צילום: rainieC / shutterstock.com
צילום: rainieC / shutterstock.com

שימוע לבעל האולם שבו הושמדו 120 ק"ג של מזון

"מצד אחד איננו רוצים לסגור עסקים ולפגוע בפרנסתם של אנשים, אבל מצד שני אנו נמשיך לערוך ביקורות פתע", מסביר מחזיק תיק רישוי העסקים ד"ר אפי משה

פורסם בתאריך: 2.4.19 17:37

"אנחנו מתכוונים לעשות כמה ביקורות פתע לבעל האולם, לאחר שהוזהר. בפעם הנוספת שתבוא ביקורת של משרד הבריאות או מהמחלקה הווטרינרית ויימצאו ליקויים כפי שהיה בפעם האחרונה –  יהיה צו סגירה מיידי לעסק. זו היתה לחלוטין אזהרה אחרונה". כך אומר ל"השקמה ראשון לציון" ד"ר אפי משה המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק העסקים, לאחר שבפשיטה שהיתה לפני כשבועיים נתפס בעל אולם בעיר עם בשר פג תוקף ומזון שלא ניתן להגיש.

כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון", בביקורת התקופתית שערך באולם אירועים הווטרינר העירוני נמצאה רמה תברואתית "ירודה", כפי פורסם בדו"ח. עיקרי הליקויים היו פגי תוקף שנמצאו במקפיא, ובמהלך הביקורת הושמדו 34.5 ק"ג בשר פג תוקף. עוד נמצאו במקפיא חבילות עם חלקי בשר שנארזו והוקפאו בבית העסק. במקום גם נמצא מזון מוכן לאכילה שלא ניתן להגיש. בסך הושמד 120 ק"ג מזון ומוצרי מדף שפג תוקפם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתמול נערך השימוע לבעל האולם בנוכחות התובע העירוני, מנהל האגף, נציג המשטרה, נציגים מהמחלקה הווטרינרית וד"ר אפי משה המשנה לראש העירייה. "בעל האולם הודה על הביקורת שנערכה לו והוסבר בפניו כי בפעם הבאה ייסגר האולם", מספר ד"ר משה, "מצד אחד איננו רוצים לסגור עסקים ולפגוע בפרנסתם של אנשים, אבל מצד שני אנו נמשיך לשמור על הציבור ולערוך ביקורת תקופתיות ופתע כדי למגר תופעה זו. הדברים הללו הוסברו לבעל המקום".

בישיבת מועצה שהתקיימה לפני כחודשיים בעיריית ראשון לציון העלתה חברת המועצה יפעת מאירוביץ הצעה לסדר שלפיה יפורסמו דו"חות תברואתיים של בעלי עסקים, וכן עסק שנתפס עם מזון לא ראוי – יפורסם שמו "למען יראו וייראו". עוד ביקשה מאירוביץ לדרג את בעלי העסקים שמוכרים מזון, ולאחר ויכוח של בעד ונגד הוחלט כי שם העסק יפורסם רק לאחר שימוע וצו סגירה. זאת, לאחר שפורסם כי במסעדה בעיר נתפסו 120 ק"ג של בשר ודגים שאינם ראויים למאכל.

בעל האולם סירב למסור תגובה למקרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חן

    אין פה מקום לויכוח האם לפרסם או לא לפרסם את שם בעל העסק שנמצא בו מאכל שאינו ראוי לאדם. זו פשוט חוצפה!!!!! שמו חייב להיות מפורסם לא למען יראו ויראו אלא לשמןר עלינו ממחלות עד מוות. מזון לא ראוי הוא אסון מיידי מלבד זה שהרעיון מבחיל. גם לכלב לא נותנים מאכל שאינוי ראוי!

  2. משה ג.

    ביזיון שהעיריה שותפה לפשע ולא מפרסמת את שם האולם.
    במקום לשמור על בריאות הציבור ושלומם של משלמי המיסים ומשלמי המשכורות העירייה,העירייה בוחרת להיות שוטף אקטיבי לפשע תוך הסתרת זהות הפושעים.
    בושה וחרפה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר