מגדלי העיר
קניון מגדלי העיר

בשורה בשיכון המזרח: "נהפוך את קניון מגדלי העיר למקום ראוי"

לאחר שסניף הבנק ובית המרקחת ששירתו את התושבים נסגרו, הבטיח ראש העירייה לדאוג לשיפוץ הקניון המוזנח. בקרוב: פגישה עם ועד הסוחרים במקום והקמת קבוצת ניהול ושיווק במתחם

פורסם בתאריך: 3.3.19 12:01

האם קניון מגדלי העיר בדרך לשנות את פניו? מהבטחות הנהלת העיר הנכנסת נראה שיש בשורה לתושבים ולבעלי העסקים.

לא מעט נכתב על מצבו של קניון מגדלי העיר בשיכון המזרח, שקיים כבר 23 שנים. רק באחרונה פורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון" על סגירת בית המרקחת ששימש את תושבי העיר, מרביתם קשישים ואינם יכולים להתנייד למקומות מרוחקים. זאת, לאחר שנסגר סניף הבנק שפעל במקום ושימש את תושבי השכונה.

כבר שנים שהתושבים מתלוננים על ההזנחה במקום. לפני חמש שנים ראש העירייה לשעבר דב צור אף הכריז על מבנה הקניון כעל מסוכן. בינתיים, עסקים רבים נטשו את הקניון בגלל ההזנחה והעובדה שהמבנה עשוי פלקל. גם העובדה שהעירייה דרשה מבעלי העסקים לדאוג לשיפוץ לא סייעה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלא שכעת מודיעה הנהלת העיר הנכנסת כי תפעל לשינוי פניו של המקום. בבחירות האחרונות, הבטיח ראש העירייה הנכנס רז קינסטליך, לעזור לתושבי השיכון. ואכן, במפגש שקיים קינסטליך ביום רביעי האחרון עם תושבי שיכון המזרח, מסגרת המופע "הפרויקט של רביבו", הוא הצהיר בדף הפייסבוק שלו: "תושבי שיכון המזרח היקרים, הבטחתי לכם אתמול ואני חוזר על הבטחתי לדאוג לשיפוץ ושדרוג השיכון ובפרט קניון מגדלי העיר לרווחתכם".

"אני, שיצאתי נגד העירייה בכל הפוסטים, מרגישה את השינוי", אומרת ענת פנסו בעלת חנות במגדלי העיר בשיכון וחברת ועד הקניון בעקבות הצהרתו של קינסטליך. "כל נבחרי הציבור ובראשם ראש העירייה רז קינסטליך, עושים כאן עבודת קודש, מרגישים את השינוי ואני בטוחה שהמקום יראה אחרת. יש לוועד הקניון פגישה עם ראש העירייה בהמשך החודש ואני בטוחה שנגיע להבנות בנושא הקניון".

עידן מזרחי, המשנה לראש העירייה, שמשמש כיו"ר החברה היזמית העיר הוסיף: "התחייבנו לפני הבחירות ואנו נבצע כעת. החברה היזמית העיר, שאני עומד בראשה, רוצה להפוך את הקניון למקום ראוי על ידי בניית קבוצת ניהול ושיווק של המתחם, שיהיה שוקק חיים וייתן לתושבים את המענה מכל הבחינות. במצב הנוכחי שלו, הקניון לא מנוהל נכון וגם המראה שלו והתחזוקה במצב לא תקין. אנו כאן כדי להפוך את הקניון למקום שוקק חיים וללב השיכון כפי שצריך להיות".

מראש העירייה רז קינסטליך, נמסר: "לתושבי שיכון המזרח מגיע מרכז מסחרי ראוי, עיריית ראשון לציון לא יכולה להישאר אדישה למציאות שבה שכונה כל כך משמעותית מנותקת משירותים נאותים. אנו נטפל בשורש הבעיה וקניון מגדלי העיר ישנה את פניו לרווחת תושבי שיכון המזרח".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר