צילום: יח"צ

בניגוד לפרסומים: הופעת "הפרויקט של רביבו" תתקיים כמתוכנן בשיכון המזרח

במהלך השבוע טען מחזיק תיק רישוי העסקים כי המתנ"ס שבו אמורה להתקיים ההופעה אינו בטיחותי. אלא שבעירייה הצטיידו בכל האישורים הנדרשים: 350 רוכשי הכרטיסים יכולים להיות רגועים

פורסם בתאריך: 25.2.19 19:23

במהלך השבוע הודיע מחזיק תיק רישוי העסקים בעיריית ראשון לציון, אפי משה, כי המקום שבו אמורה להתקיים ההופעה של "הפרויקט של רביבו" בשיכון המזרח, אינו ערוך לקיים הופעות בסדר גודל שכזה.

משה סבר כי במתנ"ס שבו אמורה הייתה להתקיים ההופעה ישנם ליקויי ביטחות, והוא מיהר להצהיר כי ההופעה מבוטלת. זאת, לאחר שלמופע נרכשו 350 כרטיסים מראש.

אלא של"השקמה ראשון לציון" נודע כי רוכשי הכרטיסים יכולים להיות רגועים: ההופעה תתקיים בעוד יומיים, ביום רביעי בשעה 20:30, כמתוכנן. "המופע של רביבו" יעלה במסגרת המיזם הארצי "שבת שלום", של משרד החינוך האגף לתרבות יהודית והארגונים יחד וגשר.

מתברר כי המקום זקוק לאישור חד יומי – אישור התקף ליום ההופעה עצמה, ובעיריית ראשון לציון הצטיידו בכזה. זאת, כמובן, לאחר שנשללו הטענות על כך שהמקום אינו בטיחותי ואינו ערוך להכיל את כמות רוכשי הכרטיסים, ובתיאום עם כל הגורמים האחראיים, בהם המשטרה וכיבוי אש.

משה מסר בתגובה: "אישור חד יומי התקבל רק היום. הטענה שאני לא אישרתי את המופע כי יש לי אינטרנס לפגוע ברוכשי הכרטיסים זה דבילי, כשאני שוחחתי עם נציגי הכבאות המשטרה וקיבלתי את הדוחות הליקויים היו כאלה שמסכנים את הציבור ולא הייתי מוכן לחתום על זה. אני טוען שאם זה לא מתאים אז אין דבר כזה חד פעמי. אני לא מוכן לקחת על עצמי את האחריות, אני הודעתי מפורשות שאני לא מאשר את קיום הארוע ומי שצריך ייתן את הדין אחרי זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר