האם ראשון לציון צריכה ארנה ענקית כזו? (הדמייה: POPULAOUS אדריכלים)
הארנה בראשון לציון (הדמייה: POPULAOUS אדריכלים)

צפו: כך תיראה הארנה החדשה בראשון לציון

6000 מקומות לאירוע ספורט ועוד 4000 לקונצרטים והופעות. עיריית ראשון לציון מציגה את הארנה החדשה במערב העיר

פורסם בתאריך: 4.11.18 12:02

 

עיריית ראשון לציון באמצעות החברה הכלכלית יוצאת למכרז להקמת ארנה חדשנית ומפוארת במתחם ה-1000 החדש במערב העיר. עד היום התקיימו אירועי הספורט הגדולים בבית מכבי שמכיל 2500 מקומות ישיבה בלבד ובעיריית ראשון לציון מכוונים לארנה שתכיל 6000 מקומות לאירועי ספורט ועוד 4000 מקומות לאירועי מוזיקה שונים וכשעלות ההקמה מוערכת ב-270 מליון שקלים. כעת רק נותר לחכות לגידול האוהדים בקרב הקבוצות המקומיות כדי שימלאו את הארנה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האולם הענק שצפוי לארח אירועי ספורט לצד מופעי רוק וקונצרטים כולל טריבונות נשלפות שיותקנו בארנה ויאפשרו להתאים את האולם למגוון אירועים. ממופעי תיאטרון מחול ואופרה ועד לספיישלים טלוויזיוניים וכנסים בינלאומיים.

המיקום במתחם ה-1000 נבחר בעיקר בשל הנגישות הגבוהה על עורקי תחבורה ראשיים כמו תחנת רכבת משה דיין וחיבור איילון דרום וכביש 431. כמו כן קו הרכבת הקלה, הקו החום, צפוי להתחיל את מסלולו במתחם ה-1000, לחצות את העיר ולהגיע עד באר יעקב, רמלה ולוד. במתחם ה-1000, מתחם העסקים החדש של ראשון לציון מתוכננים לא פחות מ-1,750,000 מ"ר תעסוקה ו-5,500 יחידות דיור.

עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת מתחם ה-1000 ציין כי: "מתחם ה-1000 הופך מתכנון למעשה. עירוב השימושים הכולל תעסוקה ומסחר, פנאי, תרבות ומגורים יביא את האזור להיות 'הדבר הבא' במרכז הארץ. אני מברך על יציאתו של מכרז הארנה, זוהי אבן דרך נוספת בהתפתחות המתחם".

ראש העיר דב צור הוסיף ואמר כי, "מדובר בעוד מיזם תשתיתי חשוב שמעמיק מאוד את מה שהעיר מעמידה לטובת קבוצות הספורט שלה.  אנחנו מקימים מתקן מודרני מצוין שמביא להמשך פיתוח מתחם האלף ומאפשר להביא אליו פעילות משמעותית בשעות הערב. המתחם מסוגל לקלוט את היקף הקהל מבלי לייצר אי נוחות בשכונות הסמוכות והוא תוכנן באופן כזה שיאפשר מגוון שימושים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ימית סול

    בזבוז כספי ציבור, פרוייקט מגלומני של ראש עיר מושחת שהציבור לא רוצה בו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר