shutterstock

בשורה לאוהבי החתולים: עשרות פינות האכלה יוצבו בראשון לציון

בשורה למאכילי חתולי הרחוב: פרויקט ענק יעניק מזון והגנה לחתולים. במקביל יוגבר קצב העיקור והסירוס

פורסם בתאריך: 30.12.18 13:21

עשרות פינות האכלה יוצבו ברחבי הפארקים בראשון לציון. כך הוחלט היום (ראשון) בתום ישיבה שהתקיימה בלשכת ראש העירייה, בהשתתפות מנהל השירות הווטרינרי העירוני, מנכ"ל העירייה, ראש מנהל איכות הסביבה וראש מנהל שפ"ע.

המהלך ייצא לפועל בקרוב ועלותו צפויה לעמוד על כ-200 אלף שקל, שיוקצו מתקציב התב"ר (תקציב בלתי רגיל). עם תחילתו של הפרויקט, בשלב הראשון יתקיים פיילוט שבמסגרתו יוקמו מספר פינות האכלה ולאחר מכן, בשלב השני, יוצבו כל פינות האכלה לחתולים בפארקים ברחבי העיר. בעירייה ציינו כי אפיון תחנות ההאכלה ומיקומם ייעשה בשיתוף עם אגף שיל"ת ועם התושבים המאכילים את החתולים בשכונה שבה יוצבו.

במקביל הוחלט על הגברת קצב עיקור החתולים חסרי הבית, בכל רחבי העיר. בתוך כך, קראו בעירייה לתושבים שנתקלים בחתולים הזקוקים לעיקור, לפנות לשירות הווטרינרי העירוני באמצעות מוקד 106.

בעקבות ההחלטה אמר ראש העירייה, רז קינסטליך: "בתוך מספר חודשים אנו נדאג להציב פינות האכלה שיספקו פתרון הולם עבור החתולים הזקוקים למחסה ולמענה תזונתי. אני מודה לתושבות והתושבים הרבים התורמים מזמנם עבור שיפור תנאי המחיה של בעלי החיים. נושא זכויות בעלי החיים קרוב לליבי והוא יהיה על סדר היום העירוני בתקופת כהונתי".

ד"ר יונתן אבן צור, הווטרינר העירוני, הוסיף: "מעבר לדאגה לרווחת בעלי החיים, הפינות המוסדרות יאפשרו לכידה יעילה יותר לצורך עיקור, סירוס ומתן חיסון. כמו כן, החתולים יורחקו ממקומות בהם עלולים להתנקל להם. הפינות צפויות לשפר את מצבם הפיזי והתזונתי של חתולי הרחוב ויהוו מחסה מהגשמים בחורף וצל בקיץ".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אורי הררי

    אתם טפשים ואם אתם חושבים שזה טוב לעקר חתולים אתם טועים חתול הוא גם בעל חיים שלי יש לו זכות להיתקיים אז אם אתם רוצים מים לשים פינות האכלה לחתולים תשימו אבל שלא תעזו לעקר אותם י

  2. תושב העיר

    תידאגו גם לכלבים . ותעשו משהו עם הילדים והנוער שפוגע בחיות .

  3. שומר טבע

    חתולי הרחוב, חביבים ככל שיהיו, גורמים נזק אדיר לסביבה ולטבע בעיר. הם פוגעים בציפורי השיר, בקיפודים שעוד נותרו ורבים אחרים. ההאכלה רק תשפר את מצבם ואת גודל אוכלטסייתם בעיר. תעלה את הצורך וכמות העיקור והסירוס שנדרש. אולי במקום להגדיל את הבעיה צריך לפעול לצמצום שלה. להתחיל להסביר לציבור אוהבי הטבע מה הן הפעולות הנדרשות לשמירת טבע. אולי היה נכון יותר לאסור האכלה של חתולי רחוב. הקפדה על סניטציה בעיר. ומי שאוהב חתולים שיגדל בבית

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר