טלי שפיגלר

מוקד שלום, כמה זמן צריך לחכות עד שתגיע עזרה לחתול שנדרס?

הפעילים למען זכויות בעלי החיים אמנם מברכים על הקמת פינות ההאכלה בעיר לחתולי הרחוב, אבל מאוד מדואגים מזמן התגובה וההתנהלות בכל הנוגע להצלת בעלי החיים

פורסם בתאריך: 16.1.19 10:56

"שמעתי את הנשימות של החתול, הוא נדרס ושכב בשלולית דם, אבל הוא היה חי. התקשרתי למוקד שמישהו יבוא לתת לו טיפול, אבל רק אחרי הרבה זמן הגיעה ניידת של פיקוח עירוני עם שתי פקחיות. החתול לא היה שם, גם הן לא ידעו איפה הוא", כך מספרת תושבת העיר שניסתה להציל את החתול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


דריסת חתולים מתרחשת למרבה הצער בערים רבות, בהן גם בראשון לציון. אבל לא ברור כיצד פועלים בעירייה על מנת להציל את החתולים שניתן להציל, אלה שנפגעו וניתן לשקם, האם השירות הוויטרינרי בעיר מסוגל לקלוט אותם וטפל בהם? כמה זמן יש להמתין לניידת פיקוח או לכונן? עבוד לשעבר במוקד 106 בראשון לציון, טוען כי פרק הזמן בראשון לציון להגעת צוות להצלת תחול שנפגע עומד על עד שלוש שעות.

"אין בעיר שלנו מענה לבעלי חיים. אני יודעת לפי עדויות של חברים וחברות שבערים אחרות התמונה שונה לגמרי", מספרת טלי שפיגלר, פעילה למען בעלי חיים.

"התחושה שלנו, של מי שאכפת להם מבעלי חיים, זו שלאף אחד לא אכפת", ממשיכה שפיגלר, "שלוש שעות להצלה של חתול? זה הזמן שצריך לחכות לקריאה? כל סדר העדיפויות צריך להיות אחרת, ראש העירייה הודיע על הקמת פינות האכלה, אבל מה עם הרבה לפני? מה עם אדם שיהיה כונן בשעות הלילה? מה עם חילוץ? למה לתת לחתול להתבוסס בדמו? למה לא לתת תידרוך למחלקה הוויטרינרית, הוראות לפעולות ראשוניות עד שיעשו שינוי? ברור שרפורמה לא עושים ביום אחד, אבל עברו שישים יום מאז הבחירות".

בנוסף, טוענים הפעילים למען בעלי החיים בעיר, כי במזג האוויר הקר והגשום, אין מי שדואג לחתולי הרחוב. זאת, למרות ההבטחות על רפורמה בטיפול בבעלי חיים. זאת, על אף הצהרתו של קינסטליך על הקמת פינות האכלה. "המודעות צריכה להגיע מלמעלה ומחינוך של ההורים אני מוכנה לעשות סדנה עם ילדים ביום שבת יפה ופעילות להכין בית מחסה, חייבים יותר מודעות בעיר שלנו", מסכמת שפיגלר.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "הפרטים אינם מדוייקים ובמיוחד פרק הזמן שהוזכר. בכל מקרה, הנושא הובא לידיעת ראש העיר ובקרוב יצאו נהלים חדשים באשר לפניות הציבור".

עוד באותו הנושא:

האח הגדול: קינסטליך התחבר למערכת מוקד 106 – למעקב אחר היעילות וזמן התגובה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר