צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון

120 ק"ג של בשר ודגים שאינם ראויים למאכל אדם נמצאו במסעדה

בעקבות שיתוף פעולה ראשון בין החברה לביטחון לבין השירות הווטרינרי נערכה ביקורת פתע שהעלתה ממצאים מדאיגים, בהם סטייקים שפג תוקפם בדצמבר

פורסם בתאריך: 20.1.19 16:20

ביקורת פתע במסעדה בראשון לציון העלתה ממצאים תברואתיים מדאיגים: 120 ק"ג של בשר ודגים שאינם ראויים למאכל אדם נתפסו. זאת, בעקבות שיתוף פעולה ראשון בין יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון והחברה לביטחון לבין השירות הווטרינרי.

השבוע יצאה יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון לביקורת פתע יחד עם השירות הווטרינרי העירוני, במסעדה בעיר. עובדי המקום סירבו לשתף פעולה עם הבודקים, עד שהגיע למקום בעל העסק. בבדיקה עלו ממצאים חרגים:  120 ק"ג של בשר, עופות ודגים פגי תוקף שהוחזקו בתנאים תברואתיים ירודים ואינם ראויים למאכל אדם. בין היתר נמצאו דגים טריים שהועברו להקפאה, סטייקים פגי תוקף מהחודש שעבר ועוד. הבשר והדגים שאותרו הועברו להשמדה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעירייה ציינו כי "זו אמנם ביקורת הפתע הראשונה של יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון, אבל עבור השירות הווטרינרי, הפועל בשיתוף פעולה הדוק עם משרד הבריאות, זוהי פעילות שוטפת המתקיימת כל השנה במסעדות, אולמות אירועים, מפעלי מזון ועוד".

כמו כן, ציינו בעירייה השירות הווטרינרי העירוני קיים קורס חינם לעשרות קצבים מראשון לציון, במטרה להבטיח ניקיון בקצביות וטיפול נאות בבשר, בדגים ובעופות. השלמת הקורס תהווה בעתיד דרישת סף מבחינת משרד הבריאות על מנת לקבל רישיון לניהול אטליז.

בעקבות הבדיקה מסר ראש העירייה, רז קינסטליך: "זו בדיוק התכלית של יחידת השיטור העירוני – לאגום משאבים, לשתף פעולה בין כל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, להגביר את תחושת הביטחון ולשמור על איכות חיי התושבים בעיר".

מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר יהונתן אבן צור, אמר: "זוהי סנונית ראשונה ובתקופה הקרובה יהיו שיתופי פעולה נוספים הן בתחום המזון והן בתחום הפיקוח וצער בעלי חיים".

סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי, המחזיק בתיק החברה לביטחון, מסר: "בריאות הציבור צריכה להיות לנגד עיניו של כל בעל עסק בתחום המזון. במצבים בהם הוא כושל בתפקידו, אנו נמצאים במקום בכדי להגן על הציבור".

 

תגובות

12 תגובות
12 תגובות
  1. תפסיקו למרוח אותנו

    הדבר הכי חשוב לא מופיע בכתבה הזאתי. איזו מסעדה זו? איפה היא ממוקמת?

  2. דרור

    אם הריאות הציבור לנגד עינכם כפי שאתם טוענים
    איפה שם המסעדההההה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדוע לא מפרסמים פרטים על בית העסק? בכדי שהתושבים יזכרו.

  4. צליל

    חייבים לחשוף את שם המסעדה וכתובתה על מנת שלא ניפגע מהמוצרים פגי התוקף שלהם. כעת נתפסו ומה יקרה אחרי שישובו לסורם ?

  5. רחל ששון

    חוצפה מצד העירייה שלא מפרסמת את שם המסעדה מה קורה לאנשים שקיבלו מחלות מעיים חייבים לפרסם בריאות הציבור קודמת לאיטרסים של המסעדה זה ממש לא בסדר

  6. מודאגת

    אני לא מבינה למה המשגיח כשרות לא שם לב לתקלות האלו? הוא בטח עוקב אחר הבשר.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כולם צודקים לפרסם את שם המסעדה חובה

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חברים באו נרגיע, פרסום כזה יכול להיות לא מדוייק, ואם זה לא נכון אזי הנזק שיגרם למסעדה או לאולם האירועים הוא מטורף.שגם ככה לא מי יודע מתפרנסים מעיסקי האוכל.ואת זה אני אומר כי אני בתחום.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר