האם ראשון לציון צריכה ארנה ענקית כזו? (הדמייה: POPULAOUS אדריכלים)
הארנה בראשון לציון (הדמייה: POPULAOUS אדריכלים)

ישיבת המועצה: האם תבוטל הארנה והאם יפורסמו שמות מסעדות עם בעיות תברואתיות?

לצד הקריאות לביטול פרויקט הארנה יש מי שמתנגד: "17 מיליון שקל שכבר הושקעו יירדו לטמיון". וגם: יפעת מאירוביץ-יפת רוצה שקיפות בדוחות התברואה

פורסם בתאריך: 13.2.19 16:28

נושא ביטול פרויקט הארנה צפוי לעלות הערב (רביעי) בישיבת מועצת העיר ראשון לציון. כאשר מצד אחד, הצהרותיו של ראש העירייה, רז קינסטליך, שנשמעו בתקופת הבחירות לפיהן יש לבטל את הפרויקט הענק ויקר והמצד השני, יש מי שטוען היום כי ביטול הפרויקט שכבר יצא לדרך, יהווה בזבוז כספים מיותר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מי שהוביל את פרויקט הארנה הוא דב צור, מדובר בפרוייקט שעלותו נאמדת בכ-280 מיליון שקל, במתחם האלף שמבערב העיר. בנהלת העיר הקודמת קידמו את הפרויקט, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון". כעת, לאחר שקינסטליך נבחר לתפקיד ראש העירייה שוב עולה השאלה האם להמשיך בפרויקט שאמור לקבל גם מענק ממשלתי לצורך בנייתו, בסכום של 58 מיליון שקל.

מי שצפוי להתנגד לביטול הארנה הוא חבר המועצה מהאופוזיציה אייל מושיוב, שאומר ל"השקמה ראשון לציון": "לדעתי, רוב חברי המועצה רוצים את הארנה אבל הם בקואליציה ולא יכולים להתנגד. כואב הלב לגנוז את הפרויקט הזה, צריך להבין שהושקעו בפרוייקט הזה כבר 17 מליון שקל, וזה פשוט לקחת כסף ולזרוק לפח. הארנה בירושלים מביאה תיירות. הארנה בראשון לציון צריכה להיות דבר ענק, כמו בחו"ל".

נושא נוסף שצפוי לעלות בישיבת המועצה הוא פרסום פרסום דוחות תברואתיים של עסקי מזון, על ידי חברת המועצה יפעת מאירוביץ-יפת. לפי כחודש פורסם ב"השקמה ראשון לציון", כאן, על 120 ק"ג בשר ודגים שאינם ראויים למאכל שנתפסו במסעדה בראשון לציון. בעירייה סירבו לפרסם את שמה של המסעדה.

לטענת מאירוביץ-יפת תושבים רבים זעמו על אי פרסום השם. "בקדנציה הקודמת אני החזקתי את תיק איכות הסביבה והוויטינריה", אומרת מאירוביץ-יפת, "ואני הייתי מיידעת את הציבור. אני חושבת שזכות הציבור לדעת. בחו"ל אני רואה בכל המסעדות את הדירוג שלה. זה פתוח לקהל. הנהלת העיר כבר דנה בנושא, היום בישיבת מועצה נשמע את הסיכום והתשובות. זכות הציבור לדעת איפה הם אוכלים ומשלמים, ואולי כך בעלי המסעדות לא יקלו ראש בנושא הזה ויקפידו יותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר