הזמר והיוצר יגאל בשן

אלמנתו של יגאל בשן בעקבות היוזמה לקרוא רחוב על שמו: "יגאל היה אהוב"

ראש העירייה, רז קינסטליך, מקדם יוזמה לקריאת רחוב על שמו של הזמר והיוצר שנולד וגדל בראשון לציון. בני משפחתו של בשן נרגשים

פורסם בתאריך: 16.12.19 15:35

שנה למותו של הזמר והיוצר יגאל בשן: ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הודיע כי יפעל לקריאת רחוב על שמו של בשן, שבה גדל בשן. אלמנתו של בשן, מיקה, סיפרה כי הבשורה רישה מאוד את בני המשפחה.

לפני שנה הוכה עולם התרבות בהלם, לאחר שבשן שם קץ לחייו. בשן, שנולד וגדל בראשון לציון, היה דמות משמעותית בעיצוב פני התרבות בישראל. הוא זכה בפרס אקו"ם על מפעל חיים לפני ארבע שנים, ובמשך עשרות שנים היה חלק מפס הקול הישראלי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


קינסטליך הודיע היום (שני) כי הגיש את הבקשה למשנה לראש העירייה, יוסי חממי, המשמש כיו"ר הועדה לקריאת שמות. בנימוקיו ציין קינסטליך כי בשן היה דמות משמעותית בעיצוב פני התרבות במדינת ישראל.

"יהיה זה יותר מראוי להנציח אדם שכזה ולקרוא לרחוב חדש בעיר על שמו", ציין קינסטליך בבקשתו, "יגאל בשן יליד העיר, נחשב לאחד היוצרים והזמרים החשובים ביותר במדינת ישראל. שיריו ויצירותיו הם חלק מפסקול חיינו וראוי שננציח את זכרו למען הדורות הבאים".

ועדת השמות צפויה להתכנס בחודש הבא על מנת לאשר את ההחלטה לקריאת רחוב חדש על שמו של בשן.

מיקה בשן, אלמנתו של יגאל בשן, נשמעה נרגשת מאוד מהמחווה. "יגאל היה בן העיר וזה באמת מפנק ומחבק מאוד, שמענו על היוזמה הזו וזה באמת ריגש אותנו מאוד", אמרה ל"השקמה ראשון לציון", "בשבוע הבא נשיק פארק ציבורי חדש בקריית מוצקין שיקרא על שמו של יגאל. הוא היה אהוב מאוד על כולם, ולאחר מותו אנחנו רואים את גלי האהבה הללו במלוא עוצמתם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח מראשון לציון

    מעניין שבזמנו פניתי כאזרח ראשון לציון ,לוועדת השמות להנצחת אייבי נתן ,פרופסור ישעיהו לייבוביץ יו"ר הוועדה בכתבה במגזין אחר קבע שבקשותי לוועדה הם דווקאיות וכו' ובתגבות העיריה נכתב שאין רחובות לקרוא אגב הגשנו גם בקש לקריאת רחוב ע"ש זוהר ארגוב אז פתאם יש רחובות לקרוא ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר