מחלוקת בעקבות הדרישה לקרוא רחוב ע"ש זהר ארגוב: מה אתם חושבים? הצביעו

כפי שפורסם ב"השקמה ראשון לציון": בני משפחת ארגוב זועמת על ההחלטה לקרוא לרחוב ע"ש יגאל בשן, בעוד זהר אינו מונצח בעיר. מי בעד ומי נגד? היכנסו והצביעו

פורסם בתאריך: 19.12.19 15:05

בימים האחרונים ניצת ויכוח: מדוע ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, פועל לקריאת רחוב על שמו של הזמר והיוצר, יליד העיר, יגאל בשן בעוד זמר אחר, גם הוא יליד העיר, זהר ארגוב נשכח.

ארגוב ובשן נולדו בראשון לציון ולשניהם בני משפחה כאן בעיר. שניהם סיימו את חייהם בנסיבות טראגיות, בשן לפני שנה וארגוב לפני יותר מ-30 שנה.

בימים האחרונים הודיע ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, על כוונתו לפעול לקריאת רחוב על שמו של בשן. שני משפחתו של בשן הביעו תודה והתרגשו מהמחווה. אולם בני משפחת ארגוב, כפי שפורסם כאן ש"השקמה ראשון לציון", הביעו זעם על כך שזהר מעולם לא הונצח בעיר, וטענו לאפליה וקיפוח.

הנושא עורר ויכוח ברשתות החברתיות, וביקשנו לדעת מכם: מה אתם חושבים? הצביעו בסקר של "השקמה ראשון לציון".

מה אתם חושבים? הצביעו

 

"זהר הביא כבוד לשכונה"

יו"ר ועד שכונת שיכון המזרח, יהודה נקיס: "כבר שנים אני טוען שחייבים להנציח את זהר ארגוב בעיר הולדתו ובשכונה שבה הוא גדל. כל תושבי שכונת שיכון המזרח אוהבים את זהר ומוקירים את הפעילות המוזיקלית שלו ואותו כאדם ואין מה להתעסק במה שהוא עשה או לא עשה כי זה לא רלוונטי זהר ארגוב הביא המון כבוד לשכונה ולעיר והוא היה פורץ דרך וכוכב ענק. מגיע לו רחוב אם לא שכונה על שמו וכל ניסיון להראות את ההיסטוריה אחרת זה בדיחה. יגאל בשן זמר טוב אבל  הוא לא היה מזוהה עם העיר ואין שום סיבה לתת לו רחוב כשלזהר ארגוב כבר מעל 30 שנה לא נתנו פה כלום".

"לא כל זמר זכאי לרחוב"

תושב העיר לב ויינשטיין: "לדעתי זה לא רעיון טוב. אומנם מדובר על אליל הזמר המזרחי, זמר משפיע מהתקופה שהזמר המזרחי נאבק לקבל הכרה וזהר ארגוב תרם לא מעט להצלחת המאבק הזה, טוענים שהיה זמר מוכשר. ייתכן שהוא באמת היה מוכשר, לא אוכל להביע דעה על כך. אבל לא כל זמר מוכשר ומשפיע זכאי לרחוב על שמו. כאדם זהר ארגוב היה עבריין, נכנס ויצא למעצר לעיתים תדירות, היה נרקומן מועד, למיטב ידיעתי היא גם אלים כשהיה מסומם, הורשע באונס ואת חייו סיים במעצר כחשוד באונס נוסף. האם זו הדמות שאנו רוצים כדוגמה ומופת? אז בואו, למה שלא נקרא לאחד ברחובות בעיר רחוב בני סלע  או אולי הנשיא קצב? בכל זאת, היה נשיא המדינה, לא מגיע לו?".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דו הדואג

    ברור שכן יש להביא להנצחה נאותה את זכרו של זוהר ארגוב-עורקבי המנוח עה' וכן את הוריו עה'

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר