר שפועל שנים ואליו הצטרף כעת מכון הכושר ובית המרקחת. זה אושר גדול לראות את הקניון שהיה על סף קריסה מתעורר לחיים חזרה. אנשים אוהבים את המקום וסוחרים מחפשים חנויות דבר שלא היה שנים, כעת נותר רק לשפץ".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    שום דבר לא השתנה חוץ מבית מרקחת, אפילו המדרגוץ הנעות לא נעות ומבוגרים ממשיכים ליפול ולהיפצע כשהם עולים לקופת חולים בקומה למעלה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר