צילום: שגיא פלדמן

שיכון המזרח: אחרי סגירת סניף הבנק – נסגר גם בית המרקחת

עבור לא מעט תושבים סגירת בית המרקחת שפעל בקניון "מגדלי העיר", היא בשורה קשה. רבים מהם קשישים שאין ברשותם כלי רכב. הכללית: "עושים מאמצים למציאת חלופה למטופלינו בשכונה"

פורסם בתאריך: 12.2.19 12:35

קניון מגדלי העיר בשכונת שיכון המזרח בראשון לציון, מתלוננים כבר שנים על ההזנחה, ועל כך שהם נאלצים לנסוע למרכז העיר כדי לקבל שירותים בסיסיים. נוסף על כך, בקניון השכונתי, "מגדלי העיר", שדיונים בעניינו התקיימו בבתי משפט, הציפוי החיצוני נופל ונשבר, המדרגות הנעות עובדות לסירוגין וכך גם המעלית. לצד אלה, סניף הבנק שהיה בקניון נסגר זה מכבר, ובשבוע שעבר הגיעה מכה נוספת: בית המרקחת שהיה בקומה התחתונה נסגר אף הוא.

עבור לא מעט תושבים סגירת בית המרקחת היא בשורה קשה. רבים מהם קשישים שאין ברשותם כלי רכב, והם ייאלצו מעתה לנסוע למרכז העיר בתחבורה ציבורית כדי לקנות תרופות. הבעיה היא שבית המרקחת היה בבעלות פרטית, ולכן אין מי שייקח אחריות על סגירתו. התושבים מבקשים מקופת חולים כללית לפתוח בית מרקחת בבהילות לטובת השכונה, ומצד שני נסגר המקום מחוסר רווחיות.

 

"עד כמה נסבול, תושבי שיכון המזרח?", שואל יהודה נרקיס, פעיל חברתי ותושב השכונה, ומספר כי "שנת 2019 בשכונה גדולה, ואין כאן שירותים בסיסים לתושב. מה יעשו כל אותם קשישים שצורכים תרופות באופן קבוע? יתחילו להתנייד באוטובוסים למרכז העיר? הם מגיעים אלי ובוכים לי שאעזור להם אבל גם ידי כבולות ואין לי תשובות. את הבנק לקחו לנו ועכשיו גם את בית המרקחת – מה נשאר? העיקר שבונים בניינים בשכונות החדשות. לאן ילכו כל התושבים שקנו דירות במקומות הללו? גם ייסעו למרכז העיר כדי לקנות תרופות לילדיהם?".

ציונה, שגרה בשיכון אף היא, מספרת ש"הקניון במצב קשה ביותר בגלל שהמדרגות לא עובדות וגם המעלית בקושי עובדת, פעם כן ופעם לא. האחות יורדת הרבה פעמים ועושה זריקות למטה למבוגרים שאינם יכולים לעלות ברגל. השירותים מצחינים והדלתות שלהם שבורות. כמה אפשר לצעוק ולא לקבל מענה? מישהו חייב להרים את הכפפה ולעשות משהו עם השכונה הזאת שרק הולכת אחורה בזמן".

מהכללית נמסר בתגובה כי "בית מרקחת סמארט פארם מגדלי העיר, שהיה בהסכם עם כלל קופות החולים הודיע לנו כי הוא סוגר את שעריו מסיבות שאינן תלויות בנו. מרגע שקבלנו את ההודעה אנו עושים את מירב המאמצים על מנת למצוא חלופה אחרת למטופלינו בשכונה".

עוד באותו הנושא:

יוצאים להפגין: קניון "מגדלי העיר" מוזנח ולתושבים נמאס

לא למבוגרים או נכים: לא כולם יכולים להגיע לסניף קופת החולים

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר