צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי
צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

האם דב צור ישמש כיועצו של ראש עיריית רמת גן?

במקביל להצהרת המשטרה כי גובשה תשתית ראייתית נגד ראש עיריית ראשון לציון היוצא, הוא קיבל הצעה לשמש כיועצו של כרמל שאמה הכהן בעיריית רמת גן - כך מספרים ל"השקמה ראשון לציון" גורמים המקורבים לצור

פורסם בתאריך: 24.3.19 13:47

האם דב צור יחל לשמש כיועצו של ראש עיריית רמת גן, חבר הכנסת לשעבר כרמל שאמה הכהן? גורמים המעורים בפרטים סיפרו ל"השקמה ראשון לציון" כי צור קיבל הצעה לשמש כיועץ בשכר וכי הוא שוקל אותה בחיוב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


דב צור נאלץ לעזוב את תפקידו אחרי 10 שנים, בעקבות ההפסד בבחירות המקומיות לפני כשלושה חודשים לרז קינסטליך. לאחר ההפסד הודיע צור על פרישתו מהחיים הפוליטיים, אליהם נכנס לפני כ-20 שנה. לאחר פרישתו אמר צור ל"השקמה ראשון לציון": "אני פגוע, מתוסכל ומאוכזב. לא כך רציתי לסיים את הקריירה הציבורית שלי". כפי שפורסם כאן.

מלבד ההפסד בבחירות, נאלץ צור להתמודד גם עם החקירה המשטרתית בעקבות "פרשת ביטן". לפני כשבועיים הודיעה המשטרה כי גיבשה תשתית ראייתית נגד צור בפרשה. צור עצמו סירב להגיב לדברים.

כעת מתברר כי יכול מאוד להיות שצור יימצא את עצמו כיועצו של ראש עיריית רמת גן. יצוין, כי לא מדובר ביוזמה שמקדם וממן משרד הפנים, במסגרתה מונה לאחרונה יונה יהב, לשעבר ראש עיריית חיפה ליועצו של ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט.

גורמים המקורבים לצור ולשאמה הכהן סיפרו ל"השקמה ראשון לציון" שהשניים נפגשו ודנו באחרונה באפשרות שצור ישמש כיועצו של ראש עיריית רמת גן. "צור בהחלט שוקל את הנושא בחיוב. אחרי הכל, עד שיפתח המשפט בעניינו ועד שתתקבל החלטה, הוא צריך לעבוד ואין סיבה שלא ישמש כיועץ בתפקיד וירויח כסף מהניסיון הרב שלו".

צור סירב להגיב. תגובתו של שאמה הכהן לא התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רטני הדר עיתו אי רמת גני.

    התמחותו של צור בשללטון המקומי אדירה וניסיונן לא יסולא בפז. נכון נהג שאמה הכהן שפנה טליו. צורההוא אנציקלופדיה מהלכת בתחום. אונעברסיטה לגבי החשדות האישומים וכו יש,בעיה של מראיצ עין ציבורית ששטץאמה יזדקק להביא בחשבון. אני לו הייצי שאמה הייצי ניהג כמוצו בדיוק. כעיצונאע ווציק וכעורך עיצון תל אביב בעברץר וכמי שרריין את צורהבעבר בתחומי השלטום המקןמי רוחב ידיעצו וצרומתו כיועץ עשויה להיות משתלמת לרמת גנים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר