הדתיים מרוצים: היענות דלה לאוטובוס של שבת בראשון לציון

סגן ראש העירייה מקסים בביצקי היה בין אלה שהצטרפו לנסיעה: "אני בודק אפשרות להפעיל תחבורה בשבת". מנגד, סגן ראש העירייה מש"ס, אריה כהן: "מנסים לעורר מחלוקת בכוח. הציבור לא צריך אוטובוס בשבת"

פורסם בתאריך: 7.4.19 19:39

רק כ-30 מתושבי ראשון לציון השתמשו באוטובוס של שבת. "האוטובוס היה ריק, אפשר לומר קדיש על האטובוס הזה ולהספיד אותו", כך אומר היום (ראשון) בשביעות רצון סגן ראש עיריית ראשון לציון, אריה כהן מסיעת ש"ס.

אתמול יצא האוטובוס של שבת, ביוזמת קבוצת "ראשון חופשית" בשיתוף הברית הישראלית שבוס והדוכן החילוני. האוטובוס פעל בצירים מרכזיים ובמקומות הבילוי, כולל חוף הים, משעות הבוקר המאוחרות ועד שעות הצהריים, כאשר פעילותו הופסקה לפני הזמן בשל ההיענות הדלה מצד תושבי העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בין הנוסעים שהגיעו והביעו תמיכה היה גם סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי שאמר ל"השקמה ראשון לציון": "אני מברך על היוזמה של ראשון חופשית. הבטחתי בבחירות לפעול כי שתהיה תחבורה ציבורית בשבת, ובימים אלה אני בודק גם אפשרות להפעיל בחודשי הקיץ תחבורה בשבת. בינתיים, אני מביע תמיכה ביוזמה של ראשון חופשית ומחזק את ידיהם".

גם שלומית מרון, בת 65 מראשון לציון, הצטרפה לנסיעה. היא נסעה יחד עם חברתה לים. "זה שיפר לי את השבת נהנתי מכל רגע. בדרך כלל ביום שבת אני נשארת בבית, העפם יצאתי וזה היה נהדר", אמרה.

מי שמאוד מרוצה מההיענות הדלה הוא, כאמור, סגן ראש העירייה אריה כהן שאמר: "מנסים לעורר מחלוקת בכוח. הציבור לא צריך אוטובוס בשבת. זה רק מסביר כמה אנשים לא זקוקים לזה. אלה אנשים שרוצים לעשות רק פרובוקציות, שהציבור ימשיך להצביע ברגליים ולא ללכת והעובדה היא שהאוטובוס היה ריק".

פאבל פאבל גורודצקי, חבר בקבוצת "ראשון חופשית", הסביר כי ההיענות הדלה נעוצה בכך שרק ביום חמישי הנושא הובא לידיעת תושבי העיר. "זה קרה די בהפתעה עבור התושבים. ממש מהיום למחר", הוא אומר, "ואנשים לא הספיקו להיחשף ליוזמה ולהירשם. אני בטוח שבפעם הבאה תהיה היענות גדולה יותר".

עוד באותו הנושא:

האם גם בראשון לציון תופעל תחבורה ציבורית בשבת?

"ראשון לציון היא עיר חילונית ואנחנו פה כדי שזה יישאר ככה"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תחייה ותן לחיות

    "הדתיים מרוצים" – אם איכפת להם ממשהו אחר, אני אהיה מופתע. אבל עד אז, איכפת להם רק מעצמם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר